December miskraam, op naar 2017

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Frummels, 30 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Nee joh frummels wat balen! Dat is denk ik het laatste wat je gedacht had of niet? Klote voor je...

2. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    Neee Frummels wat rot zeg 😔 Je wil zo graag verder en dan weer een tegenslag. Ik hoop dat je snel wordt geholpen en niet te veel tijdsverlies oploopt.

Hoe is het met de rest? Hier op 8 dpo, het begint eindelijk wat op te schieten :)
    Heeft iemand wel eens een ovulatietest gedaan een paar dagen voor de NOD? Ik lees wel eens dat een positieve ovulatietest een voorbode kan zijn voor een positieve zwangerschapstest. Maar dit kan heel goed een fabeltje zijn, iemand ervaring mee?

3. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Ja ik kon mij bij de 2e en 3e zwangerschap niet inhouden en heb toen ovulatie test gedaan en beide keren positief voor nod

4. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    Oh echt Bubbels, en hoeveel dagen voor je NOD dan? Was het teststreepje dan net zo positief als tijdens je LH piek?

5. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Ik heb die testen alleen de 2e keer gebruikt maar sloegen bij mij nooit uit. Bij de 3e had ik er nog een liggen. Denk al op dag 9 een streepje en op 10 even donker

6. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Ik hoor wisselende verhalen over ovulatietesten als zwangerschapstest, sommige vrouwen hebben een positieve zwangerschapstest maar dan is de ovulatietest negatief. Ik zou zelf als je vroeg wil testen een zwangerschapstest doen. Ik had bij m'n vierde zwangerschap op 8dpo al een positieve zwangerschapstest (uiteraard met ochtendurine). Zwangerschappen daarvoor testte ik pas later, met 11dpo positief.

7. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Lady hoe is het nu?

Toute jij nog bloedverlies gehad? Trek je jet een netje?

Mir jij hebt je ei niet benut deze maand toch? Anderen op het wachtbankje, ik duim voor jullie!

8. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Hè frummels, wat een ellende nu weer :( ik hoop dat je na de behandeling weer snel verder kan!
    Dames op het wachtbankje ik duim voor jullie.
    En tout voor jou heel veel sterkte, ik hoop dat alles goed met je gaat.

9. Toutepetite

Toutepetite Actief lid

28 okt 2016
    246
    103
    43
    Vrouw
    Jeetje wat balen Frummels, zo frustrerend! Op een gegeven moment ben je er wel klaar mee inderdaad en ik snap zo goed dat je verder wil. Ik hoop dat je geen cyclus hoeft over te slaan uiteindelijk! Kunnen ze daar direct iets over zeggen na de operatie?

Voor mij was het een onrustige week. Alle dagen bruinverlies gehad sinds die hevige bloeding afgelopen maandag tot aan gisteren. Dus was redelijk blij dat het gestopt was. Vanochtend ging ik naar het toilet, bleek ik doorgelekt te zijn, weer helderrood bloed! En ik had helemaal niks gevoeld! Maar ja, "normaal" bloed is ook niet zo dik als menstruatiebloed natuurlijk, dat laatste voel ik altijd wel. Dus natuurlijk weer in paniek het ziekenhuis gebeld. Lang verhaal kort: hele mikmak aan testen en echo later: vruchtje is nog steeds in orde en niemand weet waarom ik van die bloedingen heb.

Dames, ik wil echt niet ondankbaar klinken, ik ben juist heel dankbaar dat ik zwanger ben, echt waar. Maar de manier waarop deze laatste week, ik heb echt het gevoel dat ik een aantal jaren van mijn levensverwachting heb ingeleverd. En als dit zo door gaat de komende weken, dan weet ik niet hoe ik dat in godsnaam moet trekken. Jullie weten allemaal als geen ander hoe angstig het kan zijn en ik vind toch zo dat wij allemaal een rustige en normale zwangerschap verdienen. Ervan genieten zal altijd moeilijk blijven, maar dat we tenminste bovenop de normale stress, niet ook nog van die rare complicaties moeten doorstaan.

10. LadyBird90

LadyBird90 Bekend lid

10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    Frummels, wat een naar bericht :( het kan zo oneerlijk zijn allemaal. Hoop echt dat er snel verbetering in zit voor je.

Toute, ik lees echt geen ondankbaarheid in je verhalen. Ik denk dat we allemaal heel goed begrijpen dat je je zo voelt, dit wil je niet. Hoop dat je je misschien na woensdag beter kan voelen, dat de bloedingen stoppen.

