ik hoop het niet nog een keer mee te maken vond `1 x al erg moet niet aan denken nog een x mee te maken hoop voor jou dat je dat nooit meer mee hoeft te maken
maar vaak is het voor een man toch anders omdat veel mannen(niet alle gelukkig) pas na de eerste echo of bij het uitwendig voelen van het kind(of dikke buik) pas het besef krijgen dat daar iets groeit gelukkig ben jij iemand die zich zeer betrokken voelt...nou die bren boft maar mijn vriend is ook erg betrokken
bof zeker true will hem ook voor geen goud een 2de x kwijt. fijn dat jij ook zo`n betrokken mannentje hebt
ja toch je wilt samen een wondertje dus moet je ook alles doen dus ook tijdens de zwangerschap heb dat dus bij de eerste niet gekunt en gaat nu wel lukken het voelde bij bren tot die miskraam zo fijn en toen die erge domper
ja bren ik heb ook echt een schat en voor jou papa leek me dat ook geen leuke situatie met je ex maarja als ik zo lees is die behoorlijk gestoord:x en een miskraam is nooit fijn ...vreselijk zelfs....maar is van een kant wel weer fijn dat jullie samen alles deelden en dus ook bij elkaar terecht konden voor troost en steun...
ja true bren en ik kennen elkaar door en door we hebben eerder een relatie gehad van 7 jaartjes en nu weer 13 mnd bij elkaar er heeft 9 jaar tussen gezeten maar weet wel wat ik al die tijd echt gemist heb heb me exen liefde gegeven en kreeg stank terug mag bij bren niet klagen en me geluk kan niet op en wat helemaal super is dat we nu samen een wondertje willen en dat me kleine meid van 5 jaar goed samen gaat met bren
nee niet aan de klus was ff spellentje aan het doen en dr wilde een papa vrienden worden met mij heb ik weer hihihi
haha bren ja dat idd super dat het goed gaat tussen je vriendin en je dochter had ook anders gekund he en nu.....op naar roze deze maand he
ja het zeker anders gekunt ja maar bren is een lieverd en de kleine meid ook en zeker hopen op een rose maand
ja ben super blij dat het goed gaat anders niet leuk voor mijn ventje en ook niet voor zijn dochter zou toch veel spanningen geven en denk dat uiteindelijk je relatie kost maar is gelukkig niet het geval als mijn vriend binnen komt moet die vragen om een knuffel en kom ik dan binnen vliegt ze gelijk in mijn armen om een knuffel te geven hihihihi ja hoop voor alle meiden (inclusief mij zelf) die hier zitten en nog niet op roze staan dat die ook op roze komen te staan hoop dat jan voor iedereen een vruchtbare maand word
en dan de papa`s de beschuitjes smeren en strooien met muisjes in plaats van zwemmers sturen naar het eitje
hihihi hey maar luitjes ik hou me ogen niet meer open bren ik beantwoord morgen je pbtje weltrusten....enne....flink klussen he vanaaf heb me ei al gehad dus ik kan lekker gaan slapen nu hahahahahah8)