Oef wat eet ik.... tomatensoep (homemade) chili sin carne Eschilada's met vege gehakt en guacomole Kikkerewrtcurry Salades met feta/bonen/tomaat/rucola/enz.. (combi van ingredienten) pannenkoeken Tabouleh ehhm pfff geen verder
@ Bren, ja je kan natuurlijk altijd wat over het hoofd zien, ga er ook geen drama vanavond van maken, wil gewoon een vega burger ervoor terug ow als het goed is krijg ik vandaag ook mijn pakketje binnen van ovu testjes.. denk dat me ei het weekend weer voorbij komt..
ow, van jou lijstje lust ik alleen maar de pannekoeken maar je eet dus veel gevarieerd, dat is goed als je een hoop lust.
Niet veel denk ik... tijdje geleden las ik wel over een man met een lage sperm count...maar altijd gezellie toch?
precies gewoon op je strepen gaan staan moeten hun maar goede producten in de schappen leggen. maar zullen vast niet moeilijk doen ten minste bij ons in de winkel doen we daar niet moeilijk over en krijgen gewoon een nieuw product dat goed is
@bren Hahaha Leuk dat hij mee wil kletsen maar ben bang dat ie er niet veel van begrijpt, iig de afkortingen e.d. @Engeltje Je hebt in de meeste supermarkten (Jumbo) best veel keus uit vega burgers. Daarnaast kan je ook onbewerkte tofu kopen, deze kan je kruiden en dan als vleesvervanger gebruiken. @gekko Ik ben verzot op quacomole. Je brengt mij nu op een idee, heb nog een avocado liggen. Meestal maakt vriendlief hem klaar, hij maakt hem super lekker naar Z-Amerikaans recept.. Jummy!!
ja hij vind het wel gezellig dat ik zo zit te kletsen hij wil zelf ook mee beppen hahaha hij kijkt zo nu en dan mee met mij. en dan ligt die ook in de deuk over waar wij het allemaal wel niet over hebben
Ook met limoen en koriander? Tofu heb ik nooit goed leren bereiden... Bij mij smaakt het altijd naar een spons die net te lang in een laagje water is blijven liggen.. blegh
doe mij dan toch maar gewoon een stukje vlees moet er niet aan denken dat ik een spons aan het eten ben hihi
ow nee het andere niet geproefd eigelijk kan ik dan niet zeggen dat ik het niet lust he hhihi ik had dat gister! moest lachen om die opmerking over katten eten en als ik lach wiltie er ook het fijne van weten en gaattie ff meelezen haha maar denk dat mannen de vrouwentaal niet echt snappen
Quacemole op z'n Z-Amerikaans: Rijpe avocado (beetje zacht) Verse koriander Citroen sap Gesnipperd uitje Zout&Peper Fijn gesneden tomaat Alles mengen NIET in de blender Ik vind die tofu wel lekker, in blokjes snijden en kruiden haha
Bren je moet gewoon geen tofu van mij halen.... verder is het eigenlijk altijd wel lekker.... Ik ben daar gewoon heel slecht in Ik kan wel killer limecheesecake maken....dus mijn sponstofu.. tsja neem ik maar voor lief
whahahah mijn vriend heeft net een profiel aan gemaakt hier whahhahahhahahaha hij wil ook nog echt mee kletsen ook he hij spoort niet. hij zegt dat die ons wel ff gek zou maken hier maar ga hem niet vertellen welke topic zitten
Ik maak hem bijna precies zo... ik doe er ook nog knoflook in Hoe maak jij je tofu dan? Misschien kan ik het nog 1 keer proberen
Maar wil je vriend dan ook een chica zijn???? we hebben namelijk geen ruimte in ons hok voor haantjes
ja dat is zo maar laat hem maar ff zoeken hij vroeg al waar zit jij dan ik jaaaa dat zeg ik lekker niet