Wij hebben een comode en bedje nieuw gekocht. En hij heeft de eerste 2 maanden in t familiewiegje geslapen. De volgende gaat ook gewoon in dit wiegje en bedje liggen tis allemaal wit en hout dus makkelijk voor jongen en meisje.. Als we daarna geen kindjes meer willen of krijgen gaat t lekker op mp.. Kan een ander voor een mooi prijsje ook de kinderkamer inrichten .
bednk me nu dat ik die commode ook best in onze slaapkamer kan zetten kamer is naast t kleinste kamertje heb ook al gedacht om op zolder te gaan slapen en dan de nieuwe baby op onze kamer maar als er snacht wat is moet ik eerst naar beneden en heb ook geen wc op zolder en vind t ook een beetje eng ivm met brand oid dan lig ik boven mn kids en is de brand dus eerst bij hun en straks kan ik dr niet meer bij ach ja god verhoede maar je hebt soms van die gedachten
o ik bewaar t wel als de kleintjes dr uit zijn gegroeit de commode gaat dan op onze kamer linnenkast staan nu beneden met speelgoed dr in en dat blijft dan zo en bedje gaat uitelkaar id opslag als ik ooit kleinkinderen krijg ik vond t ook wel heel leuk dat dat van ons dr nog was
Wij slapen juist op zolder.. gaat ook geen verandering in komen.... Brand gaan we niet vanuit db moeten we dan toch eerst 1 verdieping naar beneden. wc is bij ons ook 1 verdieping lager.. dan lopen we een stukje...
nou wij hadden boven ook geen wc maar toen de badkamer verbouwd en gelijk een wc dr in gemaakt was ik wel blij mee toen ik zwanger was moest ik wel 6 x per nacht plassen ik ga ook niet uit van brand hoor maar ik heb soms de neiging om te ver door te denken
Hahahaha... We zijn hier wel lekker bezig denken over de bevalling voor bevruchting denken aan de tijd van de bejaarde maar nog bevruchtbare eieren... en nu!!! Nu hebben we het hier al over kleinkinderen!!!! Ik heb nog niet eens kinderen!!!hihihihihi Hoe zouden onze schoonkinderen zijn??? en was het een mooie bruiloft... zouden we huilen
Dat te ver doordenken ken ik.. maar we hebben hele mooie brandalarmen hangen... en die maken een takkeherrie!!!
Mijn man wilde noooit kinderen.. toen hebben we een keer gesproken.. wil je dan geen opa worden vroeg ik.. ja dat wilde die wel... ik zo.. geen kinderen geen opa Daar had die dus helemaal niets op in te brengen hihihihi... Nu wil hij heel graag kinderen.. smelt bij ieder klein snoetje dat ie ziet...
Gewoon de bouwmarktkranten in de gaten houden.... we hebben er 1 hangen tussen begane grond en 1e verdieping... en 1 op zolder... Zijn vaak van die aanbiedingen.. wel een goede kopen...
ja idd gekko anders gaan ze midden in de nacht af ook al is er geen brand! schrik je je kapot ja sommige mannen hebben dat nodig als eyeopener (sommige vrouwen ook trouwens) mn schoonzuster wilde nooit kinderen maar mn zwager wel hebben ze toen ook eens een gesprek over gehad en toen wilden ze toch wel maar allebij niet heel jong meer en toen lukte t niet uiteindelijk wel gelukkig maar je wordt toch even met je neus op de feiten gedrukt
Ja jammer is dat he.... als het niet meer lukt na je besluit dat je toch maar wel wil... Mijn man vondt het denk ik vooral heel eng... maar goed hij is om en dat is het belangrijkste...
jep das waar maareh wel moeilijk dan als jij t wel wil en je man niet zou jij er bij neerleggen als ie t echt niet zou willen en jij dus ook geen kinderen krijgen ?