Daarom lieve schat van een Aily... moet je niet testen voor je NOD... je wordt er alleen maar heeel erg ongelukkig van.... Dikke digiknuf hoor...
ik kijk tegen die tijd wel hoe, waar, wanneer ik t vertel. wat leuk snel al 2 testers..!! Willen jullie iets zieligs zien?? Ik verveel mij toch haha
@Aily 9 dagen voor nod is eigenlijk ook wel belachelijk vroeg. /het kan nog alle kanten op en wie weet heb je over een week wel een knal roze test..
ik ga niet testen hoor meiden. misschien was het afgelopen maandag wel te vroeg. maar ik denk dat ik gewoon de rode duivels tegen ga komen ook al voel ik nog geen buikpijn/rugpijn ik haal me wel dingen in me hoofd dat ik kwaaltjes herken zoals (sorry) diarree, pijnlijke (.)(.) maar we wachten gewoon af. trouwens, afgelopen zaterdag dacht een mevrouw in de supermarkt dat ik 18 was !!!!!
@Engeltje Hahaha nou ja zeg! Wel knap dat je wacht met testen. Hier is de foto, hebben jullie meteen een (zielig) gezicht bij de naam http://www.zwangerschapspagina.nl/members/35113-albums5933-picture30484.jpg