ja ik weet t niet maar we hebben nog 10 die op roze zouden kunnen evt dan zou t wel een mooie lijst zijn maar dan moet iedereen die nog moet testen roze zijn en dat zie ik dan ook weer niet gebeuren
neeeeeeeeeeeee maar me schoonzus kwam binnen met de 2 nichtjes dus word ook niet meer uitrusten ook. lag echt bijna te slapen gaat ze heeeeeeeeel lang zitten bellen pfffffffffffff
nou ik merk er tot nu toe nog weinig van meestal dag erna dat ik me beter voel. tja niet echt een mooi beentje he maar ach ik heb me eigen been nog
hmmm... jammer dat het niet gelijk werkt... zijn bij jou de duivels ondertussen ook weer verdwenen? Ga je dan ook weer binnenkort werken?
ja dat deed en doet het ook dianana maar ach goed mee te leven tot nu toe. maar artsen voorspellen wel dat het in de toekomst meer last van zal krijgen. en met een zwangerschap in de toekomst zal het ook wel niet echt heel fijn worden maar dat heb ik er voor over dan maar meer in de rolstoel zitten en me laten duwen door papa hihihih
Ik heb dus geen moeite om dat te geloven en uit je verhalen maak ik ook wel op adt er een kans is dat hij bij de rolstoel gaat staan en wil dat je er nu toch echt in gaat zitten... en jij zoeits hebt van.... gaat best nog
hahhahaha ja gekko hij zal wel meer moeten doen dan als ik zwanger ben. ik denk dat wanneer ik echt een buik ga krijgen niet veel zou kunnen met mijn been. dat het allemaal erg zwaar zal zijn maar ja wie weet gaat het allemaal wel lukken ik weet het allemaal niet toekomst zal het gaan uitwijzen