December Chica's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door gekko, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Hoi Dianana! hoe gaat het?

2. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    tot zo...

minder bloederig.... hmmm..

maar the grand finale van zwangerschap is toch een redelijke puinzooi met bloed en vruchtwater enzo??? haal je dan die negen maanden niet gewoon in met bloedverlies???

3. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Hahah Gekko!! Ja dat haal je dubbel en dwars in hoor!!!

4. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat dacht ik ook al....:D

maar goed.... paar maanden geen ongi zou ik nu wel leuk vinden8)

5. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Poeh, ik schrok me net kapot en nu denk ik, wat zal het betekenen??

Al een paar dagen vlagen van misselijkheid en nu net weer. Ineens kwam er zuur omhoog en dacht dat ik moest overgeven.. Gelukkig zakte het weer af, nu alleen nog wat weeig.. Laatste zwangerschap HG (extreme zwangerschapsmisselijkheid) gehad en dit begon al heel vroeg..

Misschien een buikgriepje of.....

6. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Dat is ook heerlijk! En na de bevalling heb je wel veel bloedverlies maar zonder de bekende ongi krampen e.d. hoor.

7. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    klinkt hoopvol... of heel vervelend.... het is wel de tijd van de griep... jammer genoeg...

Maar aan de andere kant..

8. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Hahahaha, zullen we t daar ff NIET over hebben nog!? ;)

Dianana, ja lekker klinkt het he? Het is echt een aanrader, ik heb al menigeen versteld doen staan, want t lijkt ook nog s een hele klus m te maken, maar dat is t niet ;) (sssst).

Ik vind dat ook leuk Gekko, alles wat ik leer en bijleer, dus we moeten elkaar vooral op de hoogte houden van alles!! Dat is ook een van de dingen die ons er hier bovenop helpt als er wel ongi komt: maar nu hebben we nog meer kennis, dus volgende maand kunnen we nog gerichter klussen, en ik weet ook steeds beter wat mijn eiklachten zijn zodat je die kunt onderscheiden van zw.klachten (wat jij ook al schreef, ik dacht ook 1e maand dat t raak was hihi, en dat was nog niet eens mn natuurlijk cyclus ;)). Ach, was best schattig van mezelf, al die onervarenheid ;)8).

Helaas moet ik er nu vandoor ladies, moet eerst naar Almere, daarna naar Zwolle, dus wordt n lange dag vandaag. Vanavond ga ik bijlezen!!!

Hele dikke knuffel en goede dag gewenst voor alllemaal, dianana eet smmmmmakelijk!!

Ik hoop dat ik vanavond kan berichten dat ik niet nog meer bruinverlies had en dat morgenochtend mn temp weer 37.5 is :D

XXX

9. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha.. maar wel met weeen.... nogmaals de vraag.. haal je het niet dubbel en dwars in;)

ik ga het gewoon helemaal op me af laten komen...

pflrt maar ik zal wel weer blij zijn als de duivels zijn verdwenen.. ik krijg dan altijd zo'n last van mijn darmen..

10. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    veel sterkte vandaag Aily

We zien je weer als je er bent;)

11. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Spannend Mel!!!!!!!!!!!!!! Wanneer ga je testen? Ook zondag?? Dan testen we samen :D (dan ben ik als t goed is al overtijd, ik wacht deze maand keurig, want vorige maand deed ik vanaf 9 dpo al allerlei testen, sloeg nergens op eigenlijk hahaha).

Ik duim voor je meis!!!!!!!!!!!!

Vervelend voor je dat je HG hebt gehad trouwens........ hoop niet dat je dat aankomende zwangerschap weer krijgt..............

12. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Je hebt helemaal gelijk!

13. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Ik weet nog niet wanneer ik ga testen.. Als ik over een paar dagen nog misselijk ben ga ik eerder testen (vorige keer 3 dgn voor nod vetposi test) Goed dat je tot zondag wacht meid, is ook veel verstandiger..

Over die HG, ik hoop het ook niet, kreeg net al weer flash backs, brr! Ik heb een aantal keer in mijn zwangerschap gedacht, ik stop er mee, ik kan dit niet meer en wil niet meer. Was er vet depressief van.. Vreemd eigenlijk dat ik nu denk dat ik dat allemaal nog een keer aan kan..

14. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien omdat kleintjes zo leuk zijn??

15. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Omdat het moederschap je zo geweldig bevallen is natuurlijk :D Gaat goedkomen hoor, wij praten je daar doorheen mocht het weer zo zijn!!! Spannend als je misschien eerder test... :D

Nou ladies, nu ga ik echt, tot vanaaf, doeidoei!!!

16. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Gekko en Aily, dat is het ook hoor! Je kindje in je armen doet al het nare gauw vergeten.. Ik heb er ook echt weer zin in haha!

17. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Aily, tot vanavond!!! Werk ze!:p

18. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    nou ik ben ff vis halen hoor
    tot strakkies
    x

19. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha... dan gaan mijn duimen maar overuren draaien....

is er trouwens niet een betere manier??? ik ben bijna door mijn duimen heen gedraaid;)

20. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Thanks Gekko, hier ook al overbelaste spieren in mijn duimen hoor.. Ach, er hier voor elkaar zijn is denk ik het aller belangrijkste, helpt je er toch een beetje door heen als het tegen zit.. Ook fijn om dan leuk nieuws te horen of te schrijven!

Deel Deze Pagina