echt spannend ik trok het vorige week niet hoor wachten met testen vroeg bren elke keer gaan we testen vandaag pfffffffffff bren werd helemaal gek van me
@Aily: als ik in jou schoenen had gestaan zou ik echt niet kunnen wachten. Vind het zo knap van iedereen die dat wel kan.
Ik kan ook bijna niet meer wachten, maar het idee van een vals negatieve test houdt me op de been: ik wil nog niet testen nu, het is morgen pas 10 dpo! En ook omdat er dus voor nod nog eea mis kan gaan... Lijkt me helemaal erg om eerst heel blij te zijn en dan dat ik volgende week ineens negatief test ofzo........... moet er niet aan denken, ook niet aan hoe teleurgesteld mijn lieve mannetje dan is..... voor hem is t ook spannend, ik brabbel maar steeds van alles over mn temperatuur, bruinverlies en andere mogelijke kwaaltjes, hij is compleet afhankelijk van alle info die ik geef, hij voelt immers zelfs niets. Wat dat betreft is het voor een man nog zenuwslopender volgens mij... ik kan steeds mijn verwachtingen bijstellen obv wat er op een dag gebeurt en mezelf zo op de been houden, hij is compleet afhankelijk van al mijn info. Meiden, ik duik mijn bed in, voel me helaas niet zo lekker, beetje grieperig ofzo......... net nu tot morgen!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ik denk vrijdag al, maar ik teste bij mijn vorige zwangerschap ook 3 dagen voor nod knalpositief. Misschien kan ik me beheersen en koop ik geen testen, dan pas na het weekend..
Ooh, dat bedoel je.. sorry het is al laat haha! Ik blijf ook liever anoniem hoor, je weet nooit wie er uit je omgeving mee leest.
Hier ook niks te verbergen maar ik ben erg op mijn privacy gesteld. (al ben ik stiekum ook wel eens nieuwsgierig of er iemand van jullie in de buurt woont, misschien toevallig wel ken, hahah die kans is natuurlijk wel heeeeel klein)