Hey Gekko! Ik had dat ook vorige cyclus, op ong. 4 dpo.... Jij? Ik ben benieuwd wat je doc daarover gaat zeggen... Vervelend dat jij het elke cyclus hebt meis..
uhm ja pfffff vanavond miss nog een x of morgen vroeg ik zou het niet weten meis. maar je heb dus al aardig wat geklust maar ik zou vanavond en morgen ochtend doen maar ja dat is gevoel je moet zelf weten wat jij het beste vind
zou dat niet vroeg op mekaar zijn? vanochtend en vanaaf alweer? straks is het alleen nog vocht wat er over blijft ?
Hihi das lief Ik lees elke avond alles door hoor, maar meestal kan ik dat pas laat doen en tegen de tijd dat ik dan alles gelezen heb zijn mn handen er af gevroren (doe het meestal in bed en heb de verwarming daar altijd uit) en dan ben ik meestal ook zo moe dat ik maar heel kort iets stuur. Morgen kan ik de heeeeeeeeeeeeeeeeeeele dag op het forum zitten Dus dan kunnen we weer de hele dag beppen over alles en nog wat. Wanneer ga jij testen?? Ik verheug me al weer op alle testdagen Ik hoop dat mijn eitje ook echt komt nu... spannend... dan kom ik gezellig bij je op het wachtbankje
Lady's Ik verhuis weer naar de bank, trek het slecht hier achter de comp. Ga nieuws, gtst en tvoh kijken. Ben heel benieuwd hoe lang ik te volhoud. Fijne avond en voor diegene die gaan klussen, have fun & succes!!
Hihi, mooie foto van jezelf Aily Tja, wanneer je moet klussen? Ik denk ook dat vanavond niet veel nieuw zaad geleverd zal worden. Dat is wel heel dicht op elkaar. Ik zou morgenvroeg een poging wagen. Maar ja, je moet doen wat je gevoel je ingeeft. Als wij het hadden geweten, waren we zelf ook allang zwanger geweest!!!!!!
ja das waar ess ik heb al een dochter zou dus ook precies moeten weten hoe en wat en iedereen hier uitleg geven hoe je dat "ff"doen maja dan had t niet weer zo lang geduurd natuurlijk dus helaas heeft niemand het recept als het deze ronde raak is hier dan raad ik iedereen aan om te SMEPPEN !!!!!!!!!! maja we gaan het zien de 18e
ja ik weet het... niemand kan uitsluitsel geven... jammer hoor haha zou heeeeeeeeeeerlijk zijn: gewoon een lijstje wat je af moet lopen en klaar is kees... ik vraag me wel 1 ding af van het smeppen: is het zo effectief omdat je dan zeker weten je ei niet mist of is het zo effectief omdat je dan extra veel sperma in je hebt? heb nl. het gevoel dat het mn. cruciaal is op tijd te zijn en dan dus gewoon te zorgen dat je vlak voor je ei voldoende zaad in de aanslag hebt hihi. Esthertie heeft nl. vorige keer maar 1 keer rond ei geklust!!! En het was raak Madeliefje heeft daarentegen indd. gesmept en is ook raak. Ja... ik weet het ook niet Ik denk indd dat vanavond alleen maar vocht met weinig zaadjes op levert...? Denk dat we gewoon morgenochtend doen en zondagochtend weer. Ongeacht of morgen de test nega is of posi, we doen zondag sowieso nog een keertje, en dan afhankelijk van de test van zondag maandag en dinsdag nog een keertje. Ja, veel klussen dus hier. Mijn kereltje zei: ik weet niet wanneer we moeten klussen, vanavond of morgen, maar beslis jij dat maar, ik hoor wel wanneer ik op moet treden. Hahahahahaha, dus ja, smeppen is hier wel een optie, hij is wel te porren Ik blijf ook steeds een half uur liggen met kussen onder mn billen, mannetje moet dan snel eruit naar zn werk (klussen meestal s ochtends) en probeer dan ook zelf nog klaar te komen want heb gelezen dat dat extra goed is (de samentrekking 'duwt' de zaadjes naar boven). Ben er zo dus elke ochtend gewoon een uur mee bezig in totaal hahaha, als ik dat van te voren had geweten Wat wel cool is btw: mn cyclus was vorige keer 33 dgn, als ik dit weekend mn ei krijg, is mn cyclus deze maand 28 dgn!! Dus ik kan dan ook eerder testen, 21 ipv 26 jan!!! Maar goed, ff afwachten nog, heb nl nog geen slijm gezien. Oh ja, voor de dames die verbaasd zijn dat ze nog slijm hebben na ei: ik heb ook gelezen dat het slijm soms pas naar buiten komt na je ei, dus het is niet altijd verstandig ook om op het slijm alleen te vertrouwen, want het kan dus zijn dat je ei al geweest is als jij iedere maand obv het slijm denkt: klussen geblazen. Dianana, jij doet alleen obv slijm toch? Misschien ook gaan ovutesten? Ik vin dat ovutesten echt cool en ik was gewooon helemaal uitgelaten vandaag toen ie positief werd hihihi. Zat te hypen in de auto (had de test op mn werk gedaan) op de terugweg en toen kwam dus ook nog dat liedje van Jochem Meyer, zo leuk
Hahahahahaha, thanks lady! We gaan er morgenochtend voor!!! Laat het pleeeeeeeeeeeeease een goede timing zijn Wij gaan voor een posi test in jan 2011!!! Wiehoeeeeeeeewww!!!
