Afleiding is nu zeker fijn. Ik heb gelukkig een drukke week en een druk aankomend weekend. Dus ik hoop dat de tijd vliegt! Ik ben zojuist Member geworden, hoera!
ja maar slijmpjes kunnen toeval zijn en de aders begin te twijfelen of die er niet al zaten...(kijk niet zo vaak naar me borsten hahahha) heb nl erg dunne en lichte huid me aders zie je overal wel goed erdoorheen schijnen
alleen dat zeurende gevoel dat voel ik (denk ik) wel echt...is maar heel licht maar is er wel zo nu en dan (denk ik)
Hier precies hetzelfde, alleen helaas wel bijna iedere maand zo. En dat wees dus in ieder geval niet op een zwangerschap...
Precies... en dat maakt het nou allemaal zo verrekte zenuwslopend. Wij vrouwen weten gewoon totaal niet wat ons te wachten staat iedere maand. Nooit geweten dat zwanger worden zo slopend kon zijn! Helaas heb ik dan ook veel voorbeelden om mij heen van mensen waarbij het vrijwel meteen lukte.
ja ik wist het ook niet want ik was bij me 2 kids gelijk eerste ronde zwanger ging er nu ook niet van uit dat het langer kon duren maarja ben inmiddels ook weer wat jaartjes ouder he was toen 23 en 25 jr dus.....
thanks ik ben er alweer haha.. we blijven nooit zo lang, ze wonen allebij hier 5 minuten vandaan en ik zie mn moeder minstens 3 x in de week en bellen elke dag ow echt waar.. maar het geduld is bij jullie zeker beloond mag ik vragen hoe het komt dat het zolang heeft geduurd, (sorry als je het al eens verteld heb, maar ik heb een geheugen van een zeef ) @ Esthertie, haha goed gedaan meis, dat ze het geloofden @ true, hahha goed gezien ik moest ff een beetje bijlezen de man des huizes zit te playstationnen...
dat mag hoor engel alleen weet niemand dat ! (waarom t zo lang duurde) was na ruim een jaar zwanger en dat ging helaas fout en toen heeft t nog 2 jaar geduurd gingen eerst de mmm in voor de MK zaadonderzoek baarmoeder foto's (nooit meer wat doet dat pijn zeg!) en er was niks aan de hand dus ga maar weer oefenen werd er gezegt toen zwanger en dat ging fout en dan is het meteen einde oefening wat mmm betreft omdat je dan bewezen hebt dat je zwanger kunt worden en dan doen ze dus helemaal niks meer voor je dus eigenlijk geen id waarom het zo lang heeft geduurd en voor de 2e precies t zelfde maar ik ga niet eens naar de dokter hoor weet toch al wat ze gaan zeggen heb het vermoeden dat t nu ook een keer gelukt is maar meteen weer werd afgebroken maar moet eerdaags toch naar de gyn voor extra controle uitstrijkje mss dat ik er dan over begin
Goedemiddag dames! Wat is het al weer spannend aan het worden voor een aantal hier! Wanneer gaan de eerste testen? Hier komt mijn ei er ook aan denk ik, gebruik dit keer geen ovu testen.. Dus aan de klus deze dagen!
pff merk dat ik flink bezig ben met de poets.... heel raar maar heb dus ramen gelapt,gestofzuigt,stof geveegd,meubels met vochtige doek afgenomen,afgewassen gedweild,en boven nog wat wa gevouwen en opgeruimd en nu merk ik dat ik wat last krijg van me baarmoeder....wat erger zeurende pijn stom en kan het me verbeelden maar ik had dat dus ook in de zwangerschappen van de kids
hahah engeltje...heb al gezien hoe jij dat gedaan hebt je hebt je onzichtbare modus ingeschakeld hihihi
ik mag dinsdag testen maar ik wacht gewoon eerst af of ik ongie wordt blijft die uit dan wil ik wel een testje wagen hihi