he bren en papa ik zie dat je vandaag je eisprong zou hebben weten jullie wel dat sauna (zoiezo warmte) heel slecht is voor de kwaliteid van het zaad ?
@dianana ik heb me eisprong na mijn idee al gehad vorige week zondag op maandag ik heb mijn banner op een langer cyclus gezet vorige maand had ik een van 34 dagen en nu dus weer een veel kortere. had zondag al een posi ovu test gehad en zondag op maandag nacht ook gevoelt denk ik. maandag weer getest en toen was die weer nega. en kan wel slecht zijn maar het is zooooooo lekker ff een dagje ontspannen en was ik ook wel weer ff aan toe. ff alles van ons afzetten en met ze 2tjes een dagje weg en ontspannen
ja ok dat snap ik maar het kan nog lang doordragen hoor die warmte alles voor een beebje he ga de volgende keer naar Artis of dolfinarium zwemmers kijken
ja das ook wel leuk maar hadden de sauna wel ff nodig en bren heeft de ei al gehad waarschijnlijk denk dat ze nog wel gaat testen vanavond maar dat zien we wel strakjes en doen ook wel alles voor een beeb
ja wij doen ook alles voor een beeb maar zo nu en dan moet je ook ff ontspannen. is ook belangrijk he vooral omdat we al een paar zware maanden hebben gehad (miskraam, verhuizing en nog wat dingentjes) dus een beetje ontspanning is ook goed.
was ook maar een grapje papa ze raden het alleen sterk af het kan zelfs slecht zijn voor de zaadjes de komende tijd wat voor onderbroeken heb jij ?
wist ook niet dat warmte zo slecht was voor me zwemmers laatste keer waren we er ook geweest en heet bren een paar dagen posi getest en is na 7.5 week gestopt waar we erg veel verdriet van hadden
ja verdrietig is dat he en je kunt er ook helemaal niks tegen doen heb het ook gehad ben je helemaal in de gloria dat t gelukt is en dan gaat t fout echt een raar ding de natuur je moet alles mee hebben op het moment van eisprong dan lukt t en dan breekt het af
dat wou ik er bij zetten bren dacht laat maar maar zitten ook lekker komen weer 2 nieuwe dus weer ff naar c&a zou jantje ff mailen miss wel 1 met beste o liefste papa erop zou ook wel leuk zijn toch
ja raar ding die natuur bren en ik gaan er wel voor een beeb een jongens naam hebben we al alleen voor een meid nog niet maar komt van zelf had ik bij me dochtertje ook in eens
wij hebben al voor beide ik heb een dochter en daar hadden we voor de zekerheid ook een jongensnaam voor bedacht dus voor de tweede alleen een meisjesnaam bedacht jongensnaam lag al op de plank
ja is echt kl*te maar ja is het is de natuur helaas. maar ja dan ben je al een hele tijd bezig en dan is het eindelijk gelukt en dan ben je zwanger zooooo blij en dan heb je eerste echo en dan hoor je van helaas je vruchtje is al overleden. dan zakt de grond even onder je weg pffff
kan nog veranderen natuurlijk steeds meer mensen om ons heen krijgen ook beepje dus die zouden zomaar onze naam in beslag kunnen nemen he
zit ook lekkerder dan een slip zie me ook niet echt met een string lopen of zo lijkt me helemaal niks z`n veter maar bij bren staat het super dus hebben we allebei een leuk uitzicht toch bren vond de boxers sexy en ik de dtrings bij haar dus komt dat ook goed uit
ja idd jullie zijn een jaar bezig ? wij ook toen het raak was en weer fout ging heeft het weer 2 jaar geduurd voor t raak was nu weer 2,5 jaar bezig
maandag weer aan het werk de vorst verlet zit erop ga het wel missen hoor al dat kletsen hier of gewoon lekker spijbelen van het werk en gewoon blijven hangen hier