Hoezo Wahaha? Kan melden dat er hier een man rondloopt die trek krijgt in chocolade... en dan vraagt... ik heb zin in chocolade, moet jij ongi worden? Nu de hele tijd... je hebt zin daarin... ben je zwanger?
true ja best wel papa hebben op sommige dingen best een andere kijk op en jullie ook zo kunnen we het beste eruit halen voor iedereen toch
had ik ook bij bren toen bleef eten en bren maar vragen ben je ook zwanger ik zei lijkt er wel op eten als een nieuwe
Spannend Dianana!!!! Ik heb helemaal geen vruchtbaarslijm gezien hier, maar moet ook zeggen dat ik er niet op let.. haha. Ik vergeet het steeds. Ga ik naar het toilet, zit ik al te plassen, denk ik: oh shit, weer vergeten te 'voelen'...
zou vandaag innesteling hebben volgens die linq onder mn ticker wie weet als ik nou ff roze verlies krijg!!
hahaha is ook het veiligst.... zit in dit topic vol met wandelende (hormonen)tijdbommen hahahhhaLEVENSGEVAARLIJK!!!!!!!!8)8)8)
nou aily ik hoef niet om zoek naar dat slijm hoor dat loopt er vanzelf wel uit ! blehh was deze ronde wel heeeeel veel hoor en heel lang ook had net weer een beetje maar das echt minimaal mss een restje wat nog weg moest
ja idd true en dan heb je aan tegenspraak van je eigen man wel genoeg he niet nog eentje die hier dan ook nog ff tegen gaat spreken
aily .... nog 30 minuten ik ga zo eerst maar ff lunchen dan ben ik nog ff hier en kan ik op de hoogte blijven tot ik ga strijken