Dan weet ik t!! Want nu jij t zegt: eerst zag ik altijd alleen een plusje bij True en verder bij niemand en nu ineens ook bij jou, en... wij zijn net vrienden geworden!!!! Ik gok dus dat jij en True nog geen vrienden zijn hier? Dus je ziet een plusje bij mensen die jouw vriend zijn op ZP!
ik wilde juist perse in het ziekenhuis de volgende wil ik ook zeker weer in het ziekenhuis vind t maar niks thuis zeker nu je al die verhalen hoort nederland scoort t hoogst in de lijst met babysterfte tijdens of net na de bevalling
je krijgt een plusje als je iemand bij je contactlijst toevoegd want true is (nog) niet mijn vriend maar heeft wel al een plusje
Teen mom begint nu!!! Ook leuk voor wie het nog nooit gezien heeft, iedere aflevering begint met korte samenvatting
pfff net zo'n (tiener) mama die klaagt dat dr vent de kleine moet meenemen naar buiten want kleine zit altijd binnen net als zijzelf... pfff zet dat kind dan in de kinderwagen en ga een stukje wandelen lui w**f bah bah maarja als je dr bekijkt doet ze ook geen fl*kker aan lichaamsbeweging
Ja is goed Ben bezig met een overzicht van wat een kindje precies zou kosten qua aanschaf al voor de geboorte. Hebben meer meiden dat/gedaan? Ik vind het heel leuk om te doen!!! Pfff, hoop zoooooooooooooooo dat het raak is deze maand... Zo niet, dan blijven we lekker verder klussen, want het is ook wel heel leuk zo samen vrijen en daarna zwijmelen over of het misschien raak is... Dan legt hij ook heel lief een kussen onder mn billen enzo, aaah schatje
Hi Ladies, ik heb jullie gevonden en er wordt weer lekker wat afgekletst zeg Mag ik misschien ook weer bij jullie op de lijst op 26 januari? Is er iemand die mij erbij wil zetten? Het is ronde 10 voor ons 3e kindje. We hebben al twee jongens van 16 maanden en 3 1/2. Had een heel vreemd begin van de cyclus dit keer. Eerst 3 dagen een paar druppels per dag en op de vierde dag pas echt bloedverlies. Heb de vierde dag maar als startpunt genomen. Verder heel vreemd neet 3 dagen na elkaar een posi ovu test gehad, maar zie nog geen stijging met tempen. Hoop maar dat ik een ei sprong heb.... Anders wordt het natuurlijk wel een beetje lastig om zwanger te worden. Nog geen afspraak met gyn gemaakt. wil even het tempen van deze maand afwachten, dan heb ik ook wat meer info om mee te nemen. En ik zie eerlijk gezegd ook wel een beetje op tegen de MMM. Hoop dat ik deze ronde 'gewoon' zwanger wordt. Aan de inspanning zal het zeker niet liggen, er wordt hier volop geklust en met met kussentjes onder de billen gelegen. Ook pogingen tot randje fietsen gedaan, maar ben ik geloof ik niet zo'n ster in Ik blijf graag meelezen en af en toe kletsen als het mag. Groetjes Doudou
Haaaa ladies! Vandaag is het teststreepje weer donker, en nu echt donkerder dan de controlestreep... Gisteren was hij ook al donker, maar iets lichter dan de controlestreep. Zou dat betekenen dat ik een lange LH piek heb? Komt je eitje nou 24 tot 36 uur na 1e positieve test of hoe moet ik dit opvatten? Of denken jullie dat mn eitje nu 24 tot 36 u na deze test komt? Pfff... lastiggg!!!! En wij zitten nu in ritme van ochtendseks, dat kan niet meer anders want dan zou t betekenen dat we er bijna 40 uur tussen moeten laten zitten om t om te gooien (of 1 keer twee keer per dag vrijen, vanavond dus weer, maar dan zit je weer met dat 'zwakke zaad' verhaal). Dus ik twijfel nu of we vanavond weer zullen vrijen en dan dus omgooien naar avondritme of gewoon zo laten, dus morgenochtend, maandagochtend, etc. Somebody? Anybody? Help... (hihi)
************NOD JANUARI*********** 7: 8: 9: 10:Esthertie 1e echo!!! 11: 12:Truelove4ever (32 jaar,4e ronde,3e kindje) 13: 14: 15: 16: 17: 18:Dianana 19:Engeltje1 (25 jaar, 15e ronde, 1e kindje) Es22 (28 jaar, 6e ronde, 1e kindje) 20:Beppie1983 (27 jaar, 3e ronde, 3e kindje) 21:Bren79+ Papa76 (31 jaar, 11/12e ronde, 1e kindje) 22:Gekko (28 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 23:Mel05 (4e ronde, 3e kindje) Miss C (25 Jaar, 6e Ronde, 1e Kindje) 24: 25:Lauraa (21 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 26:Aily (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) Doudou (10e ronde, 3e kindje) 27:Karine (30 jaar, 10e ronde, 2e kindje) 28: 29: 30:Bonnie1 (Bijna 30, 2e ronde, 2e kindje) 31:Madeliefje 1e echo!!! ?: Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) ***************ZWANGER************ De december testers Tinkerbell (23 jaar, 1e ronde, tweede kindje) ZWANGER!!! Bamaca (30 jaar, 4e ronde, 2e kindje) ZWANGER!!!!! Patronique (24 jaar, 22 ronde, 1e kindje) ZWANGER!!! Triesie (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) ZWANGER!!! September08 (27 jaar, ronde ?? 8 mnd, 2e kindje) ZWANGER!!! G0nca (23 jaar, eerste kindje) ZWANGER !!! Esthertie (28 jaar, 1e ronde na MK, 1e kindje) ZWANGER!!! Brunette01 ZWANGER!!! Madeliefje1987 (23 jaar, 3e ronde, 2e kindje) ZWANGER!!! Daantje1 (28 jaar, 1e ronde, 3e kindje) ZWANGER!!! Miranda (28jaar, 2e ronde, 2e kindje) ZWANGER!!! MotherToBe (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) ZWANGER!!! Tinkerbel80 (30 jaar, 2e IUI, 2e kindje) ZWANGER!!! De januari testers Doudou, je staat erbij! hoe oud ben je?