Meiden weten jullie waar ik helemaal gek van word: dat ik elke nacht droom dat ik weer/nog zwanger ben. Ik word vaak helemaal uitgeput wakker. Ik droom vooral vaak over tweelingen, geen idee waarom. Dit maakt het elke keer nog weer een grotere teleurstelling als ik wakker ben. Die wachtdagen tot mijn menstruatie vallen me eigenlijk ook best zwaar. Ik wil niet ongesteld worden... ik ben de afgelopen 5 maanden zwanger geweest (van 2 zwangerschappen) en het klopt gewoon niet om niet zwanger te zijn en ongesteld te worden ☹️ Tot zover mijn klaagzang 😉
Lief Bubbels, maar heb er zelf geen vertrouwen in eigenlijk deze keer... Maar een menstruatie is natuurlijk ook niet verkeerd om je lichaam goed schoon te spoelen. We gaan het zien! Fijn weekend allemaal xx
Hoe ver was je toen het bij de andere zwangerschap mis ging? Nou test of ongi hopelijk volgt een van beide snel zodat je weet dat je lijf nog snapt Hoe het werkt!
Lieve meiden, we vertrekken lekker op skivakantie naar Oostenrijk. Ik heb stiekem toch maar een test vanmorgen gedaan en die was negatief. Op basis van mijn slijm (en de follikel die op de echo was gezien) denk ik dat ik vandaag 11 dpo ben. Afgelopen zwangerschap had ik op 11 dpo al een positieve test. Dus het was toch even een teleurstelling. Ik denk dat ik maar gewoon aan de apres ski (inclusief alcohol en sauna) ga. En dan maar op mijn menstruatie wachten... hoe is het met jullie?
Snap dat het toch even een teleurstelling was. Hopelijk kan je genieten van de vakantie, lekker even eruit. Sauna mag sowieso gewoon ook als je wel zwanger zou zijn. Geniet ervan, heel veel plezier! Hier na eersr vier dagen bruine afscheiding / bruin bloed nu helder rood bloed dus neem aan dat de menstruatie een feit is.....heel erg dubbel
Oh balen lola.. Maar goed de apres ski kan vast verzachtend werken Hier ging mijn ten vorige week omlaag maar nu alweer omhoog sinds gisteren. Eisprong is te vroeg voor heb geen andere symptomen. Dus mijn lijf is nog wat in de war 🙈 Nou mir dan heb je in ieder geval wel goed startpunt..
Lastig hè dames, deels willen menstrueren omdat dan alles blijkbaar weer werkt. Deels niet ongesteld willen worden omdat er gehoopt wordt al weer zwanger te zijn. En dat terwijl we eigenlijk allemaal nu al met een groeiende buik hadden willen zitten. Hier kijk ik uit naar de menstruatie.. maar nog nergens een rode vlag in zicht Mijn vriend en ik hebben besloten volgend weekend te mailen naar het ziekenhuis. We hebben het mailadres van onze arts gekregen. En dan hopen we op weer iets meer duidelijkheid. Van de week een paar keer intiem geweest.. zo lastig om dan toch weer een condoom te gebruiken. Terwijl we een kindje willen.. zucht.. hopelijk volgende week in de loop van de week contact met de arts om eens te kijken naar hoe nu verder.. want het begint nu wel te kriebelen..
Kan ik meekletsen? Zit momenteel nog in de miskraamfase (cytotec) maar merk dat ik behoefte heb aan vooruit kijken. Ik testte in december onverwachts positief en we waren meteen heel blij en gelukkig. Helaas bleek het kindje gestopt met groeien. Het maakt ons wel heel duidelijk dat we graag een derde kindje willen dus ik hoop dat we snel weet zwanger mogen zijn. Ik wens iedereen hier alvast heel veel geluk.
Wat mij betreft wel! Welkom is hier een dubbel woord maar toch.. Bij hoeveel weken ging het mis? En heb je er last van de pillen?
Lola wat jammer van je negatieve test. Heel veel plezier op vakantie, ik hoop dat het je goed doet! Welkom Liva, ik vind het prima dat je meeschrijft! Bubbels ik had dat ook steeds na mijn miskramen, gekke wisselende temp, kon wel bijna een hele graad tussen zitten. Mir ik snap dat het dubbel is. Maar qua voortgang is het denk ik wel goed, gezien het feit dat je toch geen eisprong hebt gehad. Dan is je lijf nu gereset en kan je er weer tegenaan als je dat zou willen. Ik ben net terug van vakantie, het was heeeerlijk! Hoe is het met de rest?
Wij gaan volgende week weekend weg. Heb er zin in, kunne de meiden wel gebruiken even de volle aandacht! Mijn temperatuur was vanochtend weer laag geen pijl op te trekken. Uitgaande van bloeden dat is gestopt heb ik normaal na 1.5 week ongeveer mijn ei. Benieuwd of dat nu ook zo is maar 3en eiloze cyclus zou me niet verbazen. Ik begin eindelijk weer iets op te knappen. Heb niet perse middagslaap meer nodig en mijn hoofd denkt wat helderder en niet alleen maar negatief. Maar mijn bekken is omzettend pijnlijk dus nu even daar de focus op
Ha hallo allemaal, Welkom Liva. Ik ben er zelf ook nog maar net bij. Heel leerzaam zo'n forum! Ik heb er zelf veel aan gehad. Hoe gaat het nu met je? Wat toevallig dat er zoveel mensen op vakantie gaan of zijn geweest! Veel plezier Lola! Ik ga volgende week maandag voor 3 weken backpacken door Sri Lanka. Jihaaa!! Samen met mijn vriend. Tjonge he, onze lichamen doen zo hun best, moeten weer helemaal 360 graden om! Valt niet mee. Ik doe heel erg mijn best om mijn lichaam te begrijpen in waar die mee bezig is. Maakt me soms best onzeker. As vrijdag heb ik mijn controle bij de gyn. Merk dat ik het best spannend vind, omdat ik de maandag erop vertrek. Maar als mijn baarmoeder schoon is, dan ga ik extra ontspannen op vakantie! Fijn om te lezen dat de vakantie zoveel goeds heeft gedaan Frummels! En mooi dat je begint op te knappen Bubbels. Dubbel Mir... kan me dat echt zo goed voorstellen. Aan de ene kant zwanger willen zijn en aan de andere kant blij zijn met je herkenbare cyclus.
