ja is ook een schatje maar heeft wel de streken van papa moet ook wel een beetje pit in zitten is ook niet z`n meisje meisje als je begrijpt wat ik bedoel
hahaha ik snap precies wat je bedoelt hier ook zo 1tje als je vraagt wat ze aan wil voor kleren zegt ze of roze of een jurk maar ondertussen is t halve jongen hahaha ook niet op dr bekkie gevallen
ja ik hou dr wel van in t bos wandellen en dan loopt ze met de grootste takken rond en op heuvels klimmen enzo een stoer meisje meisje
ja ken het precies overal moet ze op of in klimmen hinkel spelletjes nee hoor klimmen en klauteren baldadig zijn enzo
ja zeker geniet er elke keer weer van is best jammer hoor dat ze niet vooraltijd bij ons kan zijn mis haar veel door de week maar het is ff niet anders maar het is wel super gezellig en leuk als ze bij ons is de weekende of vakanties
ja kan t me voorstellen ik zou me geen raad weten als ik dr niet iedere dag bij me heb moeilijk situaties zijn dat altijd
ja zeker moeilijk vooral in het begin maar heb veel steun van bren gehad en nu nog steeds vind aleen de zondagavond nog zo klote om haar weer terug te brengen
ja idd maar het maakt aan de andere kant de dagen dat ze bij jullie is wel extra speciaal misschien ?
ja dat zeer zeker en ze voelt zich ook lekker thuis bij ons en nu bij bren haar moeder ook nu we hier tijdens de verbouwing zitten heeft al het nodige vriendinnetjes gemaakt bij ons en hier