Hier: nog steeds geen bloed, en ga me steeds meer inbeelden dat ik zwanger ben (nu CD 32). Vanmorgen een test gedaan, en na twee minuten witter dan wit. Weggelegd, en manlief kijkt ongeveer drie kwartier later nog eens, en ziet een best wel duidelijk streepje. Nu geloof ik er al niet meer in, is natuurlijk veel te laat. Maar toch, waar komt het streepje vandaan? En was ie er misschien al na 5 of 10 minuten? Manlief zag het streepje bij de eerste posi test van mijn eerste zwangerschap niet eens, en nu zag hij het wel. Toch nog een klein sprankje hoop dus.. Denk dat ik morgen of overmorgen nog een testje waag, mocht ik nog niet ongi zijn. Dan ga ik de test even wat beter in de gaten houden. Zie ik dan weer een streepje, dan zal ik een foto maken en m hier ook posten ;). Blugh.. Stom gedoe.

11. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    Oei ladybird spannend!! Jaaa heel graag foto's delen 😁😁

12. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    We willen ook een foto van deze test!!!!

Tout ik snap je goed hoor, dat tussen hoop en vrees leven vreet energie...

13. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Lieve Toute het is helemaal niet ondankbaar meis, dit is ZO klote. Want je bent zwanger maar kan geen seconde blij zijn omdat het voor je gevoel elk moment mis kan gaan of mogelijk al mis is. Ik heb in mn tweede zwangerschap vanaf 6,5 week continu heftige bloedingen gehad en steeds goede echo's. Uiteindelijk is het bij mij wel met 9 weken mis gegaan, maar ik ging er helemaal aan onderdoor en heb twee weken thuis gezeten. Ik kreeg toen geen progesteron voorgeschreven, maar dat heb jij wel toch? Dat is echt top. Dat houdt de bm rustig. Ik heb maar heel hard tegen mijzelf gezegd dat ik er geen invloed op heb. En gelukkig gaat het in de helft van de gevallen wel goed. Wat ik je wel echt zou aanraden is bedrust. Dat heb ik niet gedaan en elke keer dat ik veel had bewogen begon het bloeden weer. Bij mijn aanmeldgesprek in Gent zeiden ze ook: als bij ons een vrouw tijdens zwangerschap bloedt, geven wij direct de boodschap: bedrust.

En blijf hier posten he! We zijn er voor de leuke berichten maar ook voor de moeilijke, alles mag! Ik denk aan je!

14. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Lady in het begin kan het zijn dat je test wat later positief wordt, omdat er minder hcg nog in je lijf zit. Bij mij worden ze na een aantal uur ook altijd een stukje lichter. En een echte duidelijke (roze?) streep lijkt mij geen indroger. En je zit ook 'pas' op cd32 he. Weet je hoeveel dpo je zit? Wanneer ga je weer testen?

15. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Als reactie op de vragen over mij:

Ik had dit inderdaad niet verwacht dus het is best wel een enorme domper. Dat er niet alleen iets mis is, maar dat er dan ook nog restweefsel zit. Word er een beetje moe van hoeveel er steeds mis gaat bij mij. Zou denken dat ik mn portie narigheid nu wel gehad zou hebben...

Ik hoop dat ze mij nog deze cyclus kunnen opnemen (zit nu op dag 12 en verwacht rond cd 17 mn eisprong en dan rond cd 28 mn menstruatie, dus dan heb ik 'nog' ruim twee weken. Ik verwacht dat ze mij in mn volgende cyclus voor eisprong gaan opnemen en ik ben eigenlijk bang dat ze willen dat ik dan weer een menstruatie afwacht met proberen, dus dan sta ik niet alleen deze ronde op pauze maar ook nog eens volgende ronde. Het is al ruim 2,5e maand geleden dat ik te horen kreeg dat het mis was, dus ik ben wel weer toe aan proberen en kijken naar de toekomst en dan helpt dit niet echt mee....

16. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Hallo meiden,

Lola, ik had afgelopen zwangerschap geen symptomen voor NOD, bij de zwangerschap van mijn dochter. Daarentegen was ik al 4 dagen voor NOD ziek, kotsmisselijk. Was januari dus dacht de griep te pakken te hebben... Het heeft aangehouden tot twee dagen na haar geboorte. Afgelopen zwangerschap was ik vanaf week 6 misselijk, pas twee weken na de test. En ook ik snap je gevoel helemaal dat je op de verjaardag van je dochter weer zwanger wil zijn. Hier in mei manlief 40 en schoonvader 70, allemaal feestjes waarop ik anders al 6,5 maand zwanger zou zijn geweest... Hoop niet tegen dan nog steeds niet zwanger te zijn.

