December Chica's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door gekko, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. papa76

papa76 Fanatiek lid

5 jan 2011
    1.577
    0
    0
    eletro monteur
    arnhem
    gefeli anz

2. papa76

papa76 Fanatiek lid

5 jan 2011
    1.577
    0
    0
    eletro monteur
    arnhem
    aily hallooooooooooo

3. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Ja!!!! Ik kom ook om vd spanning. Zo veel positieve signalen, maar ten eerste gaat er nog een groot deel mis voor nod en ten tweede lees ik ook zo vaak van meiden die echt alle signalen hadden dat ze niet zwanger bleken... dus ben steeds zo bang dat ik uiteindelijk super teleurgesteld zal zijn als ik wel ongi wordt.......

Ik had dat bloed op zaterdag, maar pas op dinsdagochtend lagere temp............ kan dat? of moet dat perse op dezelfde dag zijn?

4. papa76

papa76 Fanatiek lid

5 jan 2011
    1.577
    0
    0
    eletro monteur
    arnhem
    bren papa houd het goed vol bij de dames had je niet verwachy denk de rest ook niet
    vind het wel leuk hier praten over ditjes en datjes en vooral over dit onderwerp

5. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    haai papa en bren!
    bren, bijna van de ongi af he? :D op naar het volgende eitje!

6. papa76

papa76 Fanatiek lid

5 jan 2011
    1.577
    0
    0
    eletro monteur
    arnhem
    ik zou het niet weten aily dat gevoel kan ik niet overmee praten weet niet hoe het voelt he
    maar hoop het zo voor jou een pos test

7. papa76

papa76 Fanatiek lid

5 jan 2011
    1.577
    0
    0
    eletro monteur
    arnhem
    ja als het goed is donderdag van de ongi af en dan op naar het ei stuur ik e zwemmers er op a om het te grazen te nemen

8. papa76

papa76 Fanatiek lid

5 jan 2011
    1.577
    0
    0
    eletro monteur
    arnhem
    hey zie dat er 3 actieve gebruikers staat en staan er maar 2 onder in de blk zonder gast maar wel3 leden

9. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Ja, daar zit wel wat in. Stel dat het niet gaat lukken, ben ik de HA of de Gyn inderdaad al voor. Maarre, heb geen termo in huis... Misschien ga ik volgende maand daar mee beginnen, eerst nog maar eens 1x proberen...

10. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Wie heeft er voor jou gependeld Anz?

11. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    dank je wel.. hoop het ook zo, voor ons allemaal uiteraard :D

12. papa76

papa76 Fanatiek lid

5 jan 2011
    1.577
    0
    0
    eletro monteur
    arnhem
    graag gedaan aily we gaan het wel merken de komende tijd of het allemaal lukken gaat
    een kleine wonder is zo vanharte welkom hier zou z`n mooie bezegeling zijn voor bren en mij

13. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    oorthermometer is niet zo duur hoor! die van mij cadeau gekregen, maar zag aan t cadeaupapiertje dat ie van etos was (als ik t me goed herinner). Volgens mij iets van 30 euro? tis zo ideaal! Ik kan je echt aanraden er nu gelijk mee te beginnen. Het brengt je echt heel veel nieuwe inzichten! Misschien klussen jullie bijv. wel net niet lang genoeg door. Eitje KAN ook op of na nega ovutest nog komen he... Als je tempt, weet je dat je door moet klussen tot je temp gestegen is! Bij mij ging ie van 36,8 ineens naar 37,5, dat was een fijne bevestiging dat mn eitje echt was geweest (en dus ook dat er progesteron aangemaakt wordt).

Als je meer wilt weten, je mag me altijd even pb'en!!

14. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Ja, dat maakt je zo onzeker! De een is zwanger met al deze signalen en de ander wordt gewoon ongi. Daarom zit er niks anders op om te wachten... of testen? ;)

15. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    als aanvulling: mijn temp steeg pas 2 dagen na nega test... dus iets langer doorgeklust, je weet t nooit waar dat goed voor was ;) zonder tempen hadden we dat op zeker niet gedaan! dus t is echt nuttig, zeker als je al een paar maandjes op weg bent, geeft echt goede extra inzichten over het verloop van je cyclus!

16. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Thnx Aily, ik zal het eens in overweging nemen!

17. papa76

papa76 Fanatiek lid

5 jan 2011
    1.577
    0
    0
    eletro monteur
    arnhem
    goede avond bonnie

18. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    hihi ja :D neeeeeeeeeeee, ik laat me nog niet verleiden... t wordt wel steeds moeilijker hoor.... maar ik moet iig tot 11 dpo wachten van mezelf (in alle polls is dat de dag waarop de meeste meiden posi test in haden hadden), en dat is waarschijnlijk vrijdag maar misschien zelfs zaterdag (weet niet of ei zondag of maandag had, zondag volgens ovutesten, maandag volgens tempen). Ik heb t nu met mn mannetje over zaterdag testen gehad (mel lacht zich slap, ik zat nog te verkondigen dat ik zeker niet voor zondag ging testen hahaha), maar we weten t nog niet...

19. papa76

papa76 Fanatiek lid

5 jan 2011
    1.577
    0
    0
    eletro monteur
    arnhem
    dus nog ff in spanning zitten aily

20. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010