Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat nog niet geprobeerd heb die andere slaaphoudingen. Ik durf hem niet op zijn buik te leggen en zijn zij weet ik niet zo goed hoe ik hem stabiel kan leggen zonder dat hij doorrolt naar zijn buik. Lucas slaapt namelijk in een puckababy omdat hij zichzelf heel vaak met spastische bewegingen van zijn armen wakker maakt. En daarin durf ik hem helemaal niet op zijn zij te leggen omdat zijn armen ingepakt zitten. De eerste twee weken legden we hem altijd standaard in slaap in zijn bedje (toen op de kamer bij ons). Hij viel namelijk altijd in slaap aan de borst. Nu is het zo dat hij na het voeden klaar wakker is. Hij krijgt dan even een speentje en ik wieg hem dan wat rond. Daarmee valt hij in slaap en dan leggen we hem weg. Probleem is echt als we hem wakker weg leggen, hij ALTIJD gaat huilen. En daar hebben we ook al van alles voor geprobeerd. Even laten huilen (vind ik verschrikkelijk), proberen te sussen zonder hem er uit te halen, hem er uit halen en dan troosten enz. Maar hij blijft gewoon doorhuilen net zo lang totdat we hem oppakken. Vandaag is het een drama hier. Vanmorgen heeft hij tot 8.15 echt goed geslapen. Ik heb hem toen om 8.15 uur in bed gevoed en daarna hebben we hem lekker even bij ons in bed gehouden waar hij steeds stukjes sliep (bij mijn man op de borst). Vanaf de voeding van 11.15 uur heeft hij tot 17 uur eigenlijk niet geslapen. Hij was vandaag heel jengelig, huilerig, schreeuwerig en werd pas rustig als hij bij mij lag. Wil vandaag ook steeds 2 borsten drinken in plaats van één. Volgens de oei ik groei kalender heeft hij zijn eerste mentale sprongetje en wil hij alleen maar bij mama zijn. Maar ik maak me ondertussen zorgen over zijn uren slaap. Gisteren heeft hij ongeveer 14 uur geslapen alles bij elkaar en vandaag redt hij dan echt zeker niet met al die wakkere uren van vandaag.... Zijn er hier meiden die dat ook herkennen bij hun kindje? Volgens de oei ik groei kalender moet je rekenen vanaf de uitgerekende dag en dan zitten we met Lucas in de 5e week (ik was 4 dec uitgerekend maar hij is de 14e geboren).
Ohnee in de puckababy zou ik het ook niet durven! Hoop voor je dat het door het sprongetje komt en dat hij over een paar dagen weer lekker gaat slapen. Bij mijn oudste klopte die sprongetjes kalender altijd wel. Op het moment dat ik ging denken 'zou dit oooooit nog goedkomen?' was het meestal weer voorbij
hey meiden Ik weet het ff niet meer. We hebben een heerlijk weekendje gehad. En nu zijn we thuis ik krijg Lisa maar niet stil ze bljft huilen echt hart verscheurend huilen. Nu heb ik dr net even in dr bedje gelegd maar ze blijft huilen en ik weet het niet meer. Voel me zo'n slechte moeder nu. We zijn veranderd van voeding en dat ging goed maar we zijn nu ook gewisseld van fles omdat de nieuwe voeding te dik was voor de andere spenen. zou het daar aanliggen? Ik weet het niet meer. Of zou ze een sprongetje maken? nou ik hoop dat jullie me kunnen helpen Liefs Jessica
@Jessi: Misschien moet ze even bij komen van het drukke weekend? Hier ook vaak een huilend meisje na een drukke dag... N. heeft gisteren om 22.30u de laatste fles gehad, toen om 03.30u weer en ze wordt nu pas weer wakker. Hoop dat ze dit blijft volhouden . Beetje jammer alleen dat ik tot 00.30u bezig ben geweest om haar in slaap te krijgen maar ach
