ik ben ook ff weg, moet echt even wat doen hier. maarre trouwens, ik liet me foto zien omdat iemand in de supermarkt dacht dat ik 18 was.... zie ik er echt zo jong uit eerlijke antwoorden please ik lees het straks wel Tjuus
vind ik echt heel zielig voor hem dat hij zich daarvoor schaamt.... dat hoeft natuurlijk helemaal niet............................ maar nu straalt ie wel toch, aangezien hij nu topzaadjes heeft ? ik dacht misschien dat je bedoelde dat hij zich schaamt dat jullie nu aan een kindje beginnen, misschien om leeftijd, hoe lang bij elkaar, andere redenen? dus bang voor reacties uit buitenwereld. Dat dacht ik omdat dat een beetje mijn reden is dat ik het bijv. niet aan familie wil vertellen, die gaan zich er dan tegen aan bemoeien en ben bang dat dat geen positieve input zal zijn............. (om leeftijd, carriere, 2 jaar bij elkaar)
ja de laatste x was het indd wel goed! maar hij is bang dat het wisselend is en we misschien nooit een kindje krijgen. hij is altijd van, eerst zien dan geloven
nee het liefst schreeuwtie het van de daken!! haha me schoonvader en mijn moeder willen heel graag oma en opa worden! wel rot zeg, want eigelijk wil je het natuurlijk delen met je familie! wij zijn ook pas 2 jaar bij elkaar (kennen elkaar iets van 13 jaar) ik ben 26 en hij word dit jaar 30. maar ik vind niet dat leeftijd er vanaf hangt toch. als je 23 ben en je voelt dat je er klaar voor ben en je heb genoeg te bieden, waarom zou je dan wachten,,
Maakt niet uit.. mensen kijken altijd heel raar als ik het heb over mijn man.. zo van.. ben jij niet wat jong om je vast te leggen....
meiden ik ga nu echt! want zo kan ik natuurlijk nooit een uurtje eerder naar huis!! ik ben er misschien weer.. liefs
ikke ben nog nou ja weer ik was ondertussen een foto boek hier aan het maken ff wat pics van mij en van mijn ventje neer gezet hij heeft ze toch ook al staan die ben niet meer anoniem