Ladybird, voor jou nog maar paar dagen tot NOD, wordt steeds spannender! Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook heel veel afscheiding. Wat spannend nu of de volgende test meer duidelijkheid gaat geven. Ik hoop zo met je mee!

Cindy, het is wel een rommelige cyclus zo met elke keer weer de vraag of je door mag met de medicatie. Hopelijk blijkt maandag dat de medicatie in ieder geval zijn werk heeft gedaan, ik duim voor je meid.

Bubbels, ik snap je helemaal met betrekking tot het er nog over willen hebben af en toe, maar merk ook hier dat er eigenlijk niet meer over gesproken wordt. Het is absoluut niet dagelijks of standaard wekelijks maar zo nu en dan. Op mijn Facebook is iemand 2 weken korter zwanger dan ik zou zijn geweest en elke week komt er een update voorbij, dat doet nog wel pijn.

Frummels, wat een tegenvaller meid dat er nog restweefsel blijkt te zitten. Had je helemaal geen echo meer gehad na de laatste miskraam om te kijken of alles schoon was? Hopelijk grijpen ze snel in, zodat je inderdaad niet nog een ronde hoeft te wachten. Fijn dat er verder wel goed nieuws was en er geen tussenschot zit!

Toutepetite, meid wat worden jou zenuwen op de proef gesteld zeg, verschrikkelijk. Gelukkig de echo nog steeds goed maar wat een onzekerheid. Normaal na een miskraam is het al extra spannend en nu dit... Konden we de klok maar vooruit zetten. Is het bloeden inmiddels weer gestopt? En ondankbaar? Dat klink je zeker niet!

Gember, voor jou zit de, reis er zeker bijna op?

17. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Wij hebben het ei inderdaad niet benut omdat we toch eerst die zekerheid willen. Manlief wil dit vooral heel graag. En ik snap hem ook als ik met mijn verstand kijk ipv alleen met mijn gevoel.

Ik was donderdag naar de fysio, toen de patiënt voor me naar buiten kwam....

Bleek mijn verloskundige te zijn, dus zo lief als ze is vroeg ze hoe het ging, ik verteld wat er allemaal speelde en toen zei ze ook van tja, leuk die arts assistente en steeds een ander maar snap dat je daar gek van wordt en lijkt me ook beter dat je naar gyn gaat met veel ervaring, bel als je thuis bent op en vraag een afspraak bij Dr. Hermans... Deze heb ik gekregen, nu op 21 Maart, twee dagen eerder dan andere afspraak. Erg fijn, hele fijne man ook. Hij heeft toen ook besloten me in te gaan lijden bij mijn dochter met al dat gedoe in de zwangerschap.

En maar goed ook dat ik naar de gyn nog moet want hier vandaag alweer begin van de menstruatie. Klopt niks van. Uitgaande dat de 15de de ovulatie test positief was zit ik nu op een LF van 8 a 9 dagen, echt te kort dus. Het bevestigd wel mijn gevoel dat mijn lichaam nog niet op orde is. Als het deze cyclus lengte nu blijft heb ik nog een volledige cyclus voor ik naar de gyn terug moet. Ik hoop echt dat hij alles goed gaat bekijken voor me...

18. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Ik had vorige ronde een lf van 5 dagen. Nooit gehad dus zal ook komen door de bevalling. Nu zit ik geloof ik op dag 18 en ga er vanuit dat mijn ei morgen is. Cd 19. Heb ik een normale cyclus van 28 dagen zou ik ook heel kort weer uitkomen. Maar meestel heb ik lf van dag of 12 dus dan zou ik nog iets langere cyclus hebben (hoop ik maar want lf van 10 dagen of meer is beter :))

21 maart is binnen een maand hopelijk vliegt die tijd voorbij!

Hoe staat het met de testers? Lady weer getest? En jairy? En lola misschien een ovulatie test stiekem al gedaan ;)?

19. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    Haha Bubbels, je 'kent' me inmiddels goed ;)
    Ik heb zojuist een zwangerschapstest gedaan op 9 dpo. Echt mega vroeg natuurlijk en had er geen verwachting van maar wilde wat rust in mijn hoofd (lig met een keelontsteking lekker in bed, dus heb ook veel tijd om na te denken...). Maar ergens in de verte lijk ik toch iets te zien (binnen 5 minuten). Heb de foto toegevoegd, weet niet of het na uploaden nog te zien is. Het is wel heel licht hoor en misschien heb ik streepjes op mijn netvlies. Maar een beetje goede hoop hebben mag toch?!

20. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    Eh... meiden wakker worden en graag jullie ongezouten mening geven over mijn test 😊😊😊

Deel Deze Pagina