Ha meiden, Sorry dat ik niet zoveel meeklets, maar ik zit vaak online via de Ipad en dat vind ik begoorlijk lastig typen, nu dus ook.... Hier gaat gelukkig alles prima!! De nachten zijn nog erg verschillend qua voeden en slapen. De ene keer slaapt ze door, de andere keer is ze, en wij dus ook, de hale nacht wakker en aan het huilen. Ik probeer een beetje ritme te krijgen, maar er is nog geen touw aan vast te knopen. Wel probeer ik ze nu minimaal 1x per dag in dr eigen wiegje boven te laten slapen, en dat gaat opzich goed. Maar als ze erg onrustig is en blijft huilen, ben ik er ook snel klaar mee, want dan blijf ik heen en weer rennen naar boven.... Met voeden heb ik echt geen ritme, ze komt meestal om e krap 3uur, maar soms als ze slaapt ook pas na 4 uur en soms na 2,5 uur. Ze drinkt alleen niet zolang, ben meestal binnen het kwartier alweer klaar, drinkt wel 2 kanten. Maar ze groeit ubergoed en als ze goed geboert heeft is ze ook tevreden. Ik merk nu wel dat als ze na het oeden nog jengelig is er echt een boertje klem zit, want als die er eenmaal uit is, is ze onwijs rustig en valt vaak gelijk in een diepe slaap Nou, ze slaapt nu weer lekker in dr wiegje, dus ik ga me snel douchen en aankleden! Vandaag een daagje op visite bij mn ouders, mn paps is jarig!
Dag dames hier hetzelfde, Milou huilt ineens zoveel vandaag ga ik inbakerdoeken halen las op internet dat dat ook kon helpen heb al infacol voor de darmpjes dat helpt opzich wel heeft er veel minder last van en morgenochtend naar osteopaat voor het eerst. Ze komt zo moeilijk in slaap blijft maar huilen en als je dan haar kamertje binnen komt en even sust dan is het goed speentje in mond, maar na 5 min is het weer huilen geblazen. Ben nu echt op... ze ligt nu heerlijk te slapen dus ik ga vandaag maar is lekker uitslapen tot haar voeding van 11 uur hebben jullie misschien nog tips wat ik kan doen??
hey meiden Het lijkt wel of alle december baby's lekker aan het huilen zijn Wij hebben gisteren een heftige dag gehad...Lucas heeft gisteren de hele dag ontzettend hard gehuild, het was zo zielig... Omdat dit niet normaal was, en de dag en nacht daarvoor ook al zo was, heb ik 's ochtends de huisarts gebeld. (9.15u) er was geen plaats meer die dag dus kon ik pas de volgende dag om 10 uur komen ....belachelijk maar oke...Dus het consultatie bureau gebeld, die wilde me eerst ook afschepen door te zeggen dat het dinsdag inloopochtend is....NEE, ik wil dat er VANDAAG iemand komt zei ik....dus uiteindelijk is er om kwart over 3 iemand gekomen. Lucas heeft van 8 uur - 15 uur constant gehuild....ik was echt zo verdrietig en bang dat er iets mis is met hem. Die mevrouw heeft Lucas gewogen, hij woog 4040 gram, en was dus in 9 dagen 170 gram aangekomen, dat was prima. Dus aan mijn voeding lag het niet. Omdat hij zo ontroostbaar bleef huilen en hij zichtbaar 'op' was, heeft zij nogmaals naar het huisarts gebeld en gezegd dat Lucas vandaag nog gezien moest worden. Gelukkig mochten we om half 5 komen. Daarvoor nog even gevoed en verschoond, ineens zat er bloed in zijn luier! Tussen zijn ontlasting.... Bij de huisarts was hij ineens super lief en rustig. Shit dacht ik, dat zul je altijd