Anz... Oef... wat moet jij blij zijn dat je er vrij snel klaar mee was en naar het zh bent gegaan... Groot gelijk dat je ze op de vinger tikt!!! Neem je wel een groot zwaar voorwerp mee om mee te tikken??
Bren anders koop je de dingen tweedehands en dan gaan we hier met z'n allen opknappen.... ik geloof dat er wel een paar handig zijn en creatief
jemig anz ben je lekker mee goed dat jullie na aantal keren weg gestuurt te worden bij ha en ha post gewoon naar het ziekenhuis zijn gegaan jemig ha soms grrrrrr en nu weten wat je moet doen als weer gebeurt zo zielig voor zo`n kleintje als ze niet helpen en je zelf niet weet wat je moet doen je wil je kindje zo graag helpen en dat kun je dan niet
Ik zal kijken of er nog iets zwaars in de auto ligt om mee te nemen haha misschien zijn we toen niet genoeg op ons strepen gaan staan?! Maarja ze hebben 10x geluisterd totaal.. In t ZH luisterde er een assistent die vervolgens direct de arts erbij trekt.. Lijkt me dan wel dat er wat te horen was ach t zal iig noooooooit meer voorkomen k ga nooit meer weg zonder doorverwijzing als mn gevoel zegt dat t mis is
Zit nog te twijfelen... lijkt me allebei wel leuk... moet denk ik ook maar eens kijken wat er nog bij de ouders ligt.... Jij?
hahaha ja zijn zeker aantal die hier crea bea zijn we hebben inprincipe alles wel staat opgeslagen maar moeten in elk geval verf en liminaat voor de vloer hebben en willen een aantal dingentjes nieuw gaan halen of kijken of 2e hands ergens wat leuks kunnen vinden. maar hebben nog de tijd en zitten al lekker folders te kijken voor leuke dingen of dingen die in de aanbeiding zijn en krijg gelukkig ook een vergoeding van woningstichting dus komt allemaal wel goed maar als ik iets leuks zie dat wel een opknapbeurt kan gebruiken dan laat ik het hier wel weten
op MP staan vaak kamertjes in nieuwstaat echt mooi nog sommige we hadden voor de kleine alles nieuw en de linnenkast zelf gemaakt maar nr 2 krijgt alles wat van de kleine was kopen alleen wel een nieuwe box en alle assesoires koop ik nieuw of tweedehands maar niet wat van zijn/haar zus is geweest
papa kan waarschijnlijk wat regelen bij de baby dump omdat die daar aan het werk is dus miss krijgen we wel een mooie babykamer voor een prikkie bij de baby dump mooie turijn baby kamer zou leuk zijn hihihihi
bedje van de kleine is nog in nieuwstaat en de commode ook daar doe ik alleen wel een nieuw blad op die is wel een beetje beschadigt linnenkast past niet in het kamertje van de nieuwe maar er zit wel een nis waar ik planken en roede in maak met een deur dr voor
dianana dat is wel een goede tip... scheelt vast ook in de centen... maar als de spullen van mijn zusje nog ok zijn(en ze zijn er nog) ga ik daar eerst naar kijken... heb in ieder geval een c(k)omode nodig...Dis is zeker weten op gebruikt....
wij hebben als commode de grote hemnes ladenkast vd ikea ik wilde perse met lades en niet met deurtjes kan er erg veel in kwijt had eigenlijk ook geen linnenkast nodig gehad das dan ook wel weer makkelijk voor in de kleinere kamer omdat daar geen kast in past
de standaard commodes zijn ook zo diep en dat vond/vind ik ook niet zo handig neemt een hoop ruimte in in de kamer en je moet zo diep zoeken daarom ook perse lades die strek je naar je toe ook als de kleine op de commode ligt en deurtje moet heel diep graven en dat zou ik dus weer niet doen met de kleine dr op
ik wil ook mijn eigen wieg waar ik als baby in lag die is bij ons de fam rond gegaan en zou het leuk vinden als mijn kleine wondertje daar straks ook in kan liggen is al een paar x opgeknapt aantal keren een nieuw matrasje in gegaan doen wij ook een nieuwe en miss moet die weer beetje opgeknapt worden maar heb ook wel een handige mama dus dat komt wel goed.
maja heb ook wel even de tijd gehad om dr over na te denken he en heb t bij andere gezien en dacht dan meteen hmm das niet echt handig op die manier
bedje van mij en mn broer is er ook nog maar mn moeder pastte op de kleine van mn broer dus had t bedje zelf in gebruik