ja idd engeltje onderste boven nou hebben we wel eens geprobeert na de daad op zn kop staan ipv kussen onder je kont heeft hier niet geholpen dus we dachten mss het doen terwijl je zo ver mogelijk onderstboven bent dan blijft t allemaal mss wat beter zitten
ik heb er ook ergens 1tje staan eerste plaatje ervan waar ik papa had onthoofd die kwam die avond thuis met barstende koppijn en was mijn schuld zei die omdat ik hem had onthoofd hihihi maar hier is dus het inmiddels beroemde shirt van papa met de standjes
doeg engeltje s6 met de tijd door te komen jammer dat je niet meer mag internetten konde wij je door de tijd slepen hihihi
Bren hoe is het met jou vandaag??? Nog zo moe? Trouwens las van de duivels... balen...hoe is papa eronder?
gekko goed hoor broodje en fruit vis is goed voor de aanmaak vd hersentjes he ik was altijd gek op makreel das nog t beste alleen toen ik zwanger was kon ik dr niet meer tegen
ja vis is heel goed... alleen... ben nog steeds vegetarier... dus geen dode diertjes voor mij Had wel een restje nasi staan maar dat is voor morgen... maar toen ik nog vlees at vondt ik vis heeerlijk, makreel, haring zalm... hmmmmmm
Jou schoonzus is dan geen vegetarier... die eten namelijk geen dode dieren.. Jou schoonzus is een pescotariër. Die eten geen dode dieren maar wel dode vis... je hebt dan ook nog mensen die geen dode dieren en vis eten maar wel gevogelte.. dat zijn pollotariër's