Welkom Liva, Fijn meiden om er even uit te zijn. Leuk al die reisplannen! Hier is het heerlijk. Alleen de eerste rode druppel gespot, bleh 😞
Welkom Liv, ik vind het ook helemaal prima dat je meeschrijft! Frummels, wat fijn dat je zo genoten hebt van je vakantie! Nu de laatste dagen aftellen naar Gent! Bubbels, Lola en Gember, geniet van jullie vakanties, het is jullie onwijs gegund! Lola, wat jammer van je negatieve test en dan ook nog eens de eerste druppel rood.. Hopelijk geniet ondanks dat toch lekker van je vakantie en de lekkere Après-ski (; Hier gaat het z'n gangetje. Vandaag zitten we in mijn cyclus op 6dpo, maar afgezien van het temperaturen ben ik er verder niet mee bezig. Al kan dit goed in de loop van deze week gaan veranderen, wanneer NOD in zicht gaat komen.
Jairy wel spannend hoor! Lola balen zeg maar wel mooie lf zo toch? Wat dat betreft heeft je lijf het wel goed opgepakt dat moeten we hier nog eens bezien.. Ik zou zeggen proost op een lekkere borrel bij de après ski haha Ik kijk echt wel uit naar her weekendje even tijd voor het gezin! Gember jij ook inspanning voor nacontrole. Ik heb die over 2 weken pas. Ik heb geen echo voor zover ik weet. Ben wel benieuwd wanneer hcg helemaal weg js. Misschien woensdag ng eens testen met 4 weken na dato
Net toch het ziekenhuis even gebeld.. kon me niet meer bedwingen haha wilde zo graag weten hoe het met de wachtlijst stond. Ik stond al op de lijst om deze week gebeld te worden niet dat we al bijna weer aannde beurt zijn. We krijgen eerst een gesprek op de poli om de hele mikmak te bespreken. Hoe is de icsi verlopen hoe is de mk verlopen en wat gaan we nu doen. Waarschijnlijk kunnen we pas in maart terecht en dan dus nog wachten op de terugplaatsing. Dat zou wel tegen vallen. Wel fijn, ze gaan nu met de arts overleggen en ik word straks terug gebeld. En dan krijgen we hopelijk te horen wanneer we langs mogen komen. Spannend!!
Hopelijk mag je in februari al langs! Lastig hè dat wachten Eerst wachten tot t bloed stopt, dan op de controles, op evt uitslagen een ei een test moment. ... we wachten wat af. Ons wachtbankje is niet van ei tot nod maar van mk tot positieve test. . Ik ga vanmiddag voor het eerst weer sporten. Hopelijk trekt mijn bekken dat!
Oh maart pas... hopelijk scheelt het iets dat februari een korte maand is. Meiden, Pff. Ik weet t ff niet meer. Ik snap niet wat mijn lijf aan het doen is.. hebben jullie er misschien wat meer verstand van? Even een overzicht: 1-1 begonnen met bloeden. (2-1 leeg vruchtzakje van 4 mm vastgesteld) 8 tot 10-1 bloedde ik het meest. Heftige buikkrampen (weeen) Daarna nam zowel bloed als krampen af. Geen vruchtzakje gezien. 11 controle echo. Vruchtzakje onvindbaar. Wel rommelig beeld. 14 & 15 geen bloedverlies 16 nam het bloedverlies en de buikkrampen toe 20 doorverwezen naar ziekenhuis. echo. Rommelig beeld. Geen vruchtzakje te zien. Gestart met anti hormonen pil (naam kwijt) 23 laatste cytotec bloedverlies nam af. 25 & 26 geen bloedverlies 27 bloedverlies neemt toe 28 ineens felle krampen. Wat snel over ging. 30 inmiddels bijna helderrood verlies. Ik heb zojuist een zwangerschapstest gedaan en mijn streepje is heel licht geworden. Enorme verbetering toz van een week geleden! Maar zou een licht streepje toch nog kunnen betekenen dat ik nog weefsel heb? Waarom bloed ik toch steeds niet en dan weer wel? Echt mijn vakantie zit in mijn nek te hijgen! Ik hoop zo dat dit met een sisser afloopt.
Jeetje vervelend Gember. Ik herken wel het af en aan bloedverlies hebben. Bij mij ging dit ook zo. Ik heb een controle echo gehad hierna en alles was netjes. De arts gaf aan dat dit kan, dat ze vaker na een mk zien dat het lichaam even stopt en dan alles even lijkt op te sparen dan weer te gaan vloeien. Als je het echt niet vertrouwd zou ik met een arts overleggen.