ja denk t wel gekko iedereen die dat ziet denk vast hmmmmm tis daar wel erg druk s ff kijken wat daar gebeurt
Dat is dus een hele moeilijke... maar of hij zou met me meegaan..... of...... Dus ik ben heel heel heel erg blij dat hij ook kinderen wil....
hahahah lekker hoor we worden begluurd en dan ook nog eens zoveel x ja idd gekko gelukkig wil ie nu ook anders heb je toch wel een beetje een probleem
Juist!!! maar daar ben ik wel heel gelukkig om dus... Toen hij eindelijk om was wilde hij zelfs vier kinderen... Dat vindt ik wat veel... dus we beginnen maar eens met twee en zien van daaruit of we er meer willen...
hahaha.. ja ok.. we starten wel met 1.. tweelingen komen niet voor in onze families dus de kans daarop is zoooo klein... wij eten eens oerhollands... lekkere zuurkool met vegge spekkies en vegge kankworstjes....hmm heerlijk.... en dan lekker wat sambal door de zuurkool.... hmmmm
Als je er 1 hebt rondlopen is het idd zwaar.. maar aan de andere kant.. je weet al een beetje hoe het werkt en jou man ook.. Ik weet nog wel iets van vroeger... maar dat is allemaal een beetje verwaterd.. en mijn man kijkt alleen maar met grote bange ogen als er een klein kind bij hem wil zitten....dus ik ben heel benieuwd hoe dat gaat als hij er 1 van zichzelf heeft...
ik denk dat t heel snel ingebakken zit ook bij mannen ik denk dat mannen t ook eng vinden met t kind van een ander en dan voornamelijk als er andere bij zitten voelen zich dan denk ik al gauw "bekeken"
zijn ook vaak bang dat ze breken oid maar je moet bij een babytje wel heel raar doen hoor wil dat gebeuren
ja hoor daar ben ik van overtuigd een kindje groeit heel snel en de ouders groeien daar net zo snel in mee