erghe? Ik dus ook.... Vriend van me zijn vriendin is zwanger.. (eerst groen maar nu vindt ik het wel leuk) Maar zit dus iets leuks op te zoeken voor ze... Maar ik vindt alleen maar dingen die ik leuk vindt
@gekko Nee deze zijn veel zoeter en echt super lekker. Veel mensen denken dat het niet lekker, is maar eenmaal geproefd willen ze er nog een. En je hebt inderdaad nog tijd zat om de kamer in te richten, spulletjes te maken.
maar daar kom ik dan toch pas achter als ik ongi wordt anders kan ik toch niet tellen ik tel dr nu 14 dagen bij op maar ik weet helemaal niet of dat bij mij wel klopt en ik doe ook niet testen natuurlijk nou dan zou het door deze rare maand nu toevallig zo uitkomen als t raak is dan hoop ik voor idereen op een rare pendel want dan zou t zo maar raak kunnen zijn
Mag ik dan het recept. Ik plant namelijk pompoenen in mijn tuin.. Dit jaar een pompoen voor pompoensoep kon er 13 man eten van geven en had toen nog genoeg over om met m'n man twee keer soep te eten en t in gerechten te verwerken... En vorig jaar had ik de pompoenen niet op een bedje van stro gelegd om schimmel tegen te gaan.. dus wie weet wat volgend jaar de oogst is
ja idd maja dat wordt zo onsamenhangend omdat je maar 1 bericht per 30 seconden mag doen iedereen door elkaar en dr dan nog wat van breien als iedereen dan ook nog over zn slijmpjes typt dan wordt het zo glibberig
@dianana Laten we dat dan maar niet doen, is er straks echt geen touw meer aan vast te knopen. Mooie roesjes zeg!!!