waar blijft de cake heb wel trek in bakkie thee met cake @anz gezellig dat je mee komt beppen meestal is het niet bij te houden maar weekend is het rustig hihihihi hi engeltje hoe was jou weekend?
das wel vroeg ja, man des huizes hier ook. ik gelukkig pas half 8 ja mijn weekend is snel voorbij gegaan , ik ga elke zaterdag naar het winkelcentrum met me moeder, hebben we de grootste lol en savonds lekker samen op de bank, en vandaag huissie gedaan, en weer lekker voor de tv gehangen in me jogging outfit haha, lekker die luie zondag. nu je het over eten heb, ik ga ff wat klaarmaken, heb net me oma naar huis gebracht en nog niet gegeten eigelijk. hoe is jullie weekend gegaan buiten de lekke band en die stomme duivels?
de cake is klaar hoor weet niet hoe die smaakt ik mag t niet hebben volgens mn man issie lekker ik ga ff kijken papa op babydump
ons weekend is goed gegaan op de band en duivel na dan gister ff me dochter naar me ouders gebracht ze sliep daat omdat we een feestje hadden en dus een gezellig feestje gehad waren vannacht om half twee weer thuis ofzo vanmiddag ff met me ma naar eerste hulp ze had haar vingers verbrand van de week en begon volgens de ha te onsteken dus ff voor de zekerheid naar de seh toe verder niet veel gedaan vandaag
dus ff lekker ertussen uit geweest. leuk hoor alles wel weer goed met je ma ? morgen maar ff vlaaien bestellen en laten bezorgen woensdag op de zaak.. hou daar niet zo van he, komt heel het bedrijf langs om je te feliciteren zoenen haha vorig jaar zat ik in Portugal op me verjaardag, maar ken moeilijk elk jaar op vakantie in Januari hihi
had het ff niet door dat je net die kamertje bedoelde me grijze kamer heet ook een luie zondag sorry dianana