jaaaaaa daar issie dat soort dingen doe ik opknappen ik zal strakkies 1tje sturen zoals ie nu is is voor mn dochter dr nieuwe kamer die krijgt ze voor dr verjaardag bed ook zelf gedaan en de kast moet nog ben nu met lampen kappen en beddengoed bezig foto staat op mn moeder dr mobiel die zal ze vanaaf ff sturen en dan plaats ik hem
ik maak ook van ndie slinger voor voor t raam hoera jongen/meisje/jarig dat soort dingen had voor die kleine hoera prinses .... 2 jaar
ook leuk bep dochter dr kamer is/wordt met roosjes van een bepaalde soort dus ik houd de rest wit maar ik wel gaaf mss kun je mijn roosjes wel schilderen zijn echt leuk
Owja dat soort dingen doe ik ook.... alleen geen foto's van gemaakt.... Hele huis staat vor met dingen die ik heb bewerkt... hele huis ook bewerkt bdw....
gaaf gekko hier precies t zelfde !!!kasjes kasten tafels alles moet er aan geloven hier maar wel alles wit
@beppie ik werk met acryl (vind die luchtjes zo vies hihi en is kindvriendelijk!! heb nl altijd kinderschilderijtjes gemaakt ,doe het zo nu en dan nog hihi maar ben nu meer met andere dingen dus bezig ff voorbeeldje van die kinderschilderijen
Op dit moment kastjes wint met antraciet trap naar boven wittig met paars trap naar zolder wit met antraciet huiskamer wit met paars en zilver en houtkleuren..
Wat een vrolijk prinsesje maak je ook ondeugende prinsesjes... deze ziet eruit alsof ze overal ja dank u gaerne mevreuw op zegt
Wat een crea's hier alle, super leuk!! Ik heb een website waar ik mijn zelf gemaakte producten op verkoop www.essies.net