Ik had twee weken terug twee loten gekocht. Op de ene 45 euro en de andere 10! Dus 55 euro... Minus het tientje wat ze kosten, toch 45 euro winst Het verraderlijke is dat je ze dan sneller weer koopt, dus een week later weer twee gekocht, maar op allebei niks Statistisch gezien klopt het wel, kans van 1 op 2. De eerste 2 prijs dan heb je op de andere twee dus niks
Oh klinkt echt heel erg leuk, heb ze vaker zien liggen, maar ze zien er zo ingewikkeld uit en wat ik hier allemaal zie, bellen, sneeuwpop, kerstman, weet ik wat maakt het er niet simpeler op.
mijn man had na een week al een nieuw lot gewonnen en netjes elke dag een vakje open. Dus das iig wat
Wij krijgen er altijd met sinterklaas eentje van onze schoonouders. Mijn vriend heeft al 1 euro, HAHA, ik nog niks.. Denk dat we het dit jaar met die ene euro moeten doen..
Ik heb er 1 op mijn verjaardag van vrienden gekregen. Deze maken we elke dag netjes 1 open. Tot nu toe hebben we al 7 bellen,dus nog drie te gaan spannend Zelf hebben wij er ook 1 gekocht en deze wel in een keer opengaakt. Hadden toen 8 euro gewonnen. Drie euro gehouden en weer een nieuwe lot gedaan. Hierop een gratis lot. En dus weer een gehaald en daarop hadden wij 20 euro hihi. Maar nu houden we het geld in de portomonee,moeten het geluk niet teveel tarten
Erg grappig die krasloten... Naar aanleiding van dit topic had ik er 3 onder de boom gelegd, 1 voor man, 1 voor stiefzoon en 1 voor mezelf... De mannen konden zich niet beheersen en gingen druk aan de kras, toch allebei 5 euro! Ik moet (zoals het 'hoort') nog 5 dagen en heb inmiddels 4 euro (1, 1, 2, met de extra spellen) en moet nog 1 want, dus ik ga minimaal voor de 200 euro!!! Bij ons thuis dus winkans 1:1...