ja maar zelf denk ik dat ik gewoon weer ongie word heb iedere mand wel iets gevoeld of helemaal niks zelfs ook al ...en iedere keer niks dus ga er al niet meer van uit
Kop op Truelove..... die ongi kan ook gewoon wegblijven... Papa waar is je prachtige vriendin? Alleen online vandaag?
hihi die zit mss nu eens over ZIJN schouder mee te lezen (wet ie ook eens hoe irri dat is hahahhaahahhha) maar idd waar is bren we missen dr al haha @mel ja is het ook hihihihi....we hebben je gemist
Misschien ook maar beter om jezelf niet al te gek te maken. Al die symptomen zeggen blijkbaar toch niks bij ons allemaal..
ja ik weet het gekko maar durf gewoon nergens meer op te hopen heb me de afgelopen maanden zo gek gemaakt
Thanks Gekko, heb jullie ook gemist hoor!!! Hadden allemaal de griep, ik zelf ook helaas. Maar ja, als moeder kan je niet ziek zijn he. De kinderen en papa zijn zo zielig, zie moeten toch verzorgd worden ondanks dat je zelf ziek bent.
hahahaha.... ben wel blij dat mijn man niet meeleest... ff papa.. man leest niet mee en doet niet mee op t forum maar is wel heel erg betrokken... Stuurde hem van de week een mailtje met de titel mama.. en hij schrok zich rot... dacht dat ie papa zou worden... en ik had het alleen over de verjaarscadeautjes van mijn moeder Mel wat had iedereen?
gekko tuurlijk is ie betrokken ieder op zijn eigen manier he als we allemaal het zelfde zijn bren leest niet mee over de schouder hoor doet ze wel op de laptop hihi
Dat is een ander verhaal... en herkenbaar... ik ga er ook vanuit dat ik ongi wordt. Ik ga in ieder geval niet meer kijken naar symptomen... ik zou nu tussen de 4 en 2 dpo zijn en ben duizelig... ik ga er maar vanuit dat dat komt door twee vervelende nachten. Wat ik heel vervelend vindt is dat ik dus sinds ik ben gestopt met de pil ik 1 keer per maand wakker lig van de pijn in mijn buik en rug. Links onderin midden buik en midden rug.. Ik ben allang blij dat ik niet naar de toilet moest gisternacht zoals vorige maand... nu kon ik mezelf lekker in mijn bed verbijten
Moet zeggen dat ik dit ook had, buikpijn op 6 t/m 10 dagen na ei. Hoeft natuurlijk niets te betekenen maar het zou wel zo mooi zijn. @mel Welkom back en gelukkig ben je weer op geknapt. Heb je wel kunnen klussen afgelopen dagen door de ziektes?
hahaha.. ja dat is waar.. maar hoeveel vaders zijn er nu op dit forum? Heb je er al wat gevonden? Is bren alweer bijgelezen?
***************JANUARI****************** 7: 8: 9: 10:Esthertie 1e echo 11: 12:Truelove4ever (32 jaar,4e ronde,3e kindje) 13: 14: 15: 16: 17: 18:Dianana 19:Engeltje1 (25 jaar, 1e kindje, ronde 15) Es22 (28 jaar, 1e kindje, 6e ronde) 20:Beppie1983 (27 jaar, 3e ronde, 3e kindje) 21:Bren79+ Papa76 (31 jaar, 11/12e ronde, 1e kindje) 22:Gekko (28 jaar, 1e kindje, 4e ronde) 23:Mel05 (4e ronde, 3e kindje) Miss C (25 Jaar, 6e Ronde, 1e Kindje) 24: 25:Lauraa (21 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 26:Aily (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 27:Karine (30 jaar, 10e ronde, 2e kindje) 28: 29: 30:Bonnie1 (Bijna 30, 2e ronde, 2e kindje) 31: ?: Dora (33 jaar,2e ronde, 2e kindje) ***************ZWANGER***************** ***********De december testers************* Tinkerbell (23 jaar, 1e ronde, tweede kindje) ZWANGER!!! Bamaca (30 jaar, 4e ronde, 2e kindje) ZWANGER!!!!! Patronique (24 jaar, 22 ronde, 1e kindje) ZWANGER!!! Triesie (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) ZWANGER!!! September08 (27 jaar, ronde ?? 8 mnd, 2e kindje) ZWANGER!!! G0nca (23 jaar, eerste kindje) ZWANGER !!! Esthertie (28 jaar, 1e ronde na MK, 1e kindje) ZWANGER!!! Brunette01 ZWANGER!!! Madeliefje1987 (23 jaar, 3e ronde, 2e kindje) ZWANGER!!! Daantje1 (28 jaar, 1e ronde, 3e kindje) ZWANGER!!! Miranda (28jaar, 2e ronde, 2e kindje) ZWANGER!!! MotherToBe (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) ZWANGER!!! Tinkerbel80 (30 jaar, 2e IUI, 2e kindje) ZWANGER!!! *********** De januari testers*************
goedemorgen dames hier ben ik dan was lekker aan het bij lezen en niet over de schouders van papa hiihiihi. maar lekker op me eigen laptop op de andere bank. mel leuk dat je er weer bij bent het is indd niet te doen als je een paar dagen niet komt om bij te lezen pfffff zijn dan zoveeeeeeeeeeel pagina`s word hier zo veel geklets voor de rest alles goed met iedereeen?
Esthertie, van het klussen is niks gekomen nee, maar ik denk dat mijn ei nog moet komen! Gekko, volgende keer zal ik het melden maar langskomen is niet verstandig hoor. Jeetje wat een zware griep, nog nooit gehad zoals nu, echt 12 dagen hondsberoerd geweest. Alleen de kleinste had het gelukkig niet zo zwaer.