wat ook erg meeespeelt is dat de meeste downkindjes ook zware hartafwijkingen hebben en meestal operatie nodig hebben vaak als baby al en dat wil ik een kind niet aandoen ik heb eens een programma gezien hierover wat mij heel erg aangreep is dat die mensen idd gewoon als ons denken en voelen maar dan op kindniveau ze worden ook verliefd willen ook trouwen en idd OOk kinderen...en dan...dan wordt er meestal nee gezegd want de zorg kunnen ze zelf niet aan maar het verlangen blijft er wel......dat wil een kind ook niet aandoen....mijn eigen kind een kind ontzeggen snapt iemand me nog? ik kijk gewoon ook wat verder dan alleen een lief babytje met down
dat moet je ook zijn en als je voelt of denkt dat je het niet aan zou kunnen en jullie derde is is het miss mkkelijker te beslissen ook al lijkt me dat wel een pittige beslissing maar aan de andere kant moet je soms ook ego zijn en ff aan je zelf denken had het er net ff met bren over als we er 1 met down zouden krijgen
ik snap dat wel je wilt het allerbeste voor je kroost dat heeft iedereen toch en voor het down is het moeilijker in de maatchappij maar je ziet wel vaker dat sommige steeds meer verder komen in de maatschappij en het gros heeft dan een hartkwaal maar kunnen er ook oud mee worden maar zorg houden ze wel
@TRUE snap je zeker meis en is zeker een moeilijke beslissing. en hopelijk hoef je zo`n keuze nooit te maken. en ik denk dat je die keuze ook pas echt kunt maken als het eenmaal zover is.
ja precies bren en hoop dat wij z`n keuze ook nooit hoeven te maken ons kinderwens is er al lang en erg groot net als iedereen hier mocht het om wat voor rede niet gaan lukken zou dat erg jammer zijn maar neemt niet weg dat ik super veel van je blijf houden
hey meiden ff een vraagje vinden jullie het nou niet raar dat er een papa mee klets met al die onderwerpen hier. zou best wel gek zijn en gedacht hebben wat een mafketel hihhi
o papa mijn man kletst ook mee hoor alleen niet met een comp (hebben er maar 1) dus ik praat af en toe voor ons samen
bren had het voor de miskraam ook waren ze erg gevoelig hoefte er bijwijze van maar naar te kijken kreeg ik spreekwoordelijk een tik op de vingers maar heb wel respeckt voor de dames hoor met al die zwangersschap kwalen en pijnen die erbij komen petje af hoor
nog 45 min aily spannend hoor ik kom af en toe ff kijken wat er weer bij is geschreven na de griep hier heb ik zo'n ongelovelijke stapel was weg te werken maja vouwen is gedaan nu nog strijken en ben erg van de bloejes en vestjes bij mn dochter dus das een flinke stapen kan ik melden !!!
dianana kan een hoop hebben hoor en vind die verhalen enzo niet erg anders had ik het ook niet volgehouden
whahaha gekko!!! nee hoor papa....is eigenlijk best interessant om het eens van 'de andere kant' te bekijken!!!
ow meid ik ken het ben tussen kerst en nieuwjaar ook ziek geweest en afgelopen week weer....hier eindelijk alles weggewerkt pfff heb weer ongiekrampjes ofja is meer beurs gevoel...alsof me ei eraan zit te komen