Pfff, kan me voorstellen dat je daar verdrietig om bent geweest. Dat is dan zo oneerlijk! Ik heb dat nu ook. Wij zijn al ruim een half jaar bezig en mijn jongere zusje kwam er ineens tussendoor met het nieuws dat zij binnen een maand zwanger is geraakt. Zij weten niet dat wij er ook mee bezig zijn...
weet niet precies hoe ik t moet omschrijven t zat meer in mn hoofd dan dat t lichamelijk was t was echt precies t zelfde als de eerste keer en toen wist ik t ook zeker
wij begonnen redelijk gelijk wisten het ook van elkaar duurde bij ons beide erg lang hun gingen de MMM in bij ons was alles goed en deden ze dus ook niks voor ons zij raakte zwanger door iui en wij uit ons zelf precies een maand later hun dochter kwam ruim 2 weken te laat en mijn dochter werd (13 maanden later)ruim 2 weken te vroeg geboren heb me altijd afgevraagt of als t toen goed was gegaan mijn dochter dus eerder zou zijn geboren dan mn nichtje ondanks dat ik een maand later liep
nou door die lange tijd slijm weet ik nu niet wanneer mn ei was we hebben gesmept en gewoon al die tijd dat ik slijm had geklust weet alleen niet of ik nou uit moet gaan van die 1 malige kortere cyclus of dat ik gewoon 30 dagen aan moet houden dat zou t dus pas de 21 mn NOD zijn en ben ik heel bang voor een nega test als ik dus te vroeg test denk dat ik mn banner ook maar ff aanpas anders geeft ie morgen overtijd aan terwijl t miss helemaal niet overtijd is
Snap dat die vraag altijd door je hoofd zal blijven spoken. Wat rot dat zij ook de MMM in moesten gaan.
Net bij het naar de wc gaan een heel lange draad slijm (sorry ) met een heel licht roze kleur.... Vrijdag en gisteren een beetje bruinverlies (nou ja bruin... niet donkerbruin maar lichter van kleur ) gehad. Nu begint de buikpijn weer op te spelen. Heb er vandaag de hele dag nog geen last van gehad.
Ik denk dan ondoorzichtig... weet het eigenlijk niet... niet echt heel goed bestudeerd. Mijn vruchtbare slijm ook nog nooit bestudeerd hoor...
heb ff gegoogled maar kan eigenlijk alle kanten zijn dr die hadden die zwanger bleken maar ook die t hadden en niet zwanger bleken kun je dus ook geen pijl op trekken om gek van te worden
Hahaha! Ja, bij alles wat je googled kan het alle kanten op gaan. Buikpijn, slijmpjes, misselijk, gevoelige borsten: dan kun of of zwanger zijn, of ongi worden. Lekker duidelijk!!!!!!