nou bij bren weet ik t zo niet maar ik dacht dat jij blond was met stekeltjes haar bren had ik wel blond gedacht maar eigenlijk niet of ze lang of kort haar zou hebben
tja heb een paar jaar achter de trommels gestaan bij het voetballen en is vaak ingezoemd op ons live op tv
haha donker blond dus en wel stekkels tenminste nu wel weer toen die bij mams aan de deur stond was die kaal en die jaren ervoor ook ieeeeeeeeeee stond hem niet dus moest van mij weer haar op zijn hoofd komen
ok papa nou ik heb niks met voetballen dus heb je waarschijnlijk nooit gezien nee hoor mel maar je hoort zoveel rare dingen de laatste tijd je weet t nooit 100% zeker he
ja bijna elke week bij studio sport kwam die voorbij met zijn kale kop en pet op en zijn trommelstokken in de hand
nee precies je hoort van alles en er gebeurt van alles word steeds gekker op deze grote knikker die aarde heet
Ik ga me ook naar mijn bed verplaatsen, tot morgen allemaal! En niet teveel kletsen aub want dan moet ik morgen zoveel bijlezen..
weltrusten mel slaap lekker en tot morgen en doe me best niet te veel te kletsen maar kan het niet beloven