zien. Maar toen ze klaar was met onderzoeken, begon hij weer keihard te huilen. Dus heeft ze toch even de kinderarts gebeld in het ziekenhuis. Die wilde Lucas toch zien, dus moesten we gisterenavond om half 8 in het ziekenhuis in Arnhem zijn. Daar is hij onder de warmtelamp gelegd, hij werd op zijn buikje gelegd en heeft daar 3 uur liggen slapen. Compleet uitgeput....ze hebben hem helemaal nagekeken. Eerst dachten ze aan verborgen reflux, daarna aan een huidinfectie (Lucas heeft HEEL VEEL acné op zijn gezicht maar ook veel bulten op zijn buik, borst, rug en in zijn nek en haargrens.). Ook hebben ze nog gedacht aan een darmprobleem, waarbij stukjes darm over elkaar schuiven waardoor de ontlasting er niet langs kan en dus kramp veroorzaakt. Lucas heeft nl vaak dat hij heel lang huilt, en dan ineens pfffft een enorm volle luier.... Uiteindelijk na lang wikken en wegen, denken ze nu dat hij een koemelkeiwit allergie heeft. Hier kunnen namelijk alle klachten onder vallen. Ik moet dus nu een week op dieet zodat mijn borstvoeding zonder deze stoffen komt te zitten. Ik mag alleen bijna NIKS meer hebben, dus ik hoop dat ik het volhoud. En natuurlijk hopen we stiekum dat het dit ook is, zodat we een oorzaak hebben. Is het dit niet moeten we namelijk weer in de medische molen en dan moeten ze hem wellicht wel opnemen (daar was gisteren ook sprake van). We moeten nu binnen 3 dagen verschil merken en hij mag dan geen bloed meer bij zijn ontlasting hebben. Ook hebben we de tip gekregen hem op zijn zij te leggen. Dat hebben we gedaan met van die schuimblokken en hij heeft vannacht als een os geslapen. Wel 2x bij ons in bed tussen de voedingen in, maar ik kon hem vannacht niet alleen laten na alle ellende die hij heeft moeten doorstaan. Ik was in alle staten en was gisteren echt verdrietig. Ik voelde en zag gewoon dat er iets 'mis' was, en zo zie je maar dat ook al ben ik pas 3 weken moeder, ik het wel bij het juiste eind had. Gelukkig denken ze niet dat Lucas een 'gewone huilbaby' is. Maar dat er dus wel echt iets was. Overigens als het echt die koemelkeiwit allergie is, dan gaan we waarschijnlijk over op flesvoeding (pepti) omdat dat dieet voor mij dan bijna niet vol te houden is.... @loesje: hier ook geen ritme hoor al probeer ik er zelf gewoon minimaal 3 uur tussen te hebben. Ik weet dat dat niet 'hoort' volgens de borstvoedingsmensen, maar Lucas groeit heel goed en zo probeer ik wel iets van een ritme te krijgen. @inkie: Heb zo niet echt tips voor je, er werd in het ziekenhuis gisteren wel gezegd dat je soms moet proberen de 5-minuten regel te hanteren en een kindje niet direct uit bed te halen, anders krijgt het kind het gevoel dat zijn eigen kamertje niet veilig is of zo... dan moet je er de eerste 10 dagen soms wel 25x heen maar uiteindelijk schijnt het te werken. Al weet ik hoe moeilijk het is. Ik ben net voor het eerst alleen even de deur uitgeweest, mijn man was thuis. Ik heb Lucas bij hem huilend achtergelaten in zijn bedje. Mijn man heeft hem 10 minuten laten huilen en toen ik terug kwam sliep hij....en nu nog....soms moet je zelf even weg (ik vond het stiekum ook wel lekker er even alleen uit te zijn) Merk overigens wel dat Lucas overdag minder goed slaapt, misschien omdat zijn kamertje licht is overdag??
