maar dames ik neem mijn mannentje weer mee heeft wel weer genoeg geklets hiihihi we gaan ff naar mijn schoonoouders daar lekker eten vandaag. tot vanavond allemaal
Hahahaha... nu krijgen we verhalen in stereo We zijn vast het eerste forum met een echo Wel brutaal hoor papa Dat was wel een gok En bren hoe voelde je je toen? vereerd? gevleid? Werdt je rooood? Ik vond mijn man op het Internet... in een chat heel raar om op je beeldscherm verlieft te worden... eigenlijk dus ook geen idee vanaf wanneer we precies een stel werden.... waren we eigenlijk al voor we elkaar hadden ontmoet
@gekko Heb net toch even snel die quacemole gemaakt, hij was weer lekker. Thanks voor de reminder, succes met de tofu
@gekko ja wel brutaal he maar ja heb wel de ware liefde terug en ja oude liefde roest niet zeggen ze toch
raar hoor volgens alle calculators die ik er op los heb gelaten heb ik mn sprong al gehad maareh ..(is papa dr nog ?ziet er niet echt op te wachten denk ik ) ik heb me toch een slijm zeg! moet er vanaaf toch nog maar een keer aan geloven denk ik
whaha nee hij is er niet meer.. ik heb dat de afgelopen dagen gehad en nu 2 dagen niks, terwijl volgens mij mn sprong pas het weekend is.. ik snap niks meer van die sprongen en slijm hoor.. gebruik je ook ovu testen ?
Middag Dianana.. hier ook slijmbleh... Boom niet weg... zou tot 15.30 inzameling zijn... had al een voorgevoel dat ie weg was... dus ik ben eerst ff zonder boom gaan kijken.... Ik breng hem nu vrijdag wel weg... moet dan toch nog een paar keer naar de stort