nou bren daar zitten we dan he met ons 2 ieder achter de laptop hihi nog ff een paar dagen klussen en zaterdag relaxen in de sauna
Ik ben er wel, ben van de bank af, niet meer misselijk. 'Hoef' voorlopig niet te klussen Hahaha Naar de sauna klinkt heerlijk, jammer dat ik aankomende 2 maanden niet mag.
hahah nee bij jou niet nodig meer die 2 maanden zijn zo om en dan mag je gewoon weer genieten en ontspannen in de sauna
beter hoor dat je niet meer misselijk bent en ja sauna is zeker heerlijk me schatje nam me mee de eerste keer en was gelijk verkocht zo heerlijk ontspannen daar
ow btw hallo vriendje van bren hihihi heb mijne ook al vaker betrapt dat ie over me schouder zit mee te spieken hihihi
haha mannen he zijn nieuwschierig en dan zeggen ze dat wij zo erg zijn nouuuuuuuuuu die van mij spiekt al niet eens meer mee maar heeft al een profiel gemaakt en bept al mee ook
ik spiek niet mee hoor voel me erg betrokken bij het zwanger worden heb dat bij de eerste niet gekunnen
nu we die miskraam hebben gehad bren en ik was ik er erg kapot van ook alwas het nog maar een paar weekjes in de groei maar het is en blijft een super mooi wondertje die ik niet vergeten zou
hahah nou papa geloof het of niet...je bent er wel bij betrokken geweest...en nu weer of moet ik gaan uitleggen hoe je kindjes MAAKT????