@allemaal. Ik sluit me helemaal bij jullie aan. Hier ook een huilend klein meisje met vandaag huilende mamma erbij. Vorige week bleken we spruw te hebben en dan heeft ons beiden geen goed gedaan. De spruw is bij Jill weg. Bij mij nog niet. Morgen even wat anderes regelen voor mij want de medicijnen die ik nu heb plakt aan mijn borsten en t is niet fijn als je borstpads aan je tepels vastplakkken als alles al zeer doet. Jill drinkt nu wel goed. Vaak beide borsten maar komt dan na 1,5 uur weer. Steeds vaker. Vanaf vanmorgen bleef ze ook wakker. Niet slapen alleen maar piepen en gillen en natuurlijk happen naar mijn borst. Gelukkig kon ik om half 2 terecht bij het consultatie bureau. Ik dacht echt dat mijn voeding niet goed was. Bij het kolven kwam er ook niets uit. Achteraf door de spanning jill blijkt al 100 gram boven haar geboortegewicht. Meer dan voldoende aan gekomen! Komt niks tekort. Dus nu gaan we t anders aanpakken. Jill krijgt 1 borst per keer. Eventueel nog 5 minuutjes de ander. Dan is het klaar. En eventueel bijvoeden met een flesje 30cc maar die zal ze dan waarschijnkijk niet opdrinken omdat ze genoeg heeft. En echt pas na 3 uur weer voeden. Niet als ze erom vraagt, omdat mw er eerder om vraagt dan nodig. En als het goed gaat zal ze weer in een beter ritme komen. En minder krampjes zou ook mooi meegenomen zijn. Bij jill komt het onrustige waarschijnlijk door te ve prikkels. Ze is zo moe daarvab dat ze zichzelf wakker houdt en daardoor vaker om eten vraagt (een soort troost eten). Dus...pappa en mamma moeten haar wat meer rust gunnen op de voor haar nieuwe wereld. Niet overal heen meenemen en lekker veel laten slapen.
hey meiden. @heppie: Jeetje meis ik hoop dat alles snel goed gaat met je kleine man. @bamboe: Ik hoop dat het nu beter gaat. @hier: Lisa is vandaag lekker rustig en heeft bijna niet gehuild. Wel ben ik naar de huisarts met haar geweest want ik ben bang dat ze besmet is met een koortslip door me schoonmoeder. Ze had namelijk een blaasje op dr lip. Gelijk de huisarts gebeld en toen werd me verteld dat ik s'middags langs kon komen. De huisarts heeft toch nog even contact opgenomen met de kinderarts en die zei dat als er meer bij komen of als ze koorts krijgt ik moet bellen. Nu maak ik me wel zorgen omdat ze best rustig is vandaag. (is ze rustig is het weer niet goed) Zolang ze goed eet en niet een zieke indruk maakt hoef ik me geen zorgen te maken. Maar het kan wel 2 weken duren voordat het doorzet. Dus zit nu de aankomende 2 weken in de stress. bah blijft dit zorgen maken zo? Nou tot tikkers Liefs Jessica @heppie de meiden op overgewicht en zwanger vragen zich af waar je bent
@ jessi; ze slaapt nu al bijna 4 uur. Heeft denk ik heel wat in te halen. Wat lekker, die rust even. Wat erg van die onzekerheid van die koortslip. Ik vind dat zelf ook heel eng. Heb er zelf soms eentje, ben zo bang dat ik een baby er mee besmet. Maar je bent er nu wel erg alert op, dus mocht er iets mis zijn dan ben je er snel bij! @ heppie; Zo te lezen zit het goed met je gevoel. Je had al het idee dat er iets niet goed was en dan zit er ook nog ineens bloed bij de ontlasting van je kleintje. Lijkt me zo erg om dat mee te maken. Wel fijn dat ze je serieus nemen in het ziekenhuis. Het is niet fijn om de medische molen door te gaan, maar als je niet weet wat je kleintje heeft lijkt het me wel heel fijn dat ze alles doen om er achter te komen. Sterkte de komende tijd! @ inkie; beweegt Milou ook zoveel met haar armpjes? Ik heb vandaag advies gekregen van het CB om Jill haar armpjes een soort van in te bakeren. Ik kan dan met een doek haar armen langs haar lichaam vastmaken, zodat ze die niet kan bewegen. Ik weet alleen niet hoe ik je dat kan uitleggen