Goedemorgen Gekko nou hier niet geklust, vanmorgen de zwemmertjes ingeleverd in het ziekehuis.. dus nu wachten op de uitslag. voor iedereen is het een beetje eind van de maand pas spannend he
Ja best spannend... ik zit nu in de klusfase... maar idd iedereen zit in een lekker kort stukkie maand... Voor jullie dan ook spannend... hoelang wachten tot ze iets weten over de zwemmers?
ow dus je "moet" er weer even tegenaan Ik hoop dat het raak is deze maand!!!!!! bij mn huisarts was het 2 dagen.. maar nu bij de gyn, ik weet niet of ik eerder kan bellen.. ik heb volgende week donderdag de 13e een afspraak met de gyn, dus ik moet gewoon tot die tijd wachten *zucht*
Pflrt dat is wel balen.... Dat is gewoon meer dan een week.... Ja dat klussen is wel echt gewoon nu... en hubbie voelt zich belabbert....dus hij heeft geen zin... Ik hoop dat hij zich vandaag beter voelt... maar vanmorgen was dat niet het geval dus het zal wel wishfull thinking zijn....
ow balen!!! het is indd te hopen dat hij zich wat beter voelt, het is toch weer zonde van 1 maand ik heb wel eens gelezen dat je het zaad ook kan bewaren en dan zelf in kan spuiten wanneer je eisprong is, mocht er iemand eigelijk "geen zin hebben" heb jij dat wel eens geprobeerd?
Goedemorgen, de misselijkheid komt meestal pas in de middag. Nu nog nergens last van. Ik merkte wel dat mijn tepels helemaal niet meer zo gevoelig zijn als afgelopen week, beetje vreemd. Hoop dat dit niets betekend. Gelukkig krijg ik donderdag weer een test omdat MvM komt. @Engeltje Aah irritant dat je nog een week moet wachten op de uitslag.
Donderdag nog een test.... dat is al over twee nachtjes!!! Ga je vandaag proberen kleine beetjes te eten?
Sorry nee... niet geprobeerd.... en eerlijk... zou me net een prijskoe voelen.... Ik ga het gewoon proberen... vanmorgen een halve poging gehad... misschien vanavond weer een halve? dat is dan toch wel een hele Als de ticker klopt heb ik mijn ei zaterdag pas.... maar goed... wel al eiwit... dus... ARG wat en onzekerheid....
goedemorgen allemaal @gekko ja wij hebben weer lekker geklust hihi wij zitten ook in de klusperioden balen dat jou hubbie niet lekker is hopelijk voelt die zich vanavond beter voelt en dat jullie kunnen klussen @engeltje pffff das lang wachten hopelijk word je wachten beloont en is er een goede uitslag. @esterthie leuk dat je op heb gegeven voor mvm en donderdag weer een testje heb het blijft toch leuk als je weer een knaltest heb
@ Gekko, nee ik heb het zelf ook nooit gedaan, vind het zelf ook niet zo spannend.. nu hebben we nog sex haha @ Bren79, ja ik hoop het ook! ik hoop dat er een paar bijzitten en dat ze het gelijk goed bewaren haha Ik ben alleen een beetje huiverig voor die spuiten.. iemand ervaring mee?
@ Bren Jij hebt je NOD een dag voor de mijne als het goed is... tenminste... ik ben van 37 uitgegaan.. kan ook 36 zijn... Doe jij iets als tempen ovu testen?
Ow sorry moet even wat meer uitleg geven als wij gaan beginnen met icsi, moet ik hormonen gaan spuiten, in buik of bovenbeen, dat vind ik toch wel eng, ik durf het ook niet bijmezelf, dus of man of me moeder gaat het doen
@engeltje ja hoop het ook voor je zal duimen in elk geval ik heb geen ervaring met die spuiten. @gekko ik ben er vanuit gegaan op 32 dagen dat was mijn vorige ronde ook maar ik heb het idee dat het eerder komt deze maand. ik gebruik ovu teseten en zondag positief en maandag licht streepje. en zondag avond toen ik op bed lag had ik steken in de onderbuik dus ik denk dat mijn ei ook al is gesprongen. dus zijn al een paar dagen aan het klussen hopelijk is het raak
@engeltje geen ervaring met die spuiten maar wel met andere spuiten zo als trombose prikjes die kreeg ik ook in de buik of been. heb ook een spuit anabole gehad in de bil en kreeg nu om de 6 weken een vb12 spuit. de trambose spuiten mocht ik ook zelf doen maar durfde ik niet. vb12 doet de asitente van de dokter altijd in de billen. ik heb voor mijn ongeluk de opl verzorgende ig gedaan en moest toen ook mensen insuline spuiten of trombose en dat vond ik nooit erg maar bij jezelf is dat wel ff anders.
Oke, wel beter dat jullie het niet kennen! zou anders heel erg jammer zijn natuurlijk. ik zie wel wat me te wachten staat. dus jullie hebben je best gedaan hihi ik hoop dat je ipv een posi ovu test nu een posi zw test in handen krijg
Bleh... ik hou ook niet van spuiten....kan je dus niet helpen...als ik bloed moet laten prikken vraag ik altijd om de kinderkamer....daar is vaak voldoende afleiding Bren ik had gister een paar keer (s'middags& s'avonds) een redelijk felle steek in mijn onderbuik... ongeveer ter hoogte van mijn heupbot... zoiets? Ik heb al bijna een week daar een soort gespannen gevoel...
gek is dat he dat je het bij iemand anders wel kan en bij jezelf niet. ik durf dat ook niet bij mezelf. en wat is vb12 dan die krijg je nu nog steeds? en je man durft hij het ook niet te doen bij jou? ik denk ook niet dat de mijne het "durf" daarom vraag ik denk ik me moeder.. het is ook niks om steeds naar het ziekehuis te moeten rijden, want ik denk dat het ook op rare tijdstippen moet gebeuren
@engeltje ja hoop ik ook maar dat is nu weer een week of 2 wachten he pffff waarom maken ze die rondes niet een stuk korter zodat je gelijk of een dag of 2 na je eisprong al weet dat je zwager bent