December Chica's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door gekko, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Bren en Gekko..aan de klus dus!!Heel veel plezier en succes ermee!! Gekko, dat je man gauw weer beter is!! En dat jullie straks posi testen!!Ik duim ervoor!!

@ Engeltje Lijkt mij ook eng hoor zelf te spuiten! Het is beter idd om het dan een ander te laten doen!

2. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Engeltje.... ik wil niet vervelend zijn... en al helemaal niet opdringerig en als je geen antwoord wil geven, tik dat dan alsjeblieft gewoon....

maar je bent nog best jong enzo... dus waar al die ellende voor jou weet je dat? Of ben je nog niet zover onderzoch?

3. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    vb12 is toch Vitamine B12?

4. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

@ Gekko, hahaha echt waar? vinden ze dat niet gek :)

@ Bren, ja indd dat zou ik ook wel fijn vinden, of dat je iemand ken die af en toe ff een echo kan maken om te zien of er al iets zit :p

@ Madelief, ja dat ga ik ook echt doen, mocht er natuurlijk een goeie uitslag komen.... als die er niet komt, gebeurd er helaas helemaal niets

5. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    @engeltje vb12 = vitamine b12 daar heb ik een te kort aan en moet dus bij gespoten worden als ik zwanger ben moet dat om de 4 weken. mijn vriend durft het vast wel te geven. hij is niet bang voor spuiten zijn moeder heeft suiker en moet spuiten dus is dat wel gewent.
    maar ik moet daar voor gewoon naar de dokter weet niet of hij die mag geven. ik moet volgende week weer zal ik is vragen vooral omdat ik nu aan de andere kant van de stad zit bij moeders is dat wel handig hihi.

6. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Madelief ik ben al wat blij dat hij geen koort heeft... als ik niet beter zou weten zou hij zwanger zijn.... Zijn symptomen zijn namelijk
    moe, misselijk, hangerig, huilerig. Doe er pijnlijke boobies bij en een hoog HCG niveau en hij kan zich inschrijven voor MvM;)

7. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    @engeltje ja ik wil mijn eigen echo apparaat wel thuis willen hebben staan :D
    elke dag kijken hoe of ik zwanger ben en hoe het dan gaat met de uk maar ja dat kan niet he

8. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee... ik zeg... Ben als de dood voor naalden... mag ik alsjeblieft in de kinderkamer als jullie die hebben? Dan kijk ik naar die poster en niet naar die naald.. dan gaat alles goed.

Als ik de naald zie kan ik zweten en stippen zien dussuh....

9. Engeltje1

ik word over 2 weekjes 26 :p

ik snap je vraag niet zo :) maar ik zal proberen te antwoorden op wat ik denk dat je bedoel :)

ik ben onderzocht en bij mij is alles goed. bij M. zit slecht zaad kwaliteit in de familie. dus hebben we vorig jaar zomer 2 x laten testen. en 1e x was er wel wat maar te weinig en de 2e x was er niks levend. dus vandaag hebben we het voor de 3 e x ingeleverd.

bedoelde je dat :)

10. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    haha Gekko...ja precies..rollen zijn omgedraaid!

@ Bren vitb12..zit dat ook in vitaminepillen?? Maar vele te weinig zeker dan.

11. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat bedoelde ik... maar dan is gelijk mijn volgende vraag... als er niets met jou is.... waarom moet jij dan spuiten?

12. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    @ gekko hahahaa zou wat zijn maar hopelijk is die snel weer beter en kunnen jullie aan de klus. en is je ei nog niet geweest.
    gebruik jij iets van ovu test of temp?

13. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ madelief.
    Hmm zou wel makkelijk zijn... hij wil drie kinderen... en ik maar twee keer bevallen... dus als hij nu zwanger is...;) hihihi..

14. Engeltje1

@ Bren, ow oke ik weet al die termen blijkbaar niet zo :p ja dan zou het wel handig zijn als je het zelf of iemand anders kan doen. hahaha ja dat echo apparaat wil ik ook wel! zou wat zijn he als je die voor een leuk prijsje op de kop kan tikken :D

@ Gekko, ik had dat ook heel erg, als de dood voor naalden, maar sinds 2 jaartjes dat ik steeds bloed moest prikken voor alles en nog wat ben ik dat nu wel gewent hahaha

15. Engeltje1

Omdat ze met icsi/ivf meerdere eitjes willen proberen tegelijk te bevruchten.. en met die hormonen spuiten ga je (schijnbaar) meerdere eitjes schieten :D

16. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oef we gaan zo snel... zou wat zo zijn?

Ik temp... ovutesten doe ik nog niet aan.... Dat tempen haalt al veel spontaniteit eruit dus ik weet niet of ik wel wil ovutesten....
    maar de klusscore is nu...ehhh vrij-zon-en vandaag een halve ofzow...

17. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

En hij is vast ook heel zielig. Dat zijn alle mannen als ze ziek zijn ;)

18. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok dus met die hormonen wordt je dus een megavruchtbaar monster;)

twee jaar bloed prikken..... pfff.. wat een ellende...

19. Engeltje1

hahahaah dat ben ik volkomen met je eens :p

20. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    @madelief nee zit niet voldoende in vita pillen. en mijn lichaam neemt dat niet voldoende op dus vandaar dat ik het moet spuiten.

@engeltje je kunt ook niet al die termen weten weet ik ook niet hoor maar je bent nooit te oud om te leren :D

Deel Deze Pagina