ja kom echt op een goed moment binnevallen whaha ik zit me hier te vervelen op me werk, tenminste, ik moet nog zoveel doen maar er komt niks meer uit me. pff bah, wil naar huis
ja soms heb je van die dagen he dat er niks uit je handen komt pffff tot hoelaat moet je nog op je werk blijven?
Met dit als leesvoer? Hoe kan je je dan vervelen? Hihihihi... Als iemand voldoende vriendjes heeft... waarom de ex bellen?
ow en wat ik gister had, ik samen met M boodschappen doen, komen we thuis, M pakt altijd uit, ziettie ineens op de kippevleugels staan de datum 03-01-11 terwijl we het gister gekocht hadden en gister was het al 04-01-11 maar het kost 4.60... zouden jullie teruggaan ?
@Engeltje Zou ook zeker terug gaan en inderdaad een vega/tofu burger halen. Weet je hoeveel antibiotica erin kip zit..?!
oowja ik las net dat je vegetarier was hahaha (moet ik nu sorry zeggen ) ow maar dan ga ik wel even terug vanavond, met een rooie kop denk ik haha. ik ben normaal niet zo dat ik terugga, maarja ik dacht hallo bijna 5 euro..
pffffff dat duurt nog zo lang als je verveelt maar hier indd genoeg leuk leesvoer @gekko omdat ze gek is op aandacht en dat ze niet kan hebben dat wij gelukkig zijn. en dat mijn vriend zich nu zo veel beter voelt als toen die met haar was. dus probeert alles om af en toe aandacht te krijgen. zo als het weekend mijn vriend de dochter had wat knuffels laten liggen dus die gingen we s`avonds brengen dus we smsen van we komen er met een paar min aan staan we te bellen staat ze onder de douche met haar dochter :S dus had ze daar maar open gedaan en douche deur open en wij die knuffels naar binnen doen om de hoek en weg gegaan krijgt die later een sms ja sorry ik hoop niet dat je wat heb gezien duhh als of hij er wel ff bij zou komen staan hahaha. ze wist dat we er aan kwamen en nog deur open zetten van huis en douche stomme doos
antibiotica ? serieus ? ik eet geen kip, M vind het lekker, ik vind kluiven zo walgelijk botjes spiertjes nee bah
@engeltje ik zou zeker terug gaan ze mogen dat helemaal niet meer in de schappen hebben liggen. word er goed opgelet in die winkel not. vooral vlees moet dat niet kunnen vind ik. bij ons in de winkel word het elke dag gecontroleerd is die bijna aan de datum gaat er een kortings sticker op is die dan nog niet weg word het weg gegooit
@Bren, ja zo hoort het ook vind ik.. maar in heel veel winkels word dat niet gedaan. we waren is bij de Bas, komen we nooit maar we waren toevallig in het winkelcentrum daar dus dan maar gelijk boodschappen meenemen.. lag er kaas en uien brood (die nog in de oven moet) die waren gewoon een half jaar over datum, en bij Lidl halen we altijd frisdranken, lagen kerststollen die groen waren hahaha ik lach wel, maar het is echt ranzig!!!
en zo kom ik er ineens achter dat ik sta te trillen op mijn benen en het allang lunchtijd is geweest!!
Nee niet helemaal, heb het voorheen geprobeerd maar ik lust geen kaas en hou niet van tomaat en soms is het dan erg lastig. Tevens is vriend ook geen vegetarieer, hij wil niet elke dag vleesvervangers. Hij zegt, ik ben Zuid Amerikaan en die eten vlees haha. Probeer het wel zo veel mogenlijk te beperken of biovlees te kopen. @bren Wat een irrintant mens, je had even een koud bekertje water over haar heen moeten gooien toen ze onder de douche stond
@Esthertie, ja dan is het moeilijk. ik heb ook vaak geroepen geen vlees meer te eten, maar ik lust al bijna niets ik eet geen groente geen fruit (behalve bananaas ) dus dan word het lastig. je moet toch wat binnen krijgen. en een Amerikaan staat bekend om vlees eten toch @ Gekko, wat eet jij zoal dan als ik vragen mag ik ken niemand in mijn omgeving die vegetarier is.. bijvoorbeeld bij je aardappelen en groente.... als ik TE nieuwschierig ben moet je het zeggen hoor @Bren, sneu hoor zulke meisjes
@engeltje ja zijn veel winkels die daar niet opletten. bij ons komt het ook wel is wat voor bij produchten die niet veel verkocht worden en ook niet vaak worden bijgevult of spiegelen. maar we hebben genoeg persneel dus als we de vracht er in hebben liggen gaan we de schappen leeg halen en alles controleren en dat doen we dan gangpad voor gangpad. als je dan daar klaar mee bent dan begin je weer van voor af en en zo kom je dus vaak optijd achter dat producten over datum zijn @esthertie ja heel irritant wijf maar ja wij laten ons niet gek maken en houden ons gewoon rustig en kunnen het allemaal tegen haar gebruiken en ze heeft dan niks tegen ons
zo onze nieuwe ovu testen zijn weer binnen laatste 2 van de week opgemaakt mams gelijk toen ik post ging pakken en zit je pakketje erbij mijn ventje wil ook mee kletsen op het forum die zegt zitten er niet ook mannen op het forum