December miskraam, op naar 2017

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Frummels, 30 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toutepetite

Toutepetite Actief lid

28 okt 2016
    246
    103
    43
    Vrouw
    Dag lieve meiden,

Even ego, want zit er even doorheen. Vanochtend nog een CB test gedaan om te kijken of de termijnindicatie klopte, het zou mijn laatste test geweest zijn. Netjes 3+ verscheen er. Vanavond kwam ik thuis van werk, voelde flinke steken tijdens het wandelen naar huis, en eenmaal thuis ben ik veel bloed verloren, zoals bij een menstruatie en het is nog niet gestopt. Ik ga er dus vanuit dat het weer mis is. Ik weet niet of ik veel ga reageren de komende dagen, maar kom me zeker weer melden hoor.

Veel succes allemaal en dikke knuffel...

2. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Nee dit meen je niet!!! Wat is het toch oneerlijk soms... hopelijk houdt het toch snel op en was het vals alarm ik duim voor je.. dikke knuffel

3. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    #463 Mir78, 20 feb 2017
    Laatst bewerkt: 20 feb 2017
    Bubbels, dat vind ik ook het gekke dat cb geen piek aan gaf, die klopt altijd bij een donkere dipstick test en had het met dezelfde urine gedaan, en als test niet goed zou zijn gegaan zou hij een andere melding geven. Is 16 dagen post ovulatie normaalgezien voor menstruatie? Ik dacht vanaf dag 14. Wat goed dat jullie er toch voor durven te gaan samen, en dat is belangrijkste dat jullie samen dezelfde gedachte hebben erover. Die mensen die een mening hebben hou je altijd helaas,

Cindy wat fijn dat jullie door mogen gaan met de hormonen. Spannend nu de volgende eisen die er liggend, succes meid

Ladybird, bedankt. Het wachten is erg vervelend. Allemaal verloren tijd.. En ook al lijkt deze eisprong wel positief, gevoelsmatig klopt er niks van vanwege geen ovulatie pijn, geen slijm etc alles wat ik normaal wel heb.

Frummels, bedankt voor je reactie. Dat hij positief lijkt te zijn dat dacht ik ook wel, vanwege ervaring met eerdere testen maar dan gaf cb piek aan en doordat ik niks aan andere symptomen heb en onverklaarbaar vocht vast hou heb ik toch een gevoel dat er iets niet klopt.

Wat het plassen betreft, thanx voo de tips. Het helpt alleen niks als ik het kan negeren en weer in slaap kom ( wat altijd erg moeizaam gaat wordt ik na een uur weer wakker en dan met pijn omdat ik op klappen sta. Die cyste hoop ik maar dat hij bij mij volgende keer ook weg is. Ik weet dat dat zou kunnen maar door dat vage gedoe en die onduidelijkheid, zo irritant. Voor jullie lastig nu ook een ronde je ei niet te gaan benutten, snap dat dat heel erg tegen je gevoel / wens om zwanger te worden in gaat.

Toutepetite, wat schrikken zeg, wat een onzekerheid weer, ik ga voor je duimen meis, dat het stopt en loos alarm is!

4. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    Oh nee Toute.... Wat rot voor je zeg! Ik hoop dat het bloeden is gestopt. Was het alleen bloed of ook weefsel materiaal? Je kan altijd een verloskundige raadplegen he en om een echo vragen. Hoe ben je de nacht doorgekomen? Digitale knuffel voor jou!!

Frummels, fijn dat je snel wordt geholpen, ik kan me voorstellen dat je geen ei wil missen. Maar mocht je wel zwanger zijn en het weer een miskraam worden (gezien je ervaringen) dan baal je misschien dat je weer een aantal weken/maanden langer moet wachten (dan voelt het misschien als verspilde tijd). Maar luister idd vooral naar je eigen gevoel!

5. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Tout hoe is het met je?

Mir met 16 dagen doelde ik idd op de reguliere lf van 14 dagen maar dat is geteld na eisprong. Na een positieve test springt je ei pas na 36 tot 48 u vandaar 2 erbij als je telt vanaf de test. Dus die 16 zeg maar als max

6. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Oh oke, jij telt er twee dagen bij op, ik dacht al, hoopte op kortere cyclus. Jij hebt zo te lezen heel veel verdiept erin, wanneer is een luteale fase nou echt tekort. Hoeveel dagen van af eisprong?

Toutepetite, ik hoop zo dat het bloeden is gestopt!

7. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Volgens mij kan lf gemiddeld 10 tot 16 dagen zijn ofzo? En meestal dan 14 dagen maar wel vanaf eisprong en niet vanaf je positieve ovulatie test omdat je ei niet gelijk springt op de lh piek maar 1 of 2 dagen erna :)
    Mijn lf is vaak rond de 12 dagen met een cyclus van 28 dagen. Benieuwd wat het deze keer zal zijn! Zit op dag 12 en ik meen wat vruchtbaar slijm te krijgen dus dat zou mooi zijn als mijn ei binnen paar dagen gaat komen :)

Ja tout ik hoop zo dat je toch nog goed nieuws kan brengen. Denk aan je!

8. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Ohnee toch, Tout, wat ontzettend rot dit! Hoe is het nu met je? Is het bloeden gestopt? Een hele dikke knuffel voor jou meis!!

Cindy, wat fijn dat jullie toch gewoon door mogen gaan met de hormonen!

Frummels, ik kan me best voorstellen dat je liever geen eitje mist en er graag voor wil gaan, maar aan de andere kant is het ook wat Lola zegt, als het onverhoopt dan weer een miskraam wordt ( wat we absoluut niet hopen als je straks weer aantelt! ) dan is het inderdaad misschien balen als je weer een paar weken moet wachten. Luister vooral naar je eigen gevoel en doe waar jij je goed bij voelt natuurlijk, dat is uiteindelijk het belangrijkste!

9. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    NOD LIJST

Jairy0811 • 27 jaar • 3e kindje • 3 maart
    Lola • 31 jaar • 2e kindje • 4 maart
    Bubbels • 31 jaar • 3e kindje • 16 maart
    Frummels • 29 jaar • 1e kindje • ?
    Cindy • 39 jaar • 1e kindje • rond 20 maart

Mir • ? Jaar • kindje • ?
    Toutepetite • ? jaar • ? kindje • ?
    Frummels • ? Jaar • 1e kindje • ?

ZWANGER

♡

10. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Jairy hoe is t op t bankje daar? Al symptomen
    Heb even de lijst omhoog gehaald...
    Tout heb je even in het midden gezet omdat je die 'druk' niet fijn vond en misschien nu helemaal niet. Als ik het verkeerd heb gedaan zeg het hoor!

11. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Bubbels, goed! Hier wacht ik tot nu toe nog in alle geduldigheid af, dat zal vast in de loop van volgende week wel veranderen haha. Ik heb nog geen last van symptomen, maar ik zit nu ook nog pas op 4dpo - waarvan ik zelfs denk dat het pas 3dpo is gezien mijn temp wat traag omhoog liep en pas op cd14 boven mijn basaal uitkwam.

12. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Tout ik snap dat je even niet mee leest op het moment. Ik hoop dat het toch allemaal mee valt. Maar wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen voor nu 😘

13. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    NOD LIJST

Jairy • 27 jaar • 3e kindje • 3 maart
    Mir • 38 Jaar • 2de kindje • rond 2 maart

ZWANGER

♡

14. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Oh haha 3 dpo ik dacht iets verder. Dus nog even afwachten voor jou. Ga je voor nod testen?
    Wel leuk dat we met een relatief klein clubje zijn want dan hou je tenminste goed bij wie waar staat en wat er met diegene gebeurd enzo..

15. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Ik zeg nu nee haha, maar mezelf kennende ga ik op 10dpo misschien een testje wagen, mits mijn temp hoog is. De vorige keer testte ik toen een tuurstreepje, al weet ik dat het nog vroeg kan zijn.
    Ik vind het ook wel leuk dat we met een klein groepje zijn, dat houd het ook veel makkelijker bij plus je leert elkaar toch net iets beter kennen, vind ik.

16. LadyBird90

LadyBird90 Bekend lid

10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    Oh Toute.. Wat eng.. Ik hoop zo dat het niets is, dat het nu goed met je gaat. Sterkte meis.

Frummels, jij ook sterkte met je beslissing om misschien een ei over te slaan. Begrijp dat het na zo lang proberen heel gek voelt om er één moedwillig over te slaan. Succes.

Ik ga mezelf weer even op het NOD lijstje erbij zetten, denk dat er een oudere gepakt is :D heb wel echt buikpijn, dus denk dat ik straks 'op rood' mag.. We gaan afwachten!

17. LadyBird90

LadyBird90 Bekend lid

10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    NOD LIJST

LadyBird • 26 jaar • 1e kindje • 26 februari

ZWANGER

♡

18. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Ohh sorry ik heb 'm idd van pagina's terug heb de laatste dan over het hoofd gezien... Maar jij valt bijna van 't wachtbankje af woehoeeee en heus niet in het rood want buikpijn kan van alles betekenen.
    Ik ga mijn vruchtbare dagen tegemoet want had net duidelijk vruchtbaar slijm jiiihhhh vind het stiekem best spannend 🤗

Heb de lijst even op volgorde gezet weten we precies wie op de bank zitten en wie er bijna afvalt haha

19. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    NOD LIJST

LadyBird • 26 jaar • 1e kindje • 26 februari

ZWANGER

♡

20. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Frummels stond er twee keer op, toen ik mijn gegevens aanvulde dus die had ik eraf gehaald.

Ladybird, jij zit heel dicht bij Nod.... Spannend!! Buikpijn kan ook een symptoom zijn, hoeft niet te betekenen dat je op rood gaat hoor. Kan zelfs pijn zijn van een innesteling.

Deel Deze Pagina