December Chica's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door gekko, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat moet toch een egoboost zijn:D Zo van ha.. jullie kunnen me rug op.... (zodra ik zonder die krukken loop)

Doe je ook aan zwemmen? Dat helpt toch de spierontwikkeling zonder al te veel belasting?

2. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    @gekko ik loop altijd op krukken kom ik ook niet meer van af.
    ja binnen in huis loop ik zonder maar voor mij zijn de krukken gewoon als onderstuning omdat ik niet voor 100% mijn been kan gebruiken. omdat ik dan veel pijn heb. ik zwem zo nu en dan nog is maar gewoon voor de leuk het is niet zo dat mijn been nog beter kan worden

3. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Das super k*t. Maar goed...je kan het navertellen... en je zit niet vast aan een rolstoel, das al heel wat..

Dan maar gewoon zwemmen voor de lol.. dat is ook leuk;)

4. papa76

papa76 Fanatiek lid

5 jan 2011
    1.577
    0
    0
    eletro monteur
    arnhem
    ben ook blij dat ze het navertellen kan
    ook al zou ze er slechter er uit gekomen zijn als ze er uitekomen is dan had ik nog net zoveel van haar gehouden als nu
    gelukkig zijn we elkaar nooit vergeten endenk ook dat na die jaren er tussen het voorons sterker gemaakt heeft en er eigenlijk gelijk begonnen waren met klussen

5. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    ja precies ik kan het na vertellen en daar ben ik ook blij om en ik kan zo veel red me eigen prima kom en ga waar ik wil.
    en ik zwem zeker voor mijn lol ook al ziet mijn been er natuurlijk niet meer uit omdat die dus half geampiteerd was en dus mijn hele onderbeen eeen litekken dat boeit me echt niet. ziet er raar uit maar ik schaam me er niet voor en ook al hoor ik mensen achter me rug om kletsen als ik wil zwemmen doe ik dat dus gewoon ik geniet van elke dag dat ik er ben en me ding kan doen

6. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    :$:$:$:$:$
    mensen kletsen erover
    :$:$:$:$:$

HE????

enige wat ik zou zeggen tegen een ander is ... zo dat ziet er naar uit...

7. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Bren&papa Jeetje wat een naar verhaal maar goed dat jullie er zo mee omgaan!

8. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    ja mensen lopen achter je rug te lullen hoor het vaak zat en dan draai ik me om en kijk ze aan van zeg het maar hoor recht in mijn gezicht en dan kijken ze gouw de andere kant op en zeggen niks meer. heb liever dat ze komen vragen waarom mijn been er zo ut ziet daar heb ik respect voor maar ja zo veel mensen niet he
    ja esthertie je moet wel toch je kan wel bij de pakke neer zitten maar wat schiet je daar mee op geniet liever van mijn leven :D
    als we naar de sauna gaan zie je mensen ook kijken het boeit me echt geen reet hiihihi.
    maar zo als het er naar uit ziet word het morgen geen sauna grrrrrr zit vol dat arragement dat we hebben gewonnen bij vakantieveiling grrrrrrrrrrr wil morgen naar de saunaaaaaaaaaa

9. Esthertie

@bren Ik denk dat ik ook zo'n instelling zou hebben, het is gebeurt, je kan er niets meer aan doen en life goes on. Balen dat je morgen niet naar de sauna kan, is zoooo lekker. Kan je niet een andere dag? Ik ga straks als ik weer 'mag' zeker ook weer. Kan ik mooi mijn buik showen haha

10. Esthertie

Ik ga even de lunch voorbereiden/klaar maken, mijn ouders komen zo lunchen. Eetsmakelijk!

11. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    erwin had gekeken maar komende weekend zit het al vol grrrrr maar bellen straks gewoon ff om te vragen. als ik straks over paar weken zwanger ben kan ik niet meer en dan hebben we dus 44 euro voor niks betaalt :S
    en is de beste instelling hoor van live goes on anders zwelg je weg in zelf medelijden en daar word je niet beter van

12. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    ssmakelijk esthertie en veel plezier met je ouders

13. papa76

papa76 Fanatiek lid

5 jan 2011
    1.577
    0
    0
    eletro monteur
    arnhem
    smakkelijk zo en gezellig met je ouders ga bren zo naar haar werk brengen en daarna ff langs me ouders ff met mams weg

14. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    m'n deur is weer gemaakt...

Zit echt te balen.. mijn ouders belden net... of we gezellig de stad in konden... zit hier net met twee timmermannen en twee soll brieven in de aanmaak... db gaat het huis vandaag schoon.... dus ik had geen tijd:(

u gaan we volgende week:D en dan xtra genieten:D

15. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    nou dames ik ga maar weer werken pfffff laatste dagje en dan weekend tot vanavond allemaal
    @gekko meid ik stuur vanavond ff antwoord terug op je pb
    fijne dag allemaal

16. papa76

papa76 Fanatiek lid

5 jan 2011
    1.577
    0
    0
    eletro monteur
    arnhem
    nou allemaal ga me schatje ff weg brengen ben er straks of anders vanaaf weer doegiessssssssssss

17. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Werk ze Bren

tot later papa

18. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid