hier weer een nieuw schilderijtje voor mijn moesie dus druk zitten schilderen (zo kan je de baby's en zwanger willen worden goed uit je hoofd zetten trouwens
mooi bep nee doe niet testen heb alle rekenmachines die er zijn er op los gelaten en heb er zelfs 3 op mn mobiel staan maar die zeiden allemaal 2 januari alleen sensitest zei 4 januari ik vond t al vreemd omdat ik zo weinig slijm had maja heb een rare cyclus gehad de laatste keer was altijd 30 dagen en de laatste keer maar 25 maar ik heb nu zoveel slijm ik zal eens uitrekenen met een cyclus van 30 dagen wanneer ie dan zou zijn
Achja... testen weten ook niet alles.. doe je helemaal niet aan testen of tempen? alleen aan rekenen? Doe een berekening hou met slijm in de gaten en temp... testen doe ik ook niet
nou volgens sensitestheb ik hem vandaag dus zou moeten kloppen dan !(als ik cyclus van 30 dagen neem ik had het laatst op 29 dagen gezet) en wij maar smeppen ....op de verkeerde dagen dus een vriendinnetje had het gedaan dat sensitest zei dat goed was en het was meteen raak de eerste ronde ! dus ik dacht... nou ook maar eens "sensitesten"dan maja toen lag mn cyclus op straat maar als ik nu uitga van de hoeveelheid slijm en sensitest zou het dus nog kunnen ik heb me alweer suf gegoogled en daar staat veel slijm vlak voor sprong dus zou ik vanaaf nog optijd zijn ! alleen is man nu ook weer ziek dus moet nog maar zien of het er van komt
Sensitest ovulatie-calculator. Ovulatie berekenen. Eisprong berekenen. Wanneer kan ik zwanger worden | Sensitest klik maar
maar of de ronde dat t raak is ook echt 33 dagen zou zijn kun je nooit zeggen toch alleen als ik ongi word na 33 dagen maja dan is t dus niet raak