maar kan nu wel zeggen over de eerste het heeft even geduurd maar dan heb je ook wel wat iedereen zegt/vind zn eigen kind t mooiste liefste beste maar helaas voor iedereen ..... die hebben wij al !
ja is heel vervelend wilde ook het liefste kleiner leeftijdsverschil maar weet maar al te goed dat je het niet voor het zeggen hebt!
ja idd zeggen ze allemaal heb ook de mooiste dochter vind ik hihih daar ben je ook trotse papa voor het word voor bren de 1ste en mijn tweede heb al 5 jaar ervaring met trotse papa zijn he
5 jaar das dan wel weer leuk leeftijdsverschil voor je meisje kan ze lekker helpen met de baby dingetjes!
ja dat doet ze ook vast wel wil nu al met alles helpen en als ze dan bij ons is lekker op de bankhangen savonds lekker knus tegen bren aan gaat toppie hoor tussen hun
ja echte wel had ook anders gekunt heb je toch en probleem in je relatie en waren bren en ik denk ik ook niet met een kleine bezig want dat is dan geen stabiele situatie toch
als straks de verbouwing klaar is en het goed gaat gaan we kijken of ze bij ons kan komen wonen en straks lekker de grote zus uitkan hangen
denk dat haar moeder daar geen probleem mee heeft ze kijkt bijna niet naar haar om maar we gaan het zien eerst maar hopen dat bren pos test en dat het 9 mnd blijft en goed gaat