Hihi, ja ik verveel me. Het is overduidelijk. Mn mannetje slaapt. Er komt zo visite waar we allebei jeuk van krijgen (van hem dan voornamelijk, want zij is super leuk en aardig, dus we voeren een gedoogbeleid t.a.v. zijn aanwezigheid omdat we haar allebei graag willen blijven zien). Dus ik ga me maar eens nuttig maken Volgens mij praat ik nu tegen mezelf? Is iedereen al weg? Nu voel ik me echt net sid.. Hahaha. Ladies & papa, tot mrgn!! XXXX
Hey, das ook niet eerlijk!! Ik heb 2 berichten met nr. 460, zo kom ik natuurlijk nooooooooooooit aan de Sr. titel.. zucht...
Owwww... hahahahaha blooooooooooooooooooond, de berichten worden constant genummerd met nieuwste aantal, ik dacht oplopend Ja, het wordt nu echt tijd even van het forum af te gaan, ik kan niet meer helder denken.
nou gister hebben we het WEER gedaan! had vanmorgen en vanmiddag nog slijm en nu niks meer dus denk niet dat t nog zin heeft maja mss als ie dr vanaaf nog een keer voor te porren is en idd ik doe ook n kussen onder mn kont en ff mn rotje afsteken schijnt te werken omdat je baarmoedermond dan meer naar voren komt met samentrekkingen zeg maar heb toen ik zwanger was een dvd gezien daar legde ze het uit
nou volgens die egbert ten velde hebben we het dan goed gedaan! nou nu duurt het wachten nog langer !!!!!
Dianana, wat is dat, op het randje fietsen? Hihi, ben nieuwsgierig Sensitest zegt indd 8 januari!!! Dus morgenochtend a/d bak Ik ben wel ff benieuwd of nou 's ochtends vrijen of 's avonds vrijen effectiever is... Weet iemand dat?? De visite komt.. pfff, wish me luck. Hahaha. Fijne avond ladies!! Mrgnochtend ben ik er ook weer eens bij eindelijk XXX