hoop dat je ze niet allemaal nodig hebt bonni maja als t raak is kun je mooi allemaal even doen voor de mensen aan wie je het het eerst verteld!
Heeyyy ladies!! Ook gevonden!! Voor de ladies die nog niet zwanger zijn: ik heb in excel een overzichtje gemaakt waarin je bij kunt houden wat je temperatuur is, op welke dag in je cyclus je zit, wanneer je menstrueerde, wanneer je geklust hebt (met een hartje dat je kunt copy-pasten ), wanneer je negatief (n) of positieve (p) ovulatietest had, idem voor zwangerschapstest (hopelijk allemaal positief deze maand ). Het is heel mooi geworden (en handig), maar kan het hier niet uploaden :x Kan alleen met plaatjes!! Dus wie 'm graag wil, je kunt je emailadres naar mij PB-en en dan krijg je 'm! Of als iemand weet hoe ik m wel hier online krijg...? X
Middag Ailly Balen dat je m niet kan uploaden.... maar een plaatje is altijd leuk Ik heb voor mezelf ook zoiets gemaakt... @ dianana Zie ik het goed.... zit jij ook op de wachtbank???
@ All: gelukkig nieeuwwjaaaar!!! Met heel veel..... juist ja: ROZE!!!!!!!!!!!!!!!!!! En met heel weinig........ juist ja: ROOD!!!!!!!!!!!!!!!!! @ Gekko: bedankt voor het maken v/h nieuwe topic!! En ook nog een PB met de route, super lief!! @ Esthertie: fijn dat je er symptoompjes bij krijgt, fijne bevestiging! Zou leuk zijn als jij wel met MvM mee kunt doen, ik vind dat zo'n goed initiatief!!! @ Madeliefje: super lief dat je mee wilde doen, maar wel balen dat het nu niet kan :x Ik vind dat ook wel ver gaan eigenlijk, mag je zeker ook niet meedoen als je met de keizersnede bent geboren? Misschien handig als ze je van te voren een vragenlijst via email laten invullen, scheelt ze een hoop gerij... (grappig woord eigenlijk, gerij, hahaha) @ Truelove: meeeeiiis, super spannend, ik zie dat jij de 12e al kan testen!! WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dan is mijn eitje pas hihi... (ergens tussen 8 en 12 houd ik rekening mee). Spannend hoor!! En, voel je al iets? Heb je getemperatuurd (ivm eventuele innestelingsdip die je dan kunt zien)? @ Bonnie, Bren, Dianana: er weer vol goede moed tegenaan meid!! Als je het leuk vindt, kan ik je mijn excel sturen Kun je ook uitprinten en dan naast je bed leggen om 's ochtends meteen in te vullen! Update van hier: ben gisteren begonnen met ovutesten. Ik vind het nog wel lastig hoor om een tijdstip te kiezen dat goed uitkomt op alle dagen en ook met 2 tot 4 uur niet drinken.... en dan vraag ik me natuurlijk weer af of je dan zeg maar eerst leeg moet plassen en dan 4 uur op moet houden en dan weer plassen, of dat je wel een kop thee kan drinken, niet uitplassen en dan 4 uur wachten... Of heeft die kop thee dan je plas al verdund en krijg je geen goede testuitslag? Weet iemand dit? Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.. Het is een hele simpele vraag, maar wat lastig om zo uit te schrijven merk ik, dus volgens mij heb ik er een chaotisch geheel van gemaakt haha. Maar goed, gisteren en vandaag heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje (moet echt goed kijken)... ben benieuwd hoor... Vind het wel spannend met dat ovutesten! En ben a/h temperaturen, erg handig, want ben meestal 36.8, fluctureert niet heel erg, dus dat is fijn!! Verder afwachten (inderdaad moeilijk!!!!) tot mn eitje komt.....
@gekko nou volgens deze banner wel maar volgens sensitest is de eisprong pas 4 januari dus ik heb nog ff en dan idd houten kont krijgen van het wachtbankje!
hi allemaal hmm dr is weer druk getypt zie ik wel hihi toen ik ging werken vanmiddag zaten we op pagina 4 en nu dus al weer 6 pagina`s lezen dat gaat goed hihi. lees ze zo na het eten mijn moeder heeft het eten klaar
@ Dianana Achja.. dan heb je nog een paar dagen om flink te klussen.... Zal wel weinig van zijn gekomen toen iedereen ziek was.... (dat was jij toch?) @ Aily hahahaha... jammer dat het zolang duurd voor je een berichtje mag sturen he? Dan duurt het toch wel weer iedere keer 25 seconden telang voor je op verzenden mag drukken (zit je daar ok alweer voor op de wachtbank)
nou ja manlief had het een paar dagen voor o&n het ergste dus daar gaat t wel weer mee ik heb hem nog flink maar savonds ff mn best me daar even overheen zetten alles voor het goede doel he
hahahaha... mijn man trapt daar dus niet in... als ik me niet lekker voel heeft hij er geen zin in.... wil me dan alleen maar knuffelen en troosten... Heel lief natuurlijk.... maaruh... van knuffelen wordt je niet zwanger....
Ik lees morgen wel weer verder... Hubbie komt naar huis is voelt zich.... gammel..... S**T Maar super gezond eten vanavond en een vitaminepil door zijn strot douwen... alles voor de liefde