December Chica's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door gekko, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    hoi meiden,
    ik wou ff laten weten dat ik de komende tijd niet zoveel actief zal zijn, mijn laptop is namelijk kapot:S

hoe is het met jullie allemaal?!

xxx

2. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    meiden en man haha ik ben er ook vandoor
    ga lekker tegen me mannetje aanliggen op de bank
    :D:D:D:D:D

kusssss

3. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    @true fijne avond verder en trusten voor straks
    @miss c jammer dat je niet meer zo vaak kan zijn meis hopelijk laptop snel gemaakt en kun je weer mee beppen :D
    met mij alles goed en met jou ook?

4. papa76

papa76 Fanatiek lid

5 jan 2011
    1.577
    0
    0
    eletro monteur
    arnhem
    oke doegies hoor en tot gauw maar weer gr papa

5. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    meiden ga mijn bedje opzoeken wens iedereen een goede nacht rust en dat iedereen maar weer gezond en wel mag opstaan

tot morgen weer

6. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    truste bren

7. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0

Mijn eerste ongidag was de 24e, vergelijkbaar met jou dus.. Dan heb je je ei denk ik ook gewoon tussen dit weekend en halverwege vlgnd week (omdat je niet zeker weet hoe lang je cyclus is). Ik weet ook niet of ik 28 of 33 dagen heb, dus ik doe nu als volgt: om de dag klussen. Iedere middag tussen 12 en 14 een ovutest (mijn ovutest ziet er nu elke dag ook zo uit als die van jou van sensitest van vanmiddag) en als ik een positest heb dan ga ik elke dag testen tm ik weer negatief test. Misschien ook ideetje voor jou? Ik denk indd dus ook niet dat je je ei al hebt gehad! Dus braaf doorklussen jij 8)

8. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    hee ladies!

nou ben weer bijgelezen hoor. Hoop morgen overdag weer wat vaker mee te kunnen kletsen, druk geweest afgelopen dagen. Gelukkig beppen jullie rustig door en kan ik dan s avonds in bed even op mn gemakje lezen hoe het met jullie allemaal is! Echt hilarisch dat je vriend meekletst Bren! Haha. Ben benieuwd hoe dat gaat met zijn topic!! Ik zal mijn mannetje ook eens voorstellen dat ie zich in kan schrijven (hij ziet me aankomen haha). Esthertie, leuk hoor, MvM, echt goed dat je dat doet!! Ik zal dat tzt ook zeker doen! (zei zij hopend biddend en duimend dat het moederschap voor haar weggelegd is) Madelief, waar was jij vandaag? Vlgns mij heb ik geen berichtjes van je gezien. Ben benieuwd hoe t met je is!! En ja, Esthertie, spannend hoor, maandag je echo!!!! Gaan jullie met z'n tweeen? Echt super leuk en spannend allemaal... True, cool meis, jij mag echt als allerallerallereerste (by far) gaan testen, ik ben nu al druk voor je aan het duimen (vandaar dat ik ff weinig op het forum zit, het is een dagtaak voor me). Wat een verhaal trouwens met je ex..... Ik vind het zo fijn voor je dat je nieuwe vriend zo anders is en je het echte geluk hebt gevonden!! Gekko, hoe smaakten je katten vanavond? Hihi :) Dat hele verhaal heb ik gisteren ook gelezen, lag in een deuk!! Dianana, wat een leuke dingen maak jij allemaal zeg!! Vooral het ladenkastje vind ik echt prachtig, ook helemaal mijn ding (heb ook n jaren dertig huis met ook nog alle oude details) waar zulke dingen super in passen), en ook de kaarten voor d'r tweede verjaardag vond ik super gaaf!!!! Heb je dat helemaal zelf gemaakt joh? Echt super!! En de roosjes vond ik ook heeeeel erg leuk (ook dergelijke motiefjes voor meisjeskleding vind ik geweldig)!

Ik vind het btw heeeeeeeeeeel leuk als alle pink ladies hun echo data etc. in de lijst gaan zetten!!!!!!

