December Chica's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door gekko, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@gekko Vorige maand(en) heb ik getemperatuurd om inzicht te krijgen in mijn cyclus. Nog niet een bewust om rond een bepaalde datum te klussen. Bedacht mij toe alleen na een week dat het wel eens raak zou kunnen zijn.. Dus heb al deze 'dingn' er niet voor gedaan/hoeven doen, vandaar..

Recept mail ik je nu in een berichtje.

2. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Esthertie
    Dat is zo'n beetje wat ik doe... Blijf wel liggen maar niet eens met een kussen onder de kont... ga er vanuit dat dat niet veel helpt...
    Grappig is dat ik nu in de tweede ronde tempen ik een soort ritme zie ontstaan. Ik hoop natuurlijk dat het deze maand raak is... maar als dat niet het geval is.. ben ik heel benieuwd of ik het ritme weer mag zien:D

:D:D:DDank je voor het recept:D:D:D

3. Esthertie

@gkko You're welcome!
    Ja leuk is dat toch, vond het wel grappig om te zien. Die lijn die op een bepaalde manier elke maand weer ontstaat. Hopen dat hij deze maand aan het eind afwijkt dan de vorige :)

4. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    ik heb afgelopen maanden geen kussen onder me bips gedaan,deze maand wel eens zien of het geholpen heeft hihihi:D

mijn temp is hoger dan vorige maand na me ei...nl 37,5...eergisteren zelfs 37,6:$ en gisteren 37,1 nu weer 37,4

5. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    hopelijk was het een innestelings dipje gisteren hihih

6. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    wwf reclame is weer op tv *zwijmel*

7. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    nou meiden
    me ei is echt geweest
    had vanmiddag nog 1 keer een slijmsliert
    en nu is alles weg!
    dusssss dan hebben we op het goede moment geklust!
    ben benieuwd
    als ik uitga van 2 januari mn ei dan mag ik al eerder testen natuurlijk maar ik wacht maar gewoon op wat sensi test voor test datum geeft die zegt 17 jan maar ik doe de 18e testen

19 jan is mn vader jarig ....zou leuk zijn

8. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Hey Aily,
    wat heb ik jou lang nie gesproken! :) haha ja misschien wel, ik waag het even nog niet.. nee ik denk dat hij nog niet geweest is. ik heb vandaag nog niet getest. ik test altijd rond een uur of 6, dat is nu ;) ja het is zeker fijn als je je cyclus een beetje door gaat hebben. nee we hebben nog niet geklust, laatste x was donderdag, aangezien de zaadjes niet goed zijn, is het beter om er een dag tussen te hebben. dus misschien vanavond er toch aan geloven haha
    Whaha, ik deed dat ook de laatste paar keren, kussen onder de kont en beentjes omhoog tegen de muur :p soms moet je ze toch een beetje op weg helpen 8)

@ Dianana, spannend!!!! ik ben dezelfde dag jarig als je pa ;)

9. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    hi engel
    leuk,19 jan als ik er aan denk zal ik feliciteren die dag !
    ja vind t ook wel spannend ...we hebben het nu zo vaak gedaan rond mn ei dat als t nu niet raak ik niet weet wat we nog kunnen doen om zoveel mogelijk kans te hebben

10. Esthertie

Het wordt hier wel weer spannend met iedereen die binnenkort alweer kan gaan testen. Duim voor jullie. Ik ben weg, heb zo een cocktailparty, ik hoop dat het lukt om te verbergen dat ik om een bepaalde reden geen alchol drink :)
    Fijne avond allemaal!!

11. Engeltje1

@ Dianana, nee vervelend is dat he.. eigelijk moet het zo zijn, 1 x sex op je ei en hup zwanger ;)
    op het NOD lijstje zie ik niet staan hoe oud je ben en of het je 1e kindje word enzo.. ik weet ook niet meer of je dat verteld heb of je het niet wilt vertellen ?:)

12. Engeltje1

@ Esthertie, veel plezier en ik ben benieuwd naar je excuus voor geen cocktail ;)

ik ga weer verder the bodyguard kijken en dan de voice :D

13. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    ja idd engeltje heel vervelend bedacht deze regeltjes allemaal !

ik ben 30 zoveelste ronde 2e kindje
    zet het er maar bij als je wilt
    ik weet niet hoe dat moet

14. papa76

papa76 Fanatiek lid

5 jan 2011
    1.577
    0
    0
    eletro monteur
    arnhem
    goede avond hier allemaal
    was een top dag met bren vandaag alleen een domper vanmorgen mag mocht de pret niet drukken

15. Doudou

Doudou Actief lid

8 dec 2010
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat lief! Dank je. Ik ben net 33 geworden.

Bij ons eerste kindje heb ik PCOS geconstateerd gekregen. Ik had toen cycli van 3 a 4 maanden. Ons was geadviseerd om Clomid te gebruiken, maar we wilden het graag op natuurlijke wijze proberen. Is toen ook gelukt, wat waren we blij!

Bij ons tweede zoontje ben ik na 7 maanden voor een check op PCOS naar de gyn geweest, maar alles zag er toen goed uit, geen PCOS meer dus om onduidelijke redenen. Het heeft toen bij elkaar ca 9 maanden geduurd voordat ik zwanger was.

En nu dus op voor een broertje of zusje voor onze jongens. Is een hele diepe wens van ons beiden. Een groot gezin lijkt ons zo leuk! Weer net zo spannend als voor ons eerste kindje en net zo moeilijk om met het wachten en de onzekerheid om te gaan. En nu gaat de leeftijd natuurlijk ook een beetje meespelen. Maar ik realiseer me zeker dat we gezegend zijn met twee gezonde kinderen hoor. Als het daarbij blijft ben ik ook dolgelukkig.

Groetjes doudou

16. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
  17. Doudou

Doudou Actief lid

8 dec 2010
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Aily,

Volgens de bijsluiters die ik heb gelezen moet de teststreep echt donkerder zijn dan de controle streep. Dus dan is vandaag je eerste posi test. Ik zou morgenochtend weer klussen als ik jou was en nog even een dagje extra ovu testen totdat hij weer lichter wordt. Dan weet je dat je ei is geweest. Ben je ook aan het tempen?

Groetjes doudou

18. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Oke, thanks :) Ik voel nu ook echt van alles daar, vooral erge steken in mn linkerlies/zij, dus ik denk indd dat ie vanavond komt.. Echt spannend zeg!! Mrgnochtend gaan we er weer voor :D Thanks dat je zo meedenkt, fijn! Wij gaan er nu vandoor, hebben n feestje vanavond, eens zien hoe ik nu weer onder alle alcohol uitkom (vinden ze nogal vreemd bij mij haha).

19. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    goede avond ladies :D

daar zijn we weer naar heerlijke dagje sauna wat was dat lekker.
    begon vanmorgen wat minder de auto wilde al weer is niet starten dus maar wachten op de anwb :S dus ontbijt daar gemist maar ja gelijk maar een nieuwe accu erin laten zetten. en daarna maar lekker genieten in de sauna :D
    maar ik weet niet meer welke dame het was maar ik heb helemaal in de scheur gelegen in het bad toen erbij in ineens binnen kwam dat ze onder water ging en de ogen open deed en allemaal piemels zag drijven whahahaha. papa gelijk wat lach je nou dan ik zeg alleen maar dat zinnentje op het forum oneeeeee he hij ook lachen :p dus bedankt hoor we hebben grootste lol gehad om die opmerking :D

20. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad

Deel Deze Pagina