weet t niet zou t niet met je sprong nog te maken kunnen hebben? mss had je een groot ei en dus veel van die hormonen mss komt t daar van?
haha een groot ei...zie gelijk zo'n kippe-ei voor me hahahah ik heb er ook wel eens last van gehad es22....na me ei...kan idd met hormonen (of hopelijk met zwangerschap hihi) te maken hebben nu niks behalve pijn in baarmoeder(streek) als ik me ergens over opwind (en dan bedoel ik niet in pos zin hihi)
ik moet wel zeggen dat ik de afgelopen dagen best een kort lontje heb en me snel druk maak(soms om niks) hoop dat dat een symptoom is hihi
ben het nieuws aan het kijken maar jeetje wat een brand in moerdijk!!! iemand van hier die er in de buurt woont???
Hi meiden, zo ik ben weer thuis, lekker gegeten en gedoucht ja die brand ik zie het indd!! echt bizar.. ik woon in Rdam, is dus niet zo heel ver, maar hoop niet dat de wind hierheen staat
@gekkie(gekko) en @dianana smakelijk eten!! ons eten is ook zo klaar...kipperagout(zelfgemaakt) met pasteitjes..MMMmmmmmm
ik heb net een ovu testje gedaan.. volgens mij moet ik vanavond klussen... of zouden jullie tot morgen wachten denkend aan "slecht zaad" dus als ik misschien vandaag doe is het zaad morgen alweer minder.....
nou ik stond net onder de douche (sorry voor wat er nu gaat komen) maar had wel slijm, maar ja doordat ik onder de douche stond was het doorzichtig en meer waterig (glibberig) alhoewel het wel een sliert was sorry hoor
vanaaf nog ff kijken met afvegen hoe het dan zit ja moeilijk he om nou te kiezen gaan we vanaaf of wachten we tot morgen mss morgenochtend vroeg
ja ff kijken dan maar.. ik denk dat het toch vanavond word als ik hem hier naast me zo hoor morgen ochtend dan word het half 6 hij gaat 6 uur de deur uit.. nee dan slaap ik nog hoor hahaha zo die lucht van de explosie is hier goed te ruiken!! niet normaal.. ik heb alle poezen binnen gehaald en alles zit nu lekker potdicht.. meiden ik ga ervandoor voor vanavond, hij zit op me te wachten want we gaan ff donkie konge op de wii spreek jullie morgen fijne avond!!!
engeltje dat is dus rekbaar vruchtbaar slijm meis en in combi met die ovutest zo ik idd vanaaf lekker gaan klussen
Ik ben er ook nog! Werk alleen ook fulltime en kan overdag echt niet op de pc naar dit forum dus ook ik reageer alleen maar 's avonds, loop dan dus ook al die pagina's door te lezen....
hallo allemaal ik zie wel dat er veeel geklust gaat worden vanavond wij ook denk ik nog maar voor de zekerheid weet niet zeker of ik me ei al heb gehad na mijn idee heb ik die zondag al gehad.toen had ik ook een streepje op mijn ovutest dag ernaar niet meer. maar ja ik had geen testen meer daarna heb vandaag pas binnen gekregen dus ik weet het niet zeker allemaal dus we gaan maar gewoon voor de zekerheid klussen. niet geschoten is altijd mis geschoten he
denk ook dat ze allemaal klussen zijn gaan wij straks ook weer doen en hopen dat de zwemers het ei te pakken krijgen