via dit bericht. Op het CB werd Jill direct al heel rustig toen haar armen zo vast zaten. Zij slaapt normaal namelijk altijd met haar armen buiten de dekens (dit doet ze zelf direct na het instoppen). Als ze dan al onrustig is blijft ze maar zwaaien met die armen en kan ze niet in slaap komen. Zelf heb ik ook vandaag Infacol gehaald. Ik heb het nog niet gebruikt, jij wel al? De paar uur dat ze nu slaapt heb ik geen piepje gehoord, dus weet nog niet of ik het nu ga gebruiken. Denk jij dat het handig is om het uit voorzorg te doen? Het schijnt geen kwaad te kunnen om het elke dag te geven... maar toch... ik weet het niet. @ loesje; goed om te horen dat jouw meisje ook maar kort drinkt. Dat is bij mij ook zo. Jill drinkt soms 10 minuten uit 1 borst (drinkt wel vol kracht voor mijn gevoel). De borst voelt daarna ook echt leeg. En dan pakt ze de 2e vaak ook nog even mee. Ik dacht dat ze niet genoeg zou drinken, maar na het wegen vandaag bij het CB blijkt dat ze echt al veel is aangekomen. In ieder geval meer dan gemiddeld. Ze woog 2 dagen na geboorte nog maar 2990 en nu alweer 3370. (ik snap nu wel waarom ik zoveel moeten eten om niet te licht te worden) @ allemaal: zullen we komende week zorgen dat we allemaal lachende en slapende baby's hebben ?
Hallo Meiden, Sorry even niets van mij laten horen ben erg druk bezig geweest met een babyshower voor mijn vriendin en mijn eigen relatie... @ Heppie meid wat een toestand en wat goed dat je door gezet hebt. Ik hoop dat het snel beterder gaat met Lucas.. @ Loesje hier ook geen ritme met de borstvoeding soms om gek van te worden, maar ze zeggen dat het vanzelf komt... @ Jessi Als wij een drukke dag hebben gehad reageert Maud daar ook sterk op niet tof maar ze moet dan zoveel verwerken... @ Bamboe misschien kan je een foto plaatsen van hoe de armpjes zitten ben wel benieuwd. @ Hier Maud heeft vannacht van 22 uur tot 6.45 aan een stuk geslapen. Ik hoorde haar heel even wakker worden om 3 uur maar vlak daarna hoorde ik haar heel hard zuigen en jawel hoor op haar duim en ze sliep zo weer verder. Lang leve de duim hahahahahha.
Hallo decembermama's, hier nog een decembermama...allereerst gefeliciteerd natuurlijk Ik ben 8 december bevallen van het knapste en liefste manneke van het heelal Zal ons even introduceren: Heb een prima zwangerschap gehad, niet misselijk geweest en een perfecte bloeddruk om maar wat te noemen...heb meer last van spieren en zenuwen, ben ook afgekeurd dus die dingen zijn mij niet onbekend. De laatste weken wel heel veel last van m'n heupen en bekken en rug gehad maarja.... Aangezien meneer de hele zwangerschap verkeerd om heeft gelegen en een draaipoging niet mocht baten gingen we voor een geplande keizersnee in week 39. Terwijl we met de kerstversieringen bezig waren en zaten te wachten op een definitieve datum braken m'n vliezen op precies 38 weken, de geplande ks werd een iets minder geplande Omdat hij teveel afgevallen was en wat geel zag zijn we 5 dagen in het ziekenhuis gebleven. Thuisgekomen kwam er heel veel op me af en wilde ik al alles zelf doen maar gelukkig was daar Magda, een super kraamhulp! We hebben een hoop geleerd, zijn beiden wat onzeker aangelegd...voeding is zo'n onzeker punt bijvoorbeeld maar gelukkig is er ook een voedingsconsulente hier op het forum Het is een heerlijk manneke, doet alles wat ie moet doen...alleen is ie het er ook niet mee eens dat ie op z'n eigen kamertje moet slapen, levert nog wel wat strijd op...vooral 's avonds. Sinds gister gaat het echter met mama wat minder, denk dat het beroemde ontzwangeren is begonnen Paniek, duizelig, hoofdpijn, misselijk, rug, buik, darmen, wisselende stemmingen, huilen...alles is van slag, poeh. Meerdere last van?
