Ik ben een beetje benieuwd of het weleens gebeurt dat je bij een 2e kindje spontaan zwanger bent geworden nadat je bij je eerste kindje via ivf of icsi zwanger bent geworden. Bestaan zulke wonderen?
Niet via ivf maar mijn eerste zoon kwam er na 8 hormonenkuren, had niet eens een eisprong Mijn tweede zoon, was bij de eerste ronde raak, (zonder hulp) Nu bij mijn eerste dochter, na de tweede rond raak! (zonder hulp) Ze hebben me altijd gezegd dat ik niet zonder hulp zwanger zou worden, bij ons dus het tweede wondertje op komst!!! Succes!!!
één van de augustusmama's bij ons heeft een kindje via ICSI, en is nu spontaan zwanger van de tweede.
Mn nichtje heeft 2 kids. De eerste was er dankzij icsi en de tweede zomaar spontaan!! Het kan dus echt.
Mijn schoonzus! Die had net een tweeling via ivf gekregen en was een paar maanden erna spontaan zwanger.
Hallo, ik heb mijn dochter gekregen na vier jaar van allerlei hormonenkuren. Uiteindelijk ben ik met puregon en pregnyl zwanger geraakt. Ik heb PCOS dus zou zeker met hormonen voor een tweede moeten gaan....maar tot onze verbazing in de tweede ronde na mirena verwijdering was het raak! Het kan dus, had het nooooooit kunnen dromen! Groetjes!
het is niet helemaal aansluitend op je vraag maar geeft wel een beetje hoop voor iedereen in de mmm: niet bij de 2e spontaan zwanger maar bij de eerste!!! en dat terwijl mijn man zo goed als geen levende zaadcellen heeft, 1 maand voordat we onze 1e icsi behandeling zouden krijgen. nu na 3 icsi's hopen we dat nog een keer mee te maken...... we wachten (on)rustig af...........