hallo dames ben ik weer wat gaan we snel pffffff maar ik ga ook voor nr3 is denk ik het makelijkste dan kan iedereen ons weer terug vinden. @est dank je ik ben ook erg gelukkig met papa en je kijkt zeker sip op de foto maar dat is niet zo gek met een zwaar gekneusde pols :S wel jammer dat ik de rest van de foto`s heb gemist
haha ja Bren je ben net te laat maar geloof dat alleen ik en Dianana hem hebben laten zien. allebij gemist ?
hahaha nee mij had ze nog engel maar jou heeft ze gemist geloof ik ik zat te denken om heb als avatar te gebruiken
was in het zwembad moi meisje he mijn dochter !!!!! ben zo super trots op dr hahahahaha stomme muts ik zit gewoon bijna te janken hier8)
nog 1 x dan ? ff een andere met zo'n mooi kindje van me broer... zo zie ik er nu uit, op die andere foto was ik nog blond alleen het lijk net of ik mega grote armen heb dus niet daarop letten hoor whaha
zo was weer een gedoe zeg pfffff vind regiotaxi zo irri altijd wel blij dat ze er zijn hoor maar altijd te laat of veel te vroeg. nu ook taxi heen was laat ik kom bij dokter aan (kwartier te laat) en toen werd ik al gebelt dat taxi voor terug met een paar min er was en moest toen nog spuit krijgen maar ze waren nog bezig met een patient gelukkig wilde de taxi wel een paar min wachten maar zijn ook van chaufeurs die dan gewoon weg gaan en dan had ik weer een uur moeten wachten :S maar ja spuit er in nieuwe afspraak en kon gelijk weer met taxi naar huis gelukkig verder niet heel arnhem rond om mensen te halen of weg brengen zoals heen weg hiihiihi en terug weg was ook wel een gezellige chaufeur die ik nog kende van mijn revalidatie tijd hihihi
Echt duidelijk is het niet, maar nogmaals.. die cameravrees he, sta nooit met mijn gezicht op de foto!