nog 31 bren hahaha maar wij gaan zo eten maar als we nou ff met zn allen dr tegenaan gaan redden we t mss net !!!
hangt af van hoe goed je met negatieve uitslag om kan gaan die niet 100 procent zeker klopt... (dus, voor nod testen) ik had vanochtend nega test terwijl ik echt dacht dat ik misschien zwanger was...... zit vandaag op 9 of 10 dpo...
ziet er super uit gekko! had daar eerder al eens meer over gelezen, in een soort hotelkamer bevallen met alle gemakken van thuis maar toch in t ziekenhuis als dat hier in de buurt is, zal ik ook zeker proberen daar te mogen bevallen! dus ik zeg: doen!
ja idd bren maarrrrrr aily is dr bij ! weet t niet aily voor t zelfde geld ben ik al overtijd omdat ik niet weet wanneer mn ei was maar uiterste datum is denk ik 21 e maar dan zou mn ei wel heel laat zijn geweest
is idd mooi he maar wel een stukkie om voor mij maarrrr dochter is ook in het ZH geboren is ook wel goed BEVALLEN (hahaha) dus daar gaan we voor evt. 2e ook heen denk ik hoewel t bij dochter op medisch indicatie was en dus onder leiding van gyneacoloog weet niet of dat evt. weer zou gebeuren
utrecht schiet voor mij niet op min een half uur rijden nou als me weeen dan beginnen en ik daar heen moet rijden dan ben ik miss al wel bevallen in de auto hahhaha. bij mij zit het ziekenhuis 3 a 4 min rijden van mijn huis is nog dichterbij als de vkpraktijk hahaha
nou hier is ZH ongeveer 15 a 20 rijden bij mn dochter hebben we daar "iets" langer over gedaan elke wee stoppen hahaha
Hee beppers ben iedere keer een kwartier aan t bijlEzen! Aily ik teste op 8dpo nog nega en 9dpo met eerste plas en sensitest ook nega.. 2e plas met kv heel licht.. Denk niet dat je kansen al verkeken zijn hoor! Hoop doet leven! Engeltje alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Uhmmmm poee wat nog meer....?! kan t allemaal niet onthouden van al die pagina's haha heb iig nog meegekregen dat december chicka's vol.2 een feit is dus ga maar ffies een abbo scoren *vol.2 wordt roze! Omdat iedereen t verdiend!*
ja anz ik hoop t ook want zo als t nu gaat lijkt nergens op bij jou gelukkig wel! maar we willen meer roze als rood he