idd voor je het weet kennen ze je maar zalwel niet zo snel hier denk ik alhoewel soms het wereldje erg klein is he
Nou papa, ik ben een keer een meisje uit de wijk tegen gekomen hier, nu zat zij hier onder haar eigen naam, maar het wereldje kan zeker klein zijn.
kijk mel dan zijn wij iig geval "vreemden"van elkaar vind t altijd een beetje eng stel je bent zwanger en je vertelt t hier al en een bekende zit mee te lezen dan weet die het dus ook al zonder dat je dat weet (hoe groot is de kans maja t zou kunnen in theorie)
ik heb ook iemand "ontmoet " hier en die woont op steenworp afstand denk niet dat ik dr ken hoor maar je weet t nooit
Het lijkt bij mij vrij snel te gaan en ik zit nog wel draadloos. Ik kom uit Brabant, dus ik kom jullie ook niet zo snel tegen denk ik
ja stel dat fam mee leest weten ze het al voor je het vertellen gaat plus dat de kans groot is dat er geroddeld word over je bij bekenden
ja wie weet zit je wel met een famillie lid te beppen over je slijmpjes en snotjes ed hahahahaha dan is t maar goed dat t anoniem is
Ok, ik geef het toe (al verander ik straks deze post) Ik woonde vroeger in Z-holland dus dat zeg ik hier altijd.. Woon nu net als jij in Noord holland.. (sorry hoor, heb zo'n hekel aan liegen maar ben echt een angsthaas wat dit soort dingen betreft haha)
nou is mijn naam ookwel te raden denk ik zo maja daar zijn dr meer van in noord holland en daarbij komt dat ik een alias gebruik
hahahaha ja, je wil niet weten van je familie wat ze allemaal aan snotjes hebben en hoe vaak ze wel niet klussen voor hun wondertje