Ik ga nu lekker slapen (als dat lukt, heb al voor de vijfde keer vandaag de hik, aaaah!!! is dat een pre-ei symptoom? Haha). Ben hier in drukke afwachting van mn eitje. Sinds vanochtend zwaar gevoel onderin mn buik en steekjes links en rechts. Alleen nog wachten op vruchtbaar slijm, nog niet te bekennen en mn ovutest van vandaag was ook nog negatief. Gisteravond geklust, klussen om de dag tot positieve test, dan elke dag, dus houd ik me braaf aan. Nu hopen op een posi ovu test heel snel :D Ik zag trouwens wat vragen mbt de testen en wannneer te klussen. Obv uitvoerige internet en artikelanalyse ben ik tot het vlgnd gekomen:
    - als je een posi test hebt, ben je het meest vruchtbaar tusen 24 en 48 uur na die test. Bij mij id bijsluiten staat ook dat je dan het beste kunt klussen 24 u na de posi test maar dan wel binnen 48 u. Het lijkt mij trouwens wel tricky toch, want als je nou laat posi test en al aan het eind van je piek zit, dan zou het kunnen zijn dat je nog maar 36 uur hebt... Pff, na ja het blijft altijd lastig...

Nou ladies, sleep well alllemaal,

xxxx

9. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

Good morning!!
    @Aily Leuk om te lezem hoe je ermee 'omgaat' en wat goed dat jullie om de dag klussen. Ik ben ook heel beneiwud naar de echo en mijn vriend gaat gelukkig mee :)
    Ik werd vanacht super misselijk wakker, maar hoef steeds niet over te geven. Ben weer in slaap gevallen maar om 5.30 weer wakker en kon toen niet meer slapen. Zal ik vanmiddag op de bank wel weer wegdommelen.

10. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen

esthertie wat naar die misselijkheid. Kan wel blijven zeggen dat het een duidelijk doel heeft maar op een gegeven moment ben je het gewoon zat geloof ik... Dus sterkte en dat je gewoon maar snel andere (leukere) zwangerschapssymptomen hebt

Ik werd vanacht weer wakker met een enorme buik/rugpijn.. begin het nu wel raar te vinden, ik heb het elke periode 1 nacht...Ik moet volgende week naar de huisarts dus dan zal ik het maar aankaarten

11. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft iemand trouwens mijn kind is te dik gezien:$:$:$

Ik was vooral benieuwd naar de ouders... ik heb weekdieren gezien met meer ruggegraat!! Voor die kids is het echt super zielig.. die doen alleen maar wat hen is aangeleerd...

12. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    hai meiden :D en papa;)(is zo gek dat er een papa meekletst maar wel gezellig hihi)

esthertie....hopelijk voel je je snel weer beter meis....hopelijk nog maar een paar weekjes maar kan ook veel korter zijn en dan kun je lekker gaan genieten van dat kleine (supermooie) wondertje in je buik

Aily wat leuk om je weer te zien hier:D:D:D:D
    ik mistte je al:(

pfff heb de hele tijd buikpijn ...lijken me darmen ,maar ben al wezen poepen en heb het nog...
    zit links midden/onder ergens en heb pijn in me rug op die plek.... heb ook een drukkend gevoel in me onderbuik....heb me knoop en rits van me broek al opengegooid pfff

ben ff verder met as the world kijken hihi;)

13. papa76

papa76 Fanatiek lid

5 jan 2011
    1.577
    0
    0
    eletro monteur
    arnhem
    goede morgen

14. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    ja idd bah bah echt erg

mar sommige ouders mochten zelf ook wel wat aan hun lijn doen,sommigen hadden het niet van een vreemde zeg maar;):(

15. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!!

16. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Goedemorgen meiden!!

Mag ik nog gezellig met jullie mee kletsen?? Ik ben een tijdje afwezig geweest omdat wij allemaal ziek waren hier thuis.

Het gaat me helaas niet lukken om alles terug te lezen dus ik ben heel benieuwd hoe het er hier voor staat met iedereen. Vanaf nu weer dagelijks online hoop ik!!

Groetjes Mel

17. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    hahah daar issie toch!!
    haha hij is niet meer weg te slaan hier hahahahha

gezellig he:D

18. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zeg ik.... Vooral dat jochie die als laatste gewogen werd... zijn zusje kon ook al meedoen:$:$:$ en die moeder ook...

Zag die vader zich de hele tijd verbijten en hem met veel plezier alle troep uit het huis weggooien....

19. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Ooh truelove, jij kan al weer bijna testen zie ik!!

20. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    hahahah gekkie!!!!!!!!!!!1

TUURLIJK (!!) mag je mee kletsen.....!!

je hoort toch bij de familie??!!!:D;)

Deel Deze Pagina