eeeeeeeeeeeeey papa is ook senior welcome to the club of senior`s ja ga mams maar halen anders staat ze maar te wachten en dat kan niet he kan schoonmams niet laten staan in de kou
***********NOD JANUARI*********** 10:Esthertie 1e echo!!! Hartje gehoord!!! 12:Truelove4ever (32 jaar,4e ronde,3e kindje) 15: 16:Bren79+ Papa76 (31 jaar, 11/12e ronde, 1e kindje) 17: 18:Dianana (30 jaar, zoveelste ronde, 2e kindje 19:Es22 (28 jaar, 6e ronde, 1e kindje) 20:Beppie1983 (27 jaar, 3e ronde, 3e kindje) Engeltje1 (25 jaar, 15e ronde, 1e kindje) 21: 22:Gekko (28 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 23:Mel05 (4e ronde, 3e kindje) Miss C (25 Jaar, 6e Ronde, 1e Kindje) Aily (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 24: 25:Lauraa (21 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 26:Doudou (33 jaar, 10e ronde, 3e kindje) 27:Karine (30 jaar, 10e ronde, 2e kindje) 28: 29: 30:Bonnie1 (Bijna 30, 2e ronde, 2e kindje) 31:Madeliefje 1e echo!!! Esthertie 2e echo!!! ?: Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) ***********NOD FEBRUARI*********** 1: 2: 3: 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10:Truelove4ever (32 jaar,5e ronde,3e kindje) 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19:Gekko (28 jaar, 5e ronde, 1e kindje) 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: ***************ZWANGER************ De december testers Tinkerbell (23 jaar, 1e ronde, tweede kindje) ZWANGER!!! Bamaca (30 jaar, 4e ronde, 2e kindje) ZWANGER!!!!! Patronique (24 jaar, 22 ronde, 1e kindje) ZWANGER!!! Triesie (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) ZWANGER!!! September08 (27 jaar, ronde ?? 8 mnd, 2e kindje) ZWANGER!!! Gonca (23 jaar, eerste kindje) ZWANGER !!! Esthertie (28 jaar, 1e ronde na MK, 1e kindje) ZWANGER!!! Brunette01 ZWANGER!!! Madeliefje1987 (23 jaar, 3e ronde, 2e kindje) ZWANGER!!! Daantje1 (28 jaar, 1e ronde, 3e kindje) ZWANGER!!! Miranda (28jaar, 2e ronde, 2e kindje) ZWANGER!!! Tinkerbel80 (30 jaar, 2e IUI, 2e kindje) ZWANGER!!! De januari testers ik heb de lijst maar ff naar voren gehaald ff kijken wie er kan testen
Oef oef wat een hoop gekletst.. GOEDEMORGEN IEDEREEN!!!!! Bren+ papa super mega balen!! Jullie ook al op rood?!? Ik vindt dat er deze maand verdomde weinig roze is.....:x:x Ik las dat iemand mee kwam kletsen welkom!! Ben je naam al een aantal pagina's terug vergeten.. begon met een A... maar wil je gezellig bij ons op de lijst??? Dan hebben we NOD leeftijd ronde nodig.. ik weet nog dat het je tweede kindje wordt.
hey ladies! goodmorning! bren, super balen voor jullie maar zie dat je je banner al hebt aangepast, dus vol goede moed naar de volgende ronde! geef je je nieuwe nod nog ff door? kan dat weer o/d lijst! helaas nog steeds wat bruinverlies hier, maar goed, geen rood he wel veel minder dan vorige maand (veeeeel minder en korter voor nod pas begonnen), dus dat is iig al fijn! geen testers vandaag he? jammer ik moet nog 6 dgn wachten. wie gaat er nu t eerst testen eigenlijk vanaf nu? wij dus zondagochtend als ik dan nog niet ongi ben (pleeaasseee) mijn mannetje heeft het ook niet meer v/d spanning, zeker omdat ik dus zaterdagmiddag dat roze verlies heb gehad... 1 keer, 1 veeg, 's middags.. dat klinkt toch verdomd veel als... juist! maar goed, dat bruinverlies, ik weet t niet.. weet iemand trouwens waarom de kans om zwanger te raken i/d eerste 3 rondes klein is? is dat omdat je je cyclus dan nog niet goed genoeg kent en dus op verkeerde moment vrijt, of omdat je baarmoederslijmvlies nog niet klaar is voor een innesteling oid?
Aily de kans is elke ronde even groot.. maar omdat die elke ronde vrij klein is is de kans dat je binnen drie maanden zwanger bent ook niet groot...
Gekko, goed hoor maar de spanning neemt wel toe! Met jou? Al bijna van die rotduivels af? Aily, jij maakt het ook weer spannend hoor! Ik hoop het zo voor je..
Nou het is in ieder geval minder dan gister....pfff. wat heb ik er last van gehad... en dan ook nog eens de hele dag moeten staan.....ik was zo sjaggie dat ik het doorhad... Wel leuk dat we nu met z'n allen door blijevn kletsen... nu is het de hele maand lekker spannend als de eerste testers... rode zijn geweest kan je gelijk je aandacht verleggen op iedereen die nog moet testen... en tegen de tijd dat dat klaar is kan jij alweer aan de klus....
Ooh Gekko, ik ken dat gevoel hoor.. Staan als je ongi op zijn ergst is, auw! Ik vind dit topic ook super, precies om de reden die jij omschrijft!