@marianne: welkom en wat een ontzettend lief kerstmannetje!! @jessi: zal straks even een berichtje typen daar! Door alle hectiek is dat er niet van gekomen... Ik denk dat ik ga stoppen met BV. Ik vind het echt kei erg maar als Lucas echt die koemelkeiwit allergie heeft, dan houd ik dat dieet denk ik niet vol. Ik mag echt helemaal niks hebben. Heb nu net een melkvrije boterham op met pindakaas (eigenlijk mag ik ook geen pindakaas, maar ja, anders mag ik niks meer). Het smaakt naar niks. Ik mag de volgende dingen niet meer hebben: geen zuivelproducten, geen boter (alleen plantaardig), niets waar kippenei in zit, niets waar koemelk inzit, geen noten/zaden/pitten/muesli, geen vis, schaaldieren, schelpdieren en geen sojaproducten. Nou ik ben geschrokken van de dingen waar koemelk en eiwit inzitten. Bovendien blijven mijn tepels zo pijnlijk, het drinken wordt steeds pijnlijker voor mij. En ik let echt zo goed op het aanhappen. Maar Lucas heeft de neiging om los te laten en op het moment dat ik dan mijn borst terug wil trekken, zuigt hij weer vacuum, zodat mijn tepel geklemt wordt tussen zijn kaken en dat doet echt enorm veel pijn. Bovendien zijn mijn tepels na het drinken helemaal wit en branden ze als de pest. Dit duurt wel een uur voordat dit over is. Zelfs de stof van mijn bh tegen mijn borsten is al pijnlijk, laat staan afdrogen na het douchen of de straal van de douchekop erop... De lol is er voor mij echt wel af. Dus als de allergie er echt is, denk ik dat we over gaan op de Nutrilon pepti, dat werd in het ziekenhuis ook aangeraden. Ik kom zelf niet meer aan mijn rust, ik zit dagen met een huilend kind op de arm, en als ik voed is hij stil. Slapen overdag doet hij nauwelijks en bij krampen is hij ontroostbaar. Bovendien trappelt hij dan heel vaak met zijn beentjes tegen mijn buik aan, wat de keizersnede ook niet echt bevorderd.... Voel me er echt heel beroerd bij, maar ik houd dit niet meer vol zo....
hoi @Marianne: wat een prachtig ventje. Ik heb niet zoveel last van het ontzwangeren dus ik kan er niet over mee praten. @heppie: Lieverd maak het jezelf niet moeilijker dan het al is. Je weet dat ik in het begin dat ik overgestapt ben het er ook moeilijk mee had. Nu vind ik het een heel prettig gevoel dat ze altijd goed eet. Ook is het lekker dat je het zo nu en dan uit handen kan geven. Met de fles heb je ook veel sneller een ritme. Gun jezelf deze rust ik weet precies hoe je je voelt. Misschien word Lucas er ook rustiger van dat werd Lisa ook. Heel veel succes met je keuze @hier: Ik ben officieel kraamvrouw af ik ben net voor de laatste x bij de verloskundige geweest. Nou dat was echt niet nuttig. Moet ik helemaal naar Utrecht en toen was ik net 5 min binnen. Ook hebben ze naar me rug gekeken. Gelukkig was er niets te vinden waarschijnlijk hebben ze me bot geschampt. Nu mag ik naar de fysio zodat me spieren losser worden en het minder zeer gaat doen. Het bultje op de lip van Lisa is weer weg gelukkig. Verder is ze weer een blij meisje. nou tot tikkers Liefs Jessica
ik weet niet wat ik meemaak vandaag! Lucas heeft vanmiddag 2,5 uur geslapen en ligt nu ook heerlijk op bed! Ik heb hem na de voeding in zijn slaapzakje gedaan, ben met hem naar boven gegaan en heb hem wat heen en weer gewiegd. Zo lang dat hij nog net niet in slaap is, zodat hij wel zelf in slaap moet vallen. Ik heb hem tussen zijn schuimblokken gelegd (zodat hij op zijn zij kan liggen) en hij heeft 2x een jengel gegeven, en viel daarna heerlijk zelf in slaap!!! Kan wel janken van blijdschap, hoop dat dit zo blijft en dat hij dit volhoudt! Zou dit nu al komen door mijn dieet? Dan is er namelijk al snel resultaat en ben ik heel blij!