Wel echt cool dat jij t smeppen ook helemaal hebt gedaan!! Wij wilden het ook gaan doen en zijn ook goed bezig, maar niet helemaal aan gehouden.. had ook niet verwacht dat mn ei al 5 dgn eerder zou komen :-s dus daarom is het mn wat 'mis gegaan' met het smepplan. Ben je nu nog ah klussen of weet je zeker dat je ei al geweest is?
************NOD JANUARI*********** 7: 8: 9: 10:Esthertie 1e echo!!! 11: 12:Truelove4ever (32 jaar,4e ronde,3e kindje) 13: 14: 15: 16: 17: 18:Dianana 19:Engeltje1 (25 jaar, 15e ronde, 1e kindje) Es22 (28 jaar, 6e ronde, 1e kindje) 20:Beppie1983 (27 jaar, 3e ronde, 3e kindje) 21:Bren79+ Papa76 (31 jaar, 11/12e ronde, 1e kindje) 22:Gekko (28 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 23:Mel05 (4e ronde, 3e kindje) Miss C (25 Jaar, 6e Ronde, 1e Kindje) 24: 25:Lauraa (21 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 26:Aily (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 27:Karine (30 jaar, 10e ronde, 2e kindje) 28: 29: 30:Bonnie1 (Bijna 30, 2e ronde, 2e kindje) 31:Madeliefje 1e echo!!! ?: Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) ***************ZWANGER************ De december testers Tinkerbell (23 jaar, 1e ronde, tweede kindje) ZWANGER!!! Bamaca (30 jaar, 4e ronde, 2e kindje) ZWANGER!!!!! Patronique (24 jaar, 22 ronde, 1e kindje) ZWANGER!!! Triesie (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) ZWANGER!!! September08 (27 jaar, ronde ?? 8 mnd, 2e kindje) ZWANGER!!! G0nca (23 jaar, eerste kindje) ZWANGER !!! Esthertie (28 jaar, 1e ronde na MK, 1e kindje) ZWANGER!!! Brunette01 ZWANGER!!! Madeliefje1987 (23 jaar, 3e ronde, 2e kindje) ZWANGER!!! Daantje1 (28 jaar, 1e ronde, 3e kindje) ZWANGER!!! Miranda (28jaar, 2e ronde, 2e kindje) ZWANGER!!! MotherToBe (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) ZWANGER!!! Tinkerbel80 (30 jaar, 2e IUI, 2e kindje) ZWANGER!!! De januari testers Heb 'm weer ff naar voren gehaald en ook Madeliefjes echo erin gezet!
aily ik doe alle ovurekenmachine's die ik kon vinden (ook 3 op mn mob) die zeiden allemaal 2 jan we zijn 30 dec begonnen met iedere dag tot en met 4 jan (want die datum gaf sensitest)eerste dag nog geen slijm en de 2e dag ook niet en 1 jan wel maar nu dus nog steeds dus we hebben 5 en 6 ook nog "ff"meegepakt vriendinnetje van ons was in de 1e ronde zwanger en die deed het op de dag dat sensi test zei dat goed was en twee dagen ervoor en 2 dagen erna ook dus zeg maar 1 dag wel ,1 dag niet, toen de sensi dag zeg maar,weer een dag niet,en nog 1 keer en ze was meteen zwanger! dus ik dacht doe een combi van smeppen/sensitesten we hebben zeg maar gesensismept maar als t nu weer niet raak zou zijn ga ik wel testen hoor ook maar ovutesten van sensitest denk ik