@ Diajaja at all: mijn test is nu niet meer positief! nog wel een duidelijke teststreep, maar wel echt lichter dan de controlestreep. Beetje vergelijkbaar met mn test van vrijdag. Dus, mn piek is i.i.g. geweest en ik deeeenk dat mn eitje gisteravond kwam, zo voelde het i.i.g. wel. Nu niet meer echt veel klachten, gisteravond had ik echt duidelijk op links pijn. Vanochtend nog wel geklust en gaan er morgenochtend ook nog ff voor! En dan denk ik dinsdagavond nog een keertje. Blijf ook nog wel ff doortesten hoor, want obv van mn vorige cyclus zou mn ei eigenlijk aank donderdag pas komen..... Is het trouwens mogelijk dat je een posi ovutest hebt maar dat je ei pas een week later komt? Of dat je twee keer meer LH aanmaakt, dus 2 pieken hebt maar maar 1 ei? Volgen jullie me nog?
ik hoop eigenlijk op negatief voor haar want dan weet ze zeker dat dr ei geweest is en op het goede moment heeft geklust
Hihi Ja daar hoopte ik ook op! Maar papa is wel een man he, die zitten net wat minder in de materie (durf het wel te zeggen, het is nu 10 tegen 1, hahaha ), maar wel cool dat je meeleeft met me, en ik voel me wel heel positief over deze negatieve uitslag, dus dan klopt t helemaal wat je zegt papa!
weet t niet aily weet wel dat je 2 eieren kan hebben maar of die ook zo ver uit elkaar kunnen komen weet ik eigenlijk niet geloof ook dat t geen zin heeft om ze ver na je ei nog te klussen maja het zekere voor t onzekere he hebben wij ook gedaan deze maand!
Oke, Aily zit nu ook op het wachtbankje dus............ Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, ik wordt er NU al gek van. Met wie zit ik nu? True, Dianana en Bren toch?
dacht t wel aily jij mag nu de 23 e testen zeker ik mag de 18e al ! vind t zo spannend ben de lijst kwijt maar was wel gewijzigt ! mn leeftijd en ronde en hoeveelste kindje staat er nu bij weet niet meer wie t nou had gewijzigt maar wel bedankt! ik durf t zelf niet te doen straks schop ik die hele lijst in de war
zit erg ver in de materie hoor heb een goede lerares hier brennie verteld me alles als ik wat weten wil en weet ook veel al en leer nu ook bij hiero