@ Heppie wat fijn meid ik denk dat lucas ook aan het bijtanken is en dat het hopelijk al wel gaat werken. Ik hoop dat jij nu ook wat rust kan krijgen. Je moet je eigen gevoel volgen mbt de bv ik kan goed begrijpen dat je daar moeite mee hebt toch iets dat je voor jezelf faalt terwijl je dat niet doet meid het moet leuk blijven voor jullie allebei.. Succes met je beslissing. Hier ook even een plaatje van de befaamde duim van mijn meid... Afgelopen nacht om 20 uur weggelegd en ze kwam toen pas om 6.15 heerlijk Ze ligt nu ook al comateus in bed, dus kijken wat ze nu gaat doen vannacht...
@dovemeisje: wat een plaatje en die duim!!! Echt schattig! Lucas is wel op zoek naar zijn duim, soms stopt hij hem zo diep in zijn mond, bijna achter in zijn keel hahaha. Alleen heeft hij volgens mij nog niet echt het idee dat het echt zijn hand en arm zijn.... Hij stopt meestal nog zijn hele vuist in zijn mond hahahaha
Hey dames hier even een update van ons sinds 2 dagen bakeren wij milou in en wauw wat een verschil ze slaapt als een os vannacht zelfs van 23.00 tot 06.00 geslapen gisteren ook naar osteopaat geweest en blijkt dat haar bovenste nekwerveltje klem zit vandaag al het gehuil en voorkeurshouding dus allemaal tips gekregen en volgende week terug komen hoe is het bij jullie??
Lief hè, dat duimen Jammer dat de borstvoeding zo moeizaam gaat @heppiedepeppie. Ik heb goeie begeleiding gehad in het ziekenhuis maar het manneke snapte er niks van, vond m'n borsten heerlijke kussentjes om op te slapen Ben gaan kolven maar had niet echt een super productie, moest bijvoeden en na drie weken ben ik gestopt...had er geen plezier meer in en dan houdt het op is mijn idee. Ik heb misschien makkelijk praten want ik voel me daar absoluut niet schuldig onder, net zoals bij m'n keizersnee...sommige voelen dat ook als falen, ik niet. Meneertje hier heeft van 22.30 tot 04.30 geslapen en daarna tot 8.30, ik klaag niet. Ik probeer 'm elke keer in z'n eigen bedje te leggen maar er zijn momenten dat hij dat écht niet pikt, hoe doen jullie dat...hoelang zijn jullie kindjes wakker/bij je beneden/in de box/in een wippertje?
Milou slaapt van 7.00 tot 11.00 in bed van 11.00 t0t 15.00 in bed van 15.00 tot 19.00 in de box en van 19.00 tot 21.00 in box van 21,00 tot 23.00 in bed en de nacht in bed s'avonds is het wisselend moet ik zeggen de ene x ligt ze van 19.00 tot haar fles van 23.00 gewoon in bed en soms blijft ze lekker bij ons aangezien mijn vriend haar dan amper ziet