@ Dianana Wel leuke feestdagen gehad? Of heb je kerst en oud en nieuw achter zieken aangelopen en ben je ziek geweest?
nee was evengoed lekker hoor die kleine was een paar dagen voor o&n al echt flink ziek en met oud en nieuw erg onrustig geslapen (om 24.00 uur niet wakker geweest ) manlief ook voor o&n al en is wel redelijk nu bij mij op 1 januari begonnen gister echt flink ziek geweest en vandaag nog wel maja die onderbroken nachten door de kleine werken ook niet echt mee denk ik
Zou je denken??? ik heb altijd gehoord dat onderbroken nachten, weinig rust, en een omgeving gevuld met zieke mensen altijd het beste in een mens naar boven brengt... Ze zijn dan fit, allert, liefelijk...
Zooooo... Heeeeeeeeeeeeeey meiden!!!!!!!!!! Ik heb jullie weer gevonden en ben ook bijgelezen Alles goed met julllie??? De allerbeste wensen trouwens nog he?!?! Wij ook de staatsloterij niet gewonnen, dus ook meer kans op een beeb in 2011 Verder..... De griep; zoonlief heeft er sinds gisteren last van en dus kon ik vandaag niet gaan werken na 2 weken vakantie (jammer... ) En met mijn man besloten dat ik ook morgen nog thuis blijf bij de kleine man en hij eventueel woensdag.... *knuffff*
Ja vlak nadat ik mijn nieuwschierigheid uitte verdween onze gast.... We waren vast niet leuk genoeg...
Owh meid wat ben ik oud oud oud....... Ik moet gewoon maar heel veel berichtjes plaatsen... dan wordt je VIP en dat is beter dan sr.... FF een cliche... (dat mag als sr toch?) Meiden!!! We gaan gewoon voor ROZE deze maand!!!!
@gekko Pottenkijkers misschien Ik ga op de bank liggen ben te misselijk om hier nog te zitten. Fijne avond allemaal!!
fijne avond esthertie jij mag dat gekko ik ga dr ook voor iedereen op roze deze maand! (ik hoop t zooooooooo!!!)
@Esthertie: Vaak op de dag kleine hapjes eten helpt enorm tegen de misselijkheid. Ik had tijdens de zwangerschap van de eerste ook altijd een reep chocolade langs m'n bed liggen om 's ochtends als ik wakker werd meteen een stukje te pakken. Dan werd ik niet zo misselijk. Wie weet helpt het bij jou ook. Hier ook geen flinke staatsloterijprijs. We zullen moeten blijven werken voor de babykamer...... Wel 10 euro, dus 2 doosjes Kv2v